payamgps.com

میکروکرم بوتاکس

میکروکرم بوتاکس

برای اینکه در رابطه با کرم بوتاکس بدانیم بهتر است اول خود بوتاکس را بشناسیم. برای آشنایی با بوتاکس در ادامه توضیحاتی به شما می دهیم.

بوتاکس به چه معنی است؟

بوتاکس از واژه‌ی بوتولوس که به‌ معنای سوسیس است گرفته شده است. شاید فکر کنید ریشه‌ی این نام‌گذاری خیلی جالب نیست. شاید کمی هم عجیب به نظر برسد. دلیل این نام‌گذاری را خواهیم گفت. در واقع ماده‌ای که برای بوتاکس استفاده می‌شود، با سمی که در تولیدات گوشتی ناسالم است، در ارتباط است.

پس می توان گفت این ماده خیلی سمی است. این ماده می‌تواند موجب فلج شدن یا حتی مرگ شود. ولی با رعایت کردن نکات ایمنی، می توان در حوزه ی پزشکی از آن بهره گرفت.

مکانیسم عمل بوتاکس چگونه است؟

تزریق کردن بوتاکس این روزها در سراسر جهان بسیار رایج شده است. می توان گفت تعداد زیادی از افراد معروف هم برای حفظ زیبایی و جوانیشان، از بوتاکس استفاده می‌کنند. علاوه بر مصارف زیبایی، از بوتاکس برای مواردی مثل جلوگیری از تعرق غیرعادی هم استفاده می‌شود.

در تزریقاتی که برای زیبایی انجام می‌شوند مکانیسم خاصی صورت می گیرد. ارسال سیگنال‌های عصبی به ماهیچه‌هایی مشخص مسدود می‌شود. در نتیجه، ماهیچه‌ها ریلکس و بی‌حرکت می‌شوند. بنابراین هنگام بروز واکنش‌هایی که باعث تولید چین ‌وچروک های پوست می‌شوند، ماهیچه‌ها بی‌حرکت می‌مانند. و در نتیجه از ایجاد چین ‌و‌چروک ممانعت می شود.

بوتاکس سمی است به نام بوتولینوم. این سم اگر در زیر پوست تزریق شود، موجب فلج شدن عضلات آن قسمت و از بین رفتن چین و چروک می شود. پس این روش ظاهری جوان تر را برای مدتی ایجاد می کند .

زمان تأثیر بوتاکس وابسته به تزریقات قبلی آن بین ۳ تا ۶ ماه طول می کشد. به طور متوسط هر ۳ تا ۶ ماه یکبار نیاز به تجدید دارد. شاید برخی از افراد این سوال را داشته باشند که اگر تزریق بوتاکس در زمان های مقرر تکرار نشود آیا پوست از حالت قبلی بدتر می شود؟ در جواب باید گفت خیر. اگر بوتاکس تمدید نشود، پوست فقط به حالت قبل برمی گردد. حتی امکان دارد بعد از چند دفعه تزریق، تعدادی از چین و چروک ها کمرنگ تر شوند .

تزریق بوتاکس چقدر طول می کشد؟

تزریق بوتاکس بین ۱۰ الی ۲۰ دقیقه زمان می برد و شروع  عملکرد آن بین ۴ تا ۷ روز می باشد.

عوارض بوتاکس

بوتاکس اگر درست انجام شود عوارض قابل توجهی ندارد. ولی اگر افراد بی مهارت و غیر متخصص بوتاکس را تزریق کنند، دوز مناسب آن را رعایت نکرده باشند و یا در محل نامناسب تزریق کنند، شاید عوارضی بروز کنند.

میکروکرم بوتاکس

آیا بوتاکس جایگزین دارد؟

با توجه به قیمت بوتاکس و نیاز به تجدید آن برخی به فکر جایگزین برای آن هستند. شرکت ژنس به نیاز این افراد پاسخ گفته است. این شرکت کرم بوتاکس ایجلس را وارد بازار کرده است.

در 2 دقیقه ۱۰ سال جوانتر شوید

اینستنتلی ایجلس میکروکرمی قدرتمند برای بر طرف کردن چین و چروک است. این کرم به صورت آنی و موثر آثار پیری را کم می کند.

ماده ی مؤثر و باورنکردنی موجود در این محصول آرژلاین است. این ماده عملکردی شبیه بوتاکس دارد. و بدون سوزن کار میکند. کرم آنی اینستنتلی ایجلس پوست را زنده میکند. این کرم برای بی عیب و نقص نشان دادن پوست،  برطرف کردن خطوط ریز و کم کردن روزنه های پوست مناسب است.

میکروکرم بوتاکس

استفاده از این کرم برای چه قسمت هایی از پوست توصیه می شود؟

میکروکرم ایجلس به طور خاص برای مناطقی از پوست ساخته شده که ویژگی کششی و جمع کنندگی بیرونی را از دست داده اند. مصرف کنندگان گفته اند که تنها در چند دقیقه تأثیرات بی نظیر این کرم را دیده اند. میکروکرم ایجلس محصولی قوی برای تقویت پوستهایی است که تحت تاثیر رادیکال های آزاد و لطمه های زیست محیطی بوده اند. اینستنتلی ایجلس در فن آوری ضد پیری پیشتاز است.

نحوه استفاده از کرم معجزه آسای ایجلس

میکروکرم اینستنتلی ایجلس بهترین عملکرد را روی پوست های خشک و تمیز و بدون مرطوب کننده دارد. بویژه مرطوب کننده ی حاوی آب نباید قبل از آنآنآن استفاده شود. سر انگشت خود را به یک لایه بسیار نازک آغشته کنید. آن را روی ناحیه ی مورد نظر قرار دهید. آن را مالش ندهید و بگذارید ۲ تا ۳ دقیقه روی پوست بماند تا خشک شود. در این مدت پوست خود را بی حرکت بگذارید. سپس می توانید نتیجه چشمگیر این کرم را ببینید.

 

هشدار

توجه کنید که کرم وارد چشمانتان نشود. افراد دارای پوست های حساس با پزشک مشورت کنند.

جهت به دست آوردن اطلاعات بیشتر و خرید محصولات Jeunesse آمریکا با نمایندگی این محصولات از طریق سایت http://iranjeunesse.com/ ارتباط برقرار کنید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو