payamgps.com

مواد غذایی ضد پیری را بشناسیم

مواد غذایی ضد پیری را بشناسیم

در این رابطه نیز بخوانید:

مکمل ضد پیری Finiti

محصول نارا Naara جنس

انسان تمایل به جاودانگی دارد. به همین دلیل از دیرباز به دنبال اکسیر جوانی و راه هایی برای جلوگیری از پیری بوده است. پژوهشگران امروز به دنبال دریافتن دلایل پیری و مقابله با آنها هستند. پیری علت های بسیاری دارد. یکی از مهمترین این علت ها شیوه زندگی می باشد. امروزه می دانیم که یکی از مهترین عوامل تأثیر گذار بر پیری شیوه و نوع غذا خوردن است. در ادامه مواد غذایی که می توانند پیری را به تعویق بیندازند به شما معرفی خواهیم کرد.

خوراک حلزون

حلزون در بعضی کشور ها مثل فرانسه بسیار محبوب است و به میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این خوراکی منبع بسیار خوبی برای آهن می باشد. آهن این غذا باعث پیشگیری از کم خونی شده و بنابراین موجب افزایش طول عمر می شود.

حبوبات به ویژه لپه

حبوبات سبز و زرد برای جوان ماندن بسیار مؤثر اند. در این میان لپه خاصیت ضد پیری بسیار خوبی دارد. تحقیقات نشان داده اند که مصرف لپه پخته شده و سایر حبوبات می تواند پیر شدن را حتی در سطح سلولی به تعویق بیندازد.  لپه سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان هاست که خواص ضد پیری دارند. بنابراین با مصرف لپه می توانید طول عمر بیشتری داشته باشید.

مغزها به ویژه گردو

آجیل از بهترین مواد غذایی است که باید در رژیم غذایی وجود داشته باشد. از مهمترین مغز ها گردو می باشد. پژوهش ها نشان داده است که مصرف سه بار در هفته گردو می تواند طول عمر را 2 تا 3 سال بیشتر کند.

همچنین مصرف گردو خطر ابتلا به سرطان و بیماریهای قلبی را کاهش می دهد. این دو بیماری از بزرگترین دشمنان افراد در سنین بالا هستند که منجر به بیشترین مرگ و میر می شوند.

مصرف گردو همچنین موجب تقویت ذهن و هوش می شود.

انار

انار خواص  ضد پیری بسیاری دارد. بسیاری از تحقیقات نشان داده اند که انار دارای خواص ضد پیری قوی است. انار سرشار از آنتی اکسیدان هاست که بهترین ترکیبات برای از بین بردن نشانه های پیری هستند. ترکیبی به نام اورولیثین در انار وجود دارد که به وسیله میکروب های روده تغییر شکل پیدا کرده و سلول های ماهیچه ای را قدرتمند می کند. بنابراین بدن به شکل بهتری می تواند با پیری مبارزه کند. به همین دلیل برای جوان ماندن مصرف این میوه خوشمزه و خوش رنگ و لعاب را فراموش نکنید.

پروتئین های گیاهی

پروتئین های گیاهی باید حتما در رژیم غذایی دوستداران جوانی وجود داشته باشند. این بدان معنی نیست که وعده های گوشتی را از رژیم غذاییتان حذف کنید. اما بهتر است که چند وعده پروتئین گیاهی نیز در هفته مصرف کنید. این کار منجر به افزایش طول عمر شما می شود.

همچنین ترکیبات موجود در گیاهانی مانند برنج، لوبیاها، توفو، سویا و گندم به بهبود بیماری های کلیوی کمک می کنند. این گیاهان دارای فیبر، انواع ویتامین های مورد نیاز بدن و مواد معدنی ضروری می باشند.

هویج

هویج از دسته مواد غذایی بسیار سالم محسوب می شود. بنابراین برای انسان فواید بسیاری دارد. مصرف هویج هم طول عمر را زیاد می کند و هم ظاهری زیبا و جذاب به شما می بخشد. هویج ترکیبی به نام کاروتنوئید دارد که موجب رنگ نارنجی آن می شود. این ماده می تواند روند پیر شدن را به تعویق بیندازد و به شما جوانی و زیبایی هدیه کند. بنابراین مصرف هویج را در رژیم غذاییتان فراموش نکنید.

سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین موجب افزایش طول عمر می شود. به همین دلیل توصیه می شود آن را در رژیم غذایی خود جای دهید. امروزه سیب زمینی های شیرین مختلفی در دسترس هستند. این ماده غذایی شامل ترکیبی به نام آنتوسیانین است. این ترکیب قادر است خطر مبتلا شده به سرطان را کم کند. بنابراین خواص ضد پیری دارد.

نارگیل

نارگیل دارای اسید های چرب زنجیره متوسط است. این ترکیبات می توانند روند پیر شدن مغز را کند کنند. زیرا می توانند DNA را از آسیب دیدن محافظت کنند. بنابراین نارگیل می تواند مغز را جوان نگه دارد و خواص ضد پیری دارد.

ساردین

ساردین منبع بسیار خوب یاز اسید های چرب امگا3 می باشد. این ترکیبات با کاهش احتمال مبتلا شده به بیماری های قلبی و بیماری دیابت، موجب افزایش طول عمر می شوند. بسیاری از ماهی های چرب حاوی این ترکیبات هستند، اما ماهی ساردین به عنوان یک منبع غنی از اسیدهای چرب امگا3 شناخته شده است.

فقط یک وعده غذایی از ساردین نیمی از نیاز روزانه شما به امگا3 را تأمین می کند. همچنین یک وعده از ساردین تا 4 برابر نیاز روزانه شما به ویتامین هایی نظیر ویتامین B12 را کاهش می دهد. این ویتامین نیز یکی از مهمترین ترکیباتی است که می تواند جوانی و زیبایی را به شما بازگرداند.

ماهی ساردین یک مزیت دیگر نیز دارد. به دلیل اینکه ماهی ساردین کوچک است و در پایین زنجیره غذایی قرار دارد. به همین دلیل نسبت به ماهی های بزرگتر مانند ماهی تن و ماهی سالمون کمتر احتمال دارد سمی شود.

کلم ترش

می توانید یک معجون معجزه آسا با کلم درست کنید. کلم را باید رنده کنید وبه آن سرکه و غذاهایی حاوی باکتری های مفید مانند ماست و کفیر اضافه کنید. این مخلوط می تواند پیری را به تعویق بیندازد و به شما جوانی را اهدا کند. مهمترین عاملی که در این مخلوط به شما کمک می کند پروبیوتیک های مختلف موجود در غذاهای تخمیر شده می باشد.

از خواص باکتری های مفید برای بدن این است که می توانند التهاب را کم کنند، سیستم ایمنی بدن را قدرت می بخشند و به متابولیسم بهتر بدن کمک می کنند. این شرایط باعث بیشتر شدن طول عمر انسان می شود.

شکلات

شکلات در تمام دنیا طرفداران بسیاری دارد. کلیه شکلات ها مخصوصا شکلات تلخ موجب افزایش طول عمر می شوند. شکلات دارای ترکیب قدرتمندی به نام رسوراترول است. این ترکیب می تواند علائم پیری را از بین ببرد و بدن را جوان کند. بنابراین اگر به دنبال جوانی هستید، خوردن شکلات تلخ را فراموش نکنید.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو