payamgps.com

ژل های M1ND برای تقویت ذهن

ژل های M1ND برای تقویت ذهن

همه ی افراد در همه ی سنین با مشکلات حافظه و اختلالات خواب دسته و پنجه نرم میکنند. با توجه به اینکه دنیای امروز عصر ارتباطات است و افراد روزانه حجم زیادی از اطلاعات را کسب  میکنند نگهداری آنها در ذهنشان دشوار است. همچنین از آنجا که امروز جهان بسیار پیچیده است و از سنین ابتدایی زندگی وظایف بسیاری بر دوش هر فرد گذاشته می شود، مردم دارای تنش ها و استرس های زیادی در زندگیشان هستند. این مسئله در مواردی خواب آنها را تحت تأثیر قرار میدهد و باعث می شود اختلالات خواب پیدا کنند.

فراموشی حتی برای مردمی که قوای ذهنی بالایی هم دارند ممکن است اتفاق بیفتد. متأسفانه این پدیده بی خبر اتفاق می افتد و ما هیچگاه نمی دانیم که چه موقع قرار است اسامی مهم را فراموش کنیم. نا گفته پیداست که خجالت زدگی حاصل از فراموشی و درست انجام ندادن کارها وقتی که در جمع یا در محل کار هستید بسیار بیشتر است و ممکن است روی اعتماد به نفس شما تأثیر چشمگیری بگذارد.

آیا شما تا کنون این لحظه های بد را تجربه کرده اید؟

اسم افرادی که باید به سادگی به خاطر بیاورید را فراموش کرده باشید.

تولد مادر یا سایر نزدیکانتان را فراموش کرده باشید.

اتفاقات سالیانه را فراموش کرده باشید.

رمز ایمیل یا سایر حساب های کاربری خود را فراموش کرده باشید.

تلفظ صحیح یا شکل درست کلمه ای قبلا که بارها استفاده کرده اید را فراموش کرده باشید.

آدرسی که قبلا به آنجا رفته اید را فراموش کرده باشید.

ژل های M1ND برای تقویت ذهن

اگر به این سوالات نگاهی بیندازید متوجه می شوید که دست کم یک یا چند تا از این موارد برای شما پیش آمده است. این تعجب آور نیست. زیرا مسئله ایست که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. خیلی از افراد از فراموشی و حواس پرتی ضربه خورده اند و شما از آنها مستثنا نیستید.

شرکت جنیس آمریکا برای این معضل چاره ای اندیشیده و محصول خود را تحت عنوان ژل های M1ND به صورت انحصاری عرضه کرده. این شرکت در زمینه ی بهداشتی و درمانی کار می کند و تاکنون محصولات بسیار موفقی را در رابطه با جوانسازی پوست و سلامت آن به بازار عرضه کرده است. کمپانی جنیس همچنین مکمل های غذایی مناسبی را ارائه کرده که تأثیر بالایی بر زیبایی و جوانسازی افراد دارند.

شعار این کمپانی این است که شما تنها زمانی می توانید در بهترین حالت خود باشید که ذهن شما در بهترین حالت خود باشد.

ماده ی اصلی استفاده شده در این ژل ها CERA-Q است. این ماده یک داروی شرقی است که محققان آن را کشف کرده اند. این ماده یک ترکیب پروتئینی است که از پیله ی کرم ابریشم به دست می آید. خاصیت بسیار جالبی که این ماده دارد این است که قدرت این را دارد که به طور کلی حافظه را تقویت کند. این ماده تا کنون در هیچ محصولی به جز M1ND استفاده نشده و به طور انحصاری در این محصول وجود دارد.

ژل های M1ND برای تقویت ذهن

ویژگی های محصول M1ND

این محصول میتواند ذهن شما را حمایت کند تا اسامی، اتفاقات و لغات را به خاطر بیاورید. این محصول از نظر پزشکی با انجام آزمایش های بسیاری ثابت شده است. در واقع میتوان گفت که ماده ای اصلی این محصول پروتئین هیدرولیز شده ی ابریشم است که از پیله ی کرم ابریشم به دست آمده است. محصول  M1ND که ویژگی های CERA-Q را نشان می دهد محصولی است که در یک مکمل در رژیم غذایی است و از نظر پزشکی نشان داده که می تواند حافظه ی شما را تقویت کند و حواس پرتی ذهن شما را کاهش دهد.

بسته بندی و مواد دیگر سازنده

این محصول در یک بسته عرضه می شود که حاوی 30 عدد بسته بندی 30 میلی لیتری است. این محصول یک انتخاب هوشمندانه است. از ویژگی های جالب این محصول این است که با شیرین کننده ای با طعم لیمو بسیار خوشمزه و طعم دار شده است. ماده ی دیگری که در این محصول وجود دارد و موجب کاهش حواس پرتی می شود ال-تیانین (L-Theanine) است.

شیوه ی مصرف

در ابتدای روز باید محصول M1ND را مصرف کنید. روزی 1 یا 2 عدد بسته ی ژل را به به صورت روزانه استفاده کنید. از مصرف بیش از 3 عدد در روز خودداری کنید.

ژل های M1ND برای تقویت ذهن

احتیاط

گروه های زیر حتما برای استفاده از این محصول و آگاهی از شرایط استفاده ی آن و قبل از افزودن آن به رژیم غذایی خود حتما با پزشکشان مشورت داشته باشند:

زنان باردار

زنان شیردار

افراد زیر 18 سال

و کسانی که مشکل پزشکی خاصی دارند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو