payamgps.com

سرم جوانسازی لومینس

سرم جوانسازی لومینس

برند های مختلفی در حال ساخت محصولات جوانسازی پوست هستند. از مهم ترین برند هایی که از متخصصان مجرب و به روزترین تکنولوژی استفاده می کند، برند لومینس است. با محصولات لومینس می توانید شادابی و طراوت جوانی خود را بر گردانید. یکی از محصولات موفق لومینس که در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد، سرم جوانسازی لومینس است.

بعد از بیست و پنج سالگی، پوستتان به طور سالیانه  یک درصد کلاژن از دست میدهد. این مسئله موجب  از بین رفتن حالت کشسان پوست می شود. بنابراین چین و چروک ظاهر می شود.کمپانی آمریکایی ژنس برای جوانسازی پوستتان محصول بی نظیری  به نام لومینس را معرفی کرده است.  

اگر سنتان بالای 30 است حتما مایلید پوست شما لیفت خوبی داشته باشد. ليفتينگ و جوان شدن پوست هواره از طريق عمل‌هاي جراحي گران و یا دارای عوارض صورت نمی گیرد. امروزه می توانید با جمع‌آوري اطلاعات و استفاده کردن از روش‌ها و محصولات مراقبت پوست، سال‌هاي طولاني به سادگی با همان ظاهر جوان و شاداب خود سپری كنيد. سرم جوانسازی پوست بسیار مؤثر لومینس با بهره گیری از تكنولوژي و فرمولاسیون جديد به کمک شما آمده است. این محصول علاوه بر تأمين رطوبت پوست، به راحتی چروك‌هاي پوست شما را از بين می برد. همچنین استحكام پوست شما را نگاه می دارد.

سرم جوانسازی لومینس

این سرم حالتی ابریشمی دارد. این محصول می تواند پوست شما را با فرمولاسیونی انحصاری و حاوی فاکتور رشد بالا، لطیف نگه دارد. شما می توانید ظاهری جوانتر، زیباتر، سالمتر و درخشانتر داشته باشید. با استفاده از این محصول که ترکیب ویژه ای از سلول های بنیادی بزرگسالان است، سرم جوان کننده سلولی آرام آرام خطوط صورت و چین و چروک ها را ناپدید می کند.

سرم جوانسازی لومینس

سرم لومینس محصول جوانسازی قدرتمندی است. این محصول نسل جدیدی از محصولات آنتی ایجینگ می باشد. لومینس متعلق به کشور امریکا  است. و کمپانی ژنس گلوبال آن را می سازد. این محصول به وسیله ی دکتر ناتان نیومن (جراح زیبایی و پوست آمریکایی) فرموله و ساخته شده است.

دکتر نیومن در زمینه ی سلول های بنیادی دارای یک مرکز تحقیقاتی در آمریکاست،. دکتر نیومن در زمینه ی لیفتینگ و سلولهای بنیادی در جهان بسیار شناخته شده است.

  سرم جوانساز لومینس

 این محصول از اصلی ترین محصولات پکیج جوانسازی لومینس است. هر چند که بهتر است سایر محصولات لومینس هم با این محصول استفاده شوند. در این صورت تأثیر خود را به شکل بهتری نشان خواهند داد.

ویژگی های سرم جوانسازی لومینس

این محصول باعث خوب شدن و ترمیم زخم و جای سوختگی می شود.

موجب افزایش خاصیت کشسانی پوست می شود.

باعث کاهش عمق چین و چروک و خطوط های پوست می شود.

ضدالتهاب  است یعنی برای از بین بردن جوش ، سوختگی ، بیماریهای پوستی و قرمزی پوست  مفید است.

موجب از بین بردن سختی و خشونت پوست می شود.

باعث  از بین بردن چین و چروک ها می شود.

منافذی از پوست که باید بسته شوند را می بندد.

موجب  از بین بردن لکه ها و کک و مک می شود.

در از بین بردن اگزما نقش دارد.

در  سفت کردن پوست و لیفت پوست بسیار عالی عمل می کند.

در از بین بردن جوش و جای جوش عملکرد فوق العاده ای دارد.

سرم جوانسازی لومینس

به طور کلی هرگونه لکه و اثر به جا مانده از آسیب‌های پوستی یا زخم‌ها اسکار نام دارند.
علت به‌وجود آمدن اسکار عواملى مثل بخیه های حاصل از جراحی، زخم ها، سوختگی پوست و جوش ها هستند.
سرم جوانسازی لومینس با بهره گری از سلول های بنیادی به کمک دوستداران زیبایی و جوانی آمده است.

سرم جوانسازی لومینس  پرفروش ترين محصول از خط تولید پوستي لومينس است. این محصول در بهبود اسكارهاي پوستي  برای بسیاری از افراد تا کنون مفیده بوده است.
با این محصول بدون احتیاج به جراحي و یا دیگر عمل هاي زيبايي می توانید پوست خود را ترمیم کنید.  اثر این سرم همیشگی است و پس از قطع مصرف ماندگار می ماند.
براي بهتر شدن نتيجه توصیه ميشود اين محصول را در كنار مكمل هاي لومینس استفاده کنید. به همین دلیل كمپاني لومینس پكيج  کامل جوانسازی را تهیه کرده و قيمت پايينتری پیشنهاد می دهد. به همین دلیل رضايت مصرف كننده هایش بالا رفته است.

هشدار

این محصول را در معرض نور خورشید و گرمای بالا قرار ندهید. این محصول را در محل خشک و خنک نگاه دارید. در تاریکی نگهداشتن آن بهترین گزینه است. عملکرد این محصول با توجه به رنگ و غلظت پروتویین و فاکتور های رشدی فرق دارد. اگر هر گونه التهاب یا حساسیت در پوست خود مشاهده کردید، این محصول را استفاده نکنید و با پزشک مشورت کنید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو