payamgps.com

بهترین مولتی‌ ویتامین برای دوران یائسگی

بهترین مولتی‌ ویتامین برای دوران یائسگی

ویتامین‌های مورد نیاز انسان برای حفظ سلامت و کارایی اعضای بدن در مراحل گوناگون زندگی متفاوت است. این موضوع در مورد بانوان که در طول زندگی خود تغییرات فراوان و مراحل گوناگونی را تجربه می‌کنند، ملموس‎تر است. با توجه به افزایش سن بانوان و رسیدن به دوران یائسگی نیاز بدن به انواع ویتامین ها مشهود است. علاوه بر تغذیه سالم در دوارن یائسگی می توانید از مولتی ویتامین استفاده کنید که بهترین مولتی‌ ویتامین برای دوران یائسگی مکمل بانوان ژنس A4 است. مکمل بدن زنان در سنین مختلف ، خصایص و نیازهای مختلفی دارد که توجّه به آنها گذر از هر مرحله را آسان می‌سازد.

در دوران یائسگی به دلیل تغییرات اساسی بدن نیاز به کلسیم، آهن، ویتامین D کاملا مشهود است البته می توانید برای تامین ویتامین بدن در این دوران از مکمل های بانوان استفاده کنید.

نیاز بدن در دوران یائسگی به ویتامین

دوران یائسگی یکی از این مراحل است که به خاطر افزایش سن، نیازمند توجهات ویژه‌ای برای حفظ سلامتی است. برخی از تغییرات دوران یائسگی برای اغلب افراد ناخوشایند بوده و بر کیفیت زندگی ایشان تأثیرات منفی می‌گذارد. مضاف بر اینکه این تغییرات تنها به مسائل جسمی محدود نمی‌شود و شرایط روحی فرد را نیز تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. ساده‌ترین راه‌حل برای کاهش اثرات منفی این دوران بر افراد، تأمین ویتامین های مورد نیاز بدن دوران یائسگی است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فروش مکمل بانوان ژنس A4 می‌توانید با شماره 02188563259 تماس بگیرید.

ویتامین‌های موردنیاز بدن در دوران یائسگی

تغذیه سالم در هر سن و سالی اولین کلید سلامتی است. اگر به هر دلیلی بدن انسان دچار کمبود باشد ناگزیر به جبران این کمبود از طریق مصرف انواع مکمل هستیم. آغاز فرایند پیری بدن در زنان تقریباً با آغاز دوران یائسگی هم‌زمان و در حدود 50 سالگی رخ می‌دهد. مهم‌ترین مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز زنان در این دوران عبارتند از:

کلسیم

  1. در دوران یائسگی زنان با خطر جدی پوکی استخوان روبرو هستند لذا مصرف کلسیم از ضروریات این دوران است.
  2. منابع طبیعی از لبنیات گرفته تا بادام و انجیر و کلم، منابع غنی از کلسیم هستند که باید در برنامه غذایی گنجانده شوند.
  3. جذب کلسیم از مواد طبیعی شرایطی دارد و ممکن است جذب کامل در بدن صورت نگیرد. به همین دلیل اغلب بانوان در دوران یائسگی در کنار تغذیه سالم به مصرف مکمل کلسیم نیز نیاز دارند.

آهن

باور غلطی در جامعه وجود دارد که به دلیل قطع خونریزی قاعدگی در دوران یائسگی زنان نیازی به مصرف آهن ندارند. در حالی که بدن زنان در دوران یائسگی روزانه به 8 میلی‌گرم آهن نیاز دارد و حذف آن کاملاً اشتباه است.

ویتامین D

مصرف ویتامین D به اندازه مصرف کلسیم اهمیت دارد و در حقیقت این دو در کنار یکدیگر اثربخشی کاملی دارند.

ذکر این نکته ضروری است که تنها مصرف مواد غذایی سالم و طبیعی ضامن دریافت و جذب کامل ویتامین‌ها نیست. به همین دلیل اغلب متخصصین بر این باورند برای جبران کمبودهای بدن، مصرف مکمل‌های غذایی ضرورت دارد.

بهترین مولتی‌ ویتامین برای دوران یائسگی

برای خرید بهترین مکمل بانوان باید با توجه به شرایط سنی، ویتامین‌های مورد نیاز خود را با محتویات مکمل موردنظر مقابسه کنید. برای اطمینان بیشتر و دستیابی به نتیجه مطلوب، می‌توانید برای خرید مکمل با پزشک خود مشورت کنید.  

  1. یکی از جدیدترین مکمل‌ها برای بانوان، مکمل بانوان ژنس A4 است.
  2. علاوه بر تأمین ویتامین‌های مورد نیاز زنان، تنظیم هورمونی نیز در مکمل بانوان ژنس A4 مورد توجه قرار گرفته است.
مکمل بانوان ژنس A4
مکمل بانوان ژنس A4

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو