payamgps.com

کرم سفت کننده

کرم سفت کننده

با مرور زمان و با افزایش سن بسیاری از افراد از افتادگی و شل شدن پوست خود شکایت دارند. محصولی در بازار موجود است که به این نیاز پاسخ می گوید. کرم های سفت کننده یا لیفتینگ از شیوه هایی هستند که موجب می شوند تا پوست سفت تر، جوانتر و شاداب تر به چشم بیاید. به خاطر وجود برندهای مختلف در بازار و همچنین قیمت های متفاوت انتخاب کردن کرم سفت کننده ی مناسب کمی سخت به نظر می شود. در ادامه در رابطه با کرم های سفت کننده توضیح خواهیم داد.

ویژگی ها

این کرم ها دارای بیوپلیمرهای دریایی هستند. که میتوانند لیفت سریع پوست نواحی صورت و گردن را انجام دهند. در این کرم ها از کمپلکس MDI جهت جلوگیری از افتادگی پوست بهره گیری شده است. این کرم ها باعث افزایش استحکام و لیفت مداوم پوست می شوند.
برخی از این کرم ها حاوی روغن گل همیشه بهار، کالندولا و روغن جوانه ی گندم برای ترمیم و بازسازی پوست هستند. این کرم ها همچنین حاوی ترکیبات مرطوب کننده برای نگهداری شادابی و طراوت پوست هستند. به طور معمول با ویتامین های A, E, D غنی شده اند. همچنین این کرم ها حاوی پرو ویتامین B5، امگا 3 و امگا 6 هستند.

هدف مصرف

این کرم ها برای سفت کردن پوست به کار می روند. و حالت شلی و آویزان بودن پوستر را برطرف می کنند. در نتیجه ظاهر پوست بسیار جوان و زیبا می شود.

کرم سفت کننده

چرا کرم های سفت کننده؟

به مرور زمان و تحت تأثیر عوامل آسیب رسان بیرونی، پوست کم کم شادابی خودش را از دست می دهد. همچنین چین و چروک ها کم کم نمایان می شوند. بنابراین بافت های متصل به هم و چربی های زیر پوست از بین می روند. و خاصیت کشسانی پوست کم میشود. نهایتا افتادن و شل شدن پوست صورت آشکار می شود. کم کردن به سرعت وزن و رژیم های لاغری طاقت فرسا، دوران بارداری، نیروی جاذبه ی زمین، سونا و حمام های آب داغ طولانی مدت و غیره عواملی هستند که افتادن پوست را شدت می دهند. مهمترین پروتئین های پوست شامل کلاژن و الاستین هستند. نابودی اینها مهم ترین عامل افتادن و ایجاد چین و چروک های پوست است.

 

کرم های سفت کننده پوست با استفاده از مواد به دست آمده از علم بیوتکنولوژی ساخته می شوند.  بیو پلیمرهای دریایی و مواد گیاهی در آنها استفاده شده است. که محکم بودن لازمه را به پوست می بخشند و از افتادگی پوست جلوگیری میکنند. برخی از این محصولات عملکرد دوجانبه دارند. از طرفی اثر آنی آنها در کمتر از چند دقیقه نمایان می شود و پوست جوان به چشم می آید. از طرف دیگر نیز با زیاد شدن مقدار کلاژن در طولانی مدت باعث استحکام پوست می شوند. این کرم ها همچنین دارای مواد ضد چروک و مغذی هستند. که می توانند به حفظ ساختار طبیعی پوست کمک شایانی کنند.

ترکیبات اثر گذار کرم های محکم کننده ی پوست صورت

برخی از بیو پلیمرهای دریایی که کیتوسان نام دارند در آنها وجود دارد. این ماده با درست کردن یک لایه ی سپری کشسان و نیز دارای استحکام بر روی پوست موجب استحکام بخشیدن به پوست می شوند. خاصیت رطوبت دهی کیتوسان، رطوبت موجود در پوست را زیاد می کند و به آن شادابی می بخشد.

کرم سفت کننده

شیوه ی استفاده از کرم های سفت کننده

ابتدا پوست خود را با شوینده ی مناسب بشویید. پس از آن با حوله ای نرم و به آرامی پوستتان را خشک کنید. سپس یک لایه ی نازک از کرم را بردارید. آن را روی پوست خود بگذارید. .سپس به آرامی مقداری از کرم را در جهت خطوط چهره و روی ماهیچه های صورت مالش دهید. به پوستتان زمان دهید تا کرم جذب پوست شود. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید دست کم دو بار در روز از کرم های سفت کننده استفاده کنید.

اگر پوستتان افتادگی شدید دارد می توانید از سرم های محکم کننده ی پوست نیز استفاده کنید. این سرم ها حالت فازی متفاوتی دارند و بیشتر مواد شان محلول در آب است. بنابراین به راحتی می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند و اثر بخشی بهتری داشته باشند. این سرم ها مکمل های بسیار خوبی برای استفاده ی همزمان با کرم های سفت کننده هستند.

هشدار برای استفاده

این کرم ها برای سنین پایین که پوست کلاژن سازی را متوقف نکرده است ضروری نیستند. بنابراین استفاده از کرم های سفت کننده از سن 30 سالگی به بعد پیشنهاد می شود.
کرم را در جای خشک و خنک نگه دارید. همچنین از تابش مستقیم نور آفتاب به آن جلوگیری کنید.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو