payamgps.com

پرایمر جنس

پرایمر جنس

محصولات جنس ارائه شده در سایت http://iranjeunesse.com

هسته ی مرکزی کمپانی ژنس در آمریکاست، هر چند که به دلیل محصولات بی نظیر و با کیفیت و طرفداران زیادی که دارد در بسیاری از کشور ها فعالیت دارد.  محصولات زیبایی و بهداشتی و مکمل های غذایی این کمپانی در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارد. این کمپانی متخصصان و تکنولوژی بی نظیری را در اختیار دارد که بهترین فرمولاسیون را برای محصولات این شرکت ارائه می دهند. بنابراین محصولات این کمپانی دارای بهترین کیفیت و اثرگذاری هستند.

سایت ایران ژنس به صورت انحصاری محصولات کمپانی ژنس را در اختیار مشتریان عزیز در ایران می گذارد. سایت ایران ژنس دسترسی شما را به این محصولات آسان کرده و محصولاتش را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان می گذارد.

پرایمر NV، زیرساز اصلی برای آرایش

پرایمر NV یک کرم زیرساز است. این کرم باید قبل از آرایش کردن استفاده شود. به این منظور که پوشانندگی و طول عمر آرایش را افزایش دهد و پایه ای صاف و یکدست برای مراحل بعدی آرایش شما فراهم کند. 

پرایمر باعث یکدستی و دوام آرایش می شود. این پرایمر خواص مرطوب کنندگی نیز دارد، به این ترتیب که پوست را برای آرایش نرم و لطیف کنند. اما در واقع پرایمر NVزیرسازی است که علاوه بر مرطوب کردن پوست، پایه ای با دوام بیشتر برای آرایش می سازد. کرم پرایمر NV را با نوک انگشت روی پوست بمالید و به آرامی مالش دهید.

هم اکنون می توانید بدون واسطه، با اصمینان خاطر و با قیمتی مناسب این محصول را از سایت http://iranjeunesse.com سفارش دهید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو