payamgps.com

معرفی کمپانی محصولات جوانسازی لومینس

معرفی کمپانی محصولات جوانسازی لومینس

این شرکت یک شرکت آمریکایی است به نام جنس گلوبال (jeunesse global) که سال ها در زمینه ی تولید محصولات بهداشتی و درمانی و آرایشی فعالیت می کند. این کمپانی تا کنون توانسته محصولات شگفت انگیزی را در این زمینه ارائه دهد. برخی محصولات منحصر به فرد جوانسازی شرکت جنس حاصل تلاش های پروفسور های به نامی همچون پروفسور ناتان نیومن و پروفسور وینسنت گیام پاپا است.

این دانشمندان در علم سلول های بنیادی بسیار پیشرو هستند و توانسته اند به یافته های بسیار خوبی دست یابند. همین امر باعث شد که به خاطر دستاورد هایشان، کاندیدای دریافت جایزه ی نوبل شوند.

مفهوم پیری

بهتر است برای روشن شدن مفهوم سلول های بنیادی ابتدا مفهوم پیری را بررسی کنیم. با افزایش سن بدن هر سال 1 درصد کلاژن خود را از دست می دهد که باعث می شود سرعت تولید سلول های تازه کاهش پیدا کند و لایه هایی از پوست های مرده بیشتر روی پوست می مانند، بنابراین پوست بدن حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. این امر باعث می شود که پوست بیشتر مستعد بیماری ها باشد.

در نتیجه چین و چروک ها کم کم نمایان می شوند و پوست رو به ترک خوردگی میرود. این حالت دوران پیری پوست است. از آنجایی که سلول های بنیادی بدن وظیفه ی تقسیم و تولید سلول ها را به عهده دارند و به عنوان اصلی ترین سلول ها در بدن شناخته شده اند، از دست رفتن آنها و نابودیشان باعث می شود تولید سلول ها متوقف شده و بدن پیر شود.

در همین راستا، پژوهشگران خبره ی شرکت جنس موفق به کشف فرمول منحصر به فردی در زمینه ی تولید سلول های بنیادی شده اند تا موجب بازسازی، ترمیم و تعویض سلول های آسیب دیده شوند. اکنون بخش عمده ای از محصولات این شرکت شامل سلول های بنیادی با بیش ار 200 فاکتور رشد یا همان سیگنال های بین سلولی است.

این محصولات به طور گسترده در حال توزیع به سرتاسر جهان هستند و طرفداران بسیاری دارند. در ایران هم پکیج های جوانی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

پکیج منحصر به فرد جوانسازی LUMINESCE:

این پکیج از محصولات آنتی ایجینگ (ضد سن) است و به طور اعجاب انگیزی مفید واقع شده است. و میتوان آن را از افتخارات شرکت جنس گلوبال jeunesse global آمریکا دانست.

معرفی کمپانی محصولات جوانسازی لومینس

پکیج کامل محصولات جوانی کمپانی لومینس شامل موارد زیر است:

1-سرم جوانسازی لومینس (که جزء بنیادی ترین محصولات برای استفاده است.)

2-ماسک لیفتینگ لومینس

3-پاک کننده و آبرسان (برای تأثیر گذاری بیشتر سرم لومینس بسیار مفید است.)

4-کرم مرطوب کننده ی روز (با SPF مناسب از پوست در برابر نور خورشید نیز محافظت می کند)

5-کرم بازسازی شب(موجب بازسازی DNA در سلول ها می شود.)

6-لوسیون بدن(این لوسیون همراه با سرم لومینس ترکیب معجزه آسایی برای از بین بردن سلولیت و ترک های بدن می سازد و میتواند برای شما پوستی روشن و شفاف بسازد.)

7-کرم بوتاکس ایجلس (ageless) که تأثیر باور نکردنی ای دارد. به طوری که میتواند در 2 دقیقه چین و چروک و خطوط صورت را محو کند و جلوه ی سالم تری از پوست را نشان دهد. همچنین در مدت 8 ساعت پف و سیاهی زیر چشم و افتادگی گونه ها را از بین میبرد و شما را از جراحی های پر هزینه و عوارض آنها بی نیاز می کند.

معرفی کمپانی محصولات جوانسازی لومینس

 

محصولات آرایشی NV

این محصولات نیز تحت عنوان لومینس وارد بازهای جهانی شده اند. Jeunesse عرضه محصولات خود را در بازار لوازم آرایشی است با راه اندازی NV گسترش داده است.که یک خط تولید منحصر به فرد از ذرات بنیادی بسیار ریز و توسعه یافته است که باعث می شود هر کس با کاربردی آسان و در دسترس به نتایج بسیار حرفه ای شگفت انگیزی برسد.

این ساختارها برای محصولات مراقبت از پوست بسیار موفقیت آمیز بوده اند. این خط جدید شامل یک پرایمر، بر پایه ی ذرات ریز اصلاح کننده BB و برنزرها هستند. NV Primer بی رنگ است و چروک ها و منافذ پوست را پر میکند و باعث می شود پوست شما بی نقص به نظر برسد. همچنین باعث می شود تا پوست شما یک زیر سازی بی نظیر برای آرایشتان داشته باشد.

زیر ساز NV BB در 9 درجه عرضه شده است. یک بخش از آن که شامل یک اسپری به صورت یک براش است برای یکدست کردن پوست به صورت بی نظیری مناسب است و همچنین دارای پلی پپتید هایی است که برای جوانسازی پوست بسیار مناسب هستد. زیرساز حرفه ای NV BB توسعه یافته است و نواقص پوست را با یک فرمول سبک می پوشاند که پوست را در مقابل نور برای 8 تا 12 ساعت آماده می کند.

پکیج جوانسازی کمپانی جنس آمریکا به کسانی توصیه می شود که همواره می خواهند جوان و شاداب بمانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو