payamgps.com

میکروکرم instantly ageless

میکروکرم instantly ageless

ممکن است شما نیز از خانم ها و آقایانی باشید که از چین و چروک های صورت، پف دور چشم و
خط لبخند رنج میبرید. یا اینکه از منافذ پوستی و غیره خسته شده باشید. و یا ممکن است مثل بسیاری از افراد از عوارض بوتاکس بترسید.
شرکت ژنس بدون احتیاج به تزریق بوتاکس و انجام عمل جراحی و بدون هیچ گونه عوارضی محصول منحصر به فردی را به شما ارائه کرده است. این محصول به شما کمک می کند که در عرض 2 دقیقه به اندازه ی ۱۰ سال جوان شوید .

میکروکرم instantly ageless

این کرم تنها پس از 3 دقیقه اثر خود را نشان می دهد. و پس از آن 6 تا 8 ساعت دوام دارد. در یک دوره ی کامل30 روزه می تواند 30 الی50% چین و چروک و خطوط پوست را رفع کند .

پوست به سالانه ۱% از کلاژن خود را از دست میدهد. این موجب از دست رفتن حالت ارتجاعی پوست می شود. یعنی اینکه سلول های بنیادی که اصلی ترین سلول های بدن برای تولید سلول های دیگر هستند صدمه می بینند. و این باعث می شود تا پوست به سمت پیر شدن برود.


شرکت jeunesse global  سازنده ی میکروکرم instantly ageless

این میکرو کرم با خلاقیت دکتر پروفسور نیومن و پروفسور وینست گیام پاپا که از پژوهشگران پیشرو در علم سلول های بنیادی در آمریکا هستند به بازار ارائه شد.  این دو پروفسور به همین خاطر که بر روی سلول های بنیادی تحقیق و پژوهش کرده اند، کاندید دریافت جایزه ی نوبل شده اند. این محصول آنتی ایجینگ یا همان فارغ از سن یا ضد سن دارای ترکیبات و فرمولاسیون باورنکردنی و نوین حاوی آرژیرلاین است. بخش عمده ی این محصول را سلول های بنیادی تشکیل داده است. همچنین بیش از ۲۰۰ فاکتور رشد به همراه مؤثرترین مواد طبیعی تهیه و به بازار جهانی عرضه شده است .

 

مکانیسم عمل میکروکرم instantly ageless

این محصول با ریلکس و آزاد کردن ماهیچه ها بدون احتیاج به تزریق مواد یا ژل و عوارض مضر موجب ایجاد اثرات مشابه بوتاکس می شود. همچنین این کرم می تواند پوست را احیا کند و موجب ترمیم و جایگزینی سلولهای ضرر دیده می شود. بنابراین می تواند خطوط ریز و روزنه های پوست را به کمترین میزان میرساند.

میکروکرم instantly ageless به وسیله ی شرکت jeunesse واقع در کشور آمریکا ساخته شده است. این شرکت توانسته یک محصول استثنائی و بی اندازه موثر را به بازار معرفی کند.

مکانیسم عمل این میکروکرم تقریبا شبیه به بوتاکس است. ولی دیگر احتیاجی به تزریق نیست و در عین حال مطمئن و با تأثیر و بدون هیچگونه عوارض جانبی است.

میکروکرم instantly ageless از سازمان غذا و دارو کشور آمریکا دارای تأییدیه است. در عین حال هم قادر است به طور موقت همه ی آثار پیری را از بین ببرد.

این محصول در یک پک 50 عددی ارائه شده است. هر ویال آن 2 بار قابل استفاده است. پس کل کرم برای 100 بار استفاده کفایت می کند.

مواد تشکیل دهنده میکروکرم  instantly ageless

Water (Aqua),

Sodium Silicate,

(Argireline),

Acetyl Hexapeptide-8,

Magnesium Aluminum Silicate,

Phenoxyethanol,

Ethylexylglycerin,

Yellow 5 (Cl 19140),

Red 40 (Cl16035)

 http://iranjeunesse.com

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو