payamgps.com

تأثیر ژل روشن کننده ی لومینس بر رنگدانه ها

تأثیر ژل روشن کننده ی لومینس بر رنگدانه ها

رنگ پوست

برای اینکه بتوانیم تأثیر ژل روشن کننده ی لومینس بر رنگدانه ها را خوب متوجه شویم بهتر است ابتدا با بپولوژی رنگ پوست آشنایی پیدا کنیم.

چرا پوست افراد دارای رنگ های مختلفی است؟

این اتفاق نیشتر به دلیل وجود داشتن میزان و نوع ملانین در پوست ما اتفاق می افتد.

ملانین چیست؟

ملانین ترکیبی است که رنگدانه نام دارد. این رنگدانه از آمینو اسیدی به اسم تایروسین ساخته می شود. دست کم سه نوع ملانین متفاوت وجود دارد که برای سه نوع بافت متفاوت عمل رنگ دهی را انجام می دهد. این ملانین ها شامل ملانین برای مو، رنگ چشمها، و برای رنگ پوست هستند.  اما با همه ی اینها وظیفه ی اصلی ملانین حفاظت از پوست و DNA   بدن ما در مقابل  اشعه های فرابنفش خورشید است.

این ترکیب از بروز یک بیماری به نام ملانوما پیشگیری می کند. ملانوما نوعی از سرطان پوست است که کشنده می باشد.  مثل  بسیاری از بیماریهای پوستی به علت قرار گرفتن در معرض اشعه های زیانبار خورشیدی رخ می دهد.

پوست عضوی زنده در بدن است. بنابراین هنگامی که ملانین توسط اشعه ی فرابنفش خورشید تخریب می شود، پوست با تولید کردن ملانین مازاد به این صدمه پاسخ می دهد تا قادر باشد خسارت وارد شده به پوست را جبران کند. بنابراین در مواقع مورد نیاز درصد تولید ملانین بالا می رود. این اتفاق می تواند همراه با تیره شدن پوست یا ایجاد لکه هایی به رنگ قهوه ای روی پوست اتفاق بیفتد.

ژل روشن کننده ی لومینس

امروزه هزاران نوع از محصولات بهداشتی با برند های مختلف در بازار وجود دارند. با وجود محصولات متنوعی که در بازار وجود دارد، انتخاب درست می تواند سخت باشد. از مهم ترین و اثر گذار ترین این محصولات می توانیم ژل روشن کننده ی لومینس را به شما معرفی کنیم. در فرمولاسیون این کرم از سلول های بنیادی ای که در چربی بدن انسان وجود دارند کمک گرفته شده است.

ژل روشن کننده ی لومینس قادر است آب رسانی در سطح سلولی را به طور بی نظیری انجام دهد. همچنین پوست شما را در مقابل آسیب های ناشی از اشعه های مضر خورشید حافظت می کند. کمپلکس ویتامین های مختلف آن به ویژه ویتامین c  و فاکتورهای رشد موجود در آن موجب ترمیم و جوانسازی بافت های آسیب دیده ی سلولی می شود.

 

فواید ژل روشن كننده ی لومينس

 

ژل روشن کننده ی لومینس به افراد کمک میکند تا پوستشان بتواند تخلیه ی سلولهای مرده و انباشته شده روی پوست را به بهترین شکل انجام دهد.

 

‎ژل هيدراته و روشن كننده ی لومينس با ترکیبات و فرمولاسیون نوین خود قادر است اثرات جوش و اسكارهاي پوستي را کمرنگ کند.  همچنین می تواند برای ترميم روزنه های باز پوست، روشن كردن تيرگي هاي موجود در سطح پوست به ویژه تيرگي زير چشم  تأثیر بسزایی داشته باشد.

اين كرم براى هر نوع ناهمگونی در تناژ رنگ دانه هاي درون پوست مناسب است.  خواه بر اثر اختلالات هورموني به وجود آمده باشند خواه بر اثر سوختگي های ناشی از نور خورشید. پس از دو ماه استفاده از این محصول خواهید دید چطور پوستتان یکدست و زیبا می شود.

 

ژل روشن كننده ی لومينس، برای صورت و گردن قابل استفاده است

 

این ژل با تغذیه کردن و ترمیم ملانین های آسیب دیده ی پوست موجب روشن کردن رنگدانه های پوست میشود.  ژل روشن كننده ی لومينس محصولی است که براي صورت، گردن و بدن هم قابل استفاده است.   این محصول يكي ديگر از شاهكارهاي جديد شرکت  ژنس گلوبال آمریکاست.

وظایف ژل روشن کننده ی لومینس

انجام عمل لایه برداری از قسمت هایی از پوست که دارای سلول های مرده هستند یا تیرگی دارند.

جوانسازی و نوسازی سلول های موجود در پوست

ژلی که لک ها را از بین می برد و پوست را سفید می کند.

موجب از بین بردن جوش و جای آن (اسکار) ها می شود.

پوست صورت و گردن را جوان کرده و با رساندن مواد مغذی به آن باعث تقویت پوست می شود.

باعث از بین رفتن تیرگی های نواحی زیر بغل و کشاله ی ران می شود.

 

شیوه ی استفاده

 

در آغاز پوست خود را به دقت بشویید. برای انتخاب نوع شوینده دقت کنید. بهتر است ژل شستشوی پوست برند لومینس را تهیه کنید زیرا محصولات این برند مکمل بسیار خوبی برای هم هستند. پس از شستشو مقداری از ژل روشن کننده ی لومینس را به ناحیه ی مورد نظر بمالید. به آرامی آن را مالش دهید. کمی به پوست زمان دهید تا جذب شود. این محصول پس از استفاده نیازی به آبکشی یا شستشو ندارد.

 

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو