payamgps.com

بهترین زیر ساز آرایش

بهترین زیر ساز آرایش

آیا مصرف زیرساز  قبل از آرایش لازم است؟

زیرساز آرایشی (پایه آرایش)، معمولأ کرم یا شوینده‌ است. این محصول قبل از انجام آرایش استفاده می‌شود. و پوشانندگی و دوام آرایش را افزایش می دهد. در نتیجه عملکرد زیرساز مربوط به آماده‌سازی قبل از آرایش کردن است.

 معرفی بهترین کرم های زیرساز

اگر تا کنون از پرایمر استفاده نکرده‌اید، محصول بی نظیری را از دست داده‌اید. تفاوتی ندارد که آرایش غلیظ داشته باشید یا تنها از یک کرم مرطوب‌کننده و کرم لب استفاده کنید. زمانی که می‌خواهید پوستی درخشان داشته باشید یا زیرلایه ای صاف و یکدست را برای زیرسازی آرایش خود بسازید، زیرساز بسیار مناسب است. متأسفانه خیلی از افراد، این قسمت از آرایش را نادیده می‌گیرند. چون فکر می کنند لازم نیست. یا از شیوه ی مصرف آن اطلاع ندارند. یا فکر می‌کنند مهم نیست برای آن هزینه کنند. با این وجود، استفاده زیرساز آرایش، دوام آن را افزایش می‌دهد.

زیرساز، پایه ی اصلی برای زیرسازی و آرایش است. و  باعث یکنواختی و دوام آرایش می‌شود. مواد این ماده در کرم، ژل و پودرهای آرایشی وجود دارند. با این حال که مرطوب‌کننده‌ها هم پوست را نرم می‌کنند، ولی زیرساز پوست را جهت استفاده از مرطوب‌کننده ی رنگی یا کرم‌های آرایشی آماده می‌کند. و پایه‌ای برای دوام آن‌ها در طول روز آماده می کند. مواد تشکیل دهنده زیرساز ها، پلیمرهایی هستند برپایه ی سیلیکون مثل دایمتیکون. چون این مواد تأثیر نرم‌کنندگی بی نظیری دارند.

اما کسانی که آکنه های چرکی و دیگر مشکلات پوستی دارند، باید قبل از مصرف، با متخصص پوست مشورت کنند. همچنین باید این محصول را ابتدا امتحان کنند تا از احتمال داشتن حساسیت به دایمتیکون آگاهی یابند. زیرساز، انواع چروک‌های سطحی، عمیق و حفره‌های پوست را محو می کند. اگر به دنبال زیرسازی برای متعادل کردن رنگ و پوشاندن لکه های پوست و محل جوش‌ها هستید، از زیرسازهایی با رنگ سبز استفاده کنید. زیرساز مختص پلک هم وجود دارد. توصیه می شود از زیرسازی با فرمولاسیون قوی استفاده کنید تا آرایش چشمتان دوام بیش‌تری داشته باشد. اگر پوست پلکتان چرب است، از زیرسازهای مات استفاده کنید.

چرا استفاده از زیرساز قبل از آرایش مورد نیاز است؟

وقتی که برای بار نخست از زیرساز استفاده می‌کنید، شاید متوجه فرق این ماده با بقیه ی لوسیون‌های رایج آرایشی شوید. زیرساز صورت خیلی چرب نیست و بافتی مثل مخمل دارد. در حقیقت، وظیفه ی اصلی زیرساز، صاف‌ کردن، از بین بردن قرمزی پوست و بستن روزنه های پوست می باشد. از جانب دیگر، زیرساز به دوام آرایش شما در هوای گرم یاری می دهد.

بهترین زیر ساز آرایش

آیا هزینه کردن برای زیرساز های آرایشی درست است؟

باید این واقعیت را که زیرسازهای خوب گران هستند را بپذیریم. البته زیرسازهای ارزانتری هم می‌توانید پیدا کنید. ولی در انتهای این مقاله، به مزایای زیرساز و قیمتی بودن استفاده از آن پی خواهید برد. در نتیجه، قیمت زیرساز مسئله ی مهمی برای شما نخواهد بود.

زیرساز چقدر به دوام آرایش یاری می دهد؟

استفاده از زیرساز آرایشی برای یک روز کامل آرایش شما را تازه و با دوام نگه می دارد. ولی باید توجه داشته باشید که قرار گرفتن در آب و هوای گرم یا داشتن تحرک بدنی و تعرق زیاد، بر دوام آن تأثیر می گذارد.

آیا می خواهید چهره‌ای بدون آرایش ولی با ظاهر فوق العاده داشته باشد؟

زیرساز ها برای این منظور راه حل شما هستند. می‌توانید این زیرساز را کمی غلیظ‌تر جهت سایه ی چشم و یا جایگزین کرم روشن‌کننده استفاده کنید.

آیا هزینه کردن برای خرید زیرساز های ارزان قیمت درست است؟

قیمت زیرساز شاید شما را از خرید این محصول منصرف کند. شاید بشود زیرسازهای ارزانتر موجود در بازار را خرید. به این مسئله نیز توجه که پوست شما در طولانی مدت به مواد ویژه ی آرایشی که مصرف می‌کنید عادت می‌کند. پس این مواد کارآیی دلخواه خود را از دست می‌دهند. این رخداد برای موهای سر هم درست است. زیرساز صورت هم مثل بقیه ی  لوازم‌های آرایشی، انواع مختلفی دارد. و بعد از  گشتن در بازار شاید حتی زیرسازهای ارزان‌‌قیمت نیز پیدا کنید. البته زیرسازهای ارزان‌قیمت، ماندگاری خوبی روی پوست صورت ندارند.

بهترین زیر ساز آرایش

چه مقدار از زیرساز ها باید مصرف شود؟

توصیه می‌شود برای استفاده کردن از زیرسازهای عالی، پمپ حاوی زیرساز را دو بار فشار دهید. و سپس بر روی پوستتان بمالید. در مصرف زیرساز زیاده‌روی نکنید. یه قدر یک دانه ی لوبیا، برای کل پوست صورت کافی است. برخی کارشناسان آرایشی پیشنهاد می دهند برای پخش کردن زیرساز در همه ی قسمت‌های صورت از برس‌ها استفاده کنید. چون از این راه زیرساز کمتری استفاده شود. انتخاب شیوه ی مالیدن زیرساز بر روی پوست صورت، وابسته به سلیقه ی خود شماست. در بیشتر مواقع، مالیدن آن با انگشتان بهترین انتخاب است.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو