payamgps.com

محصولات ZEN Bodi

محصولات ZEN Bodi

شاید شما نیز از اضافه وزن و چربی های ناحیه ی شکم و باسن خود رنج می برید. حتما تا کنون دنبال محصولی بوده اید که بدون اینکه آسیبی به شما برساند بتواند در روند چربی سوزی و تنظیم وزنتان به شما کمک کند.

ZEN Bodi پکیج ویژه ای برای لاغری و عضله سازی است. این پکیج شامل محصولاتی است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

ZEN FUZE CHOCOLATE DREAM

همانطور که می دانید پروتئین آخرین سوخت عضلات است. به همین خاطر یک ترکیب بسیار مناسب از پروتئین های موجود در آب پنیر، برنج و لوبیا را در ZEN FUZE تهیه کرده اند. جهت اینکه توانایی لازم برای ایجاد انرژی برای شما به دست بیاید. این پودر بی نظیر از پروتئین با کیفیت بسیار بالا تهیه شده است. بنابراین به راحتی هضم شده و سالم تر از خیلی از فرمول های سویای موجود در بازار است.

شیوه ی مصرف ZEN FUZE

یک بسته از این محصول برای مصرف دو هفته کافی است.

این محصول حاوی ۱۴ بسته chocolate dream در هر جعبه است.

محصولات ZEN Bodi

ZEN SHAPE

این محصول دارای کیتون تمشک، عصاره ی چای سبز و عصاره ی هسته ی انبه آفریقایی است. این عصاره در مجله ی فوربز موثرترین ماده ی مغذی موجود در بازار معرفی شده است . این محصول برای کنترل موثر وزن شما بسیار مناسب است.

محصول ZEN BODI سموم موجود در بدن را از بین می برد. در تغذیه ی بدن و کنترل وزن بسیار مؤثر است. این محصول در راستای پروژه ZENProject8 طراحی و وارد بازار شده است. در واقع در برنامه ای ۸ هفته ای می توانید با مربیان حرفه ای ارتباط بگیرید. همچنین می توانید با اعضای مصرف کننده ی محصول    ZEN BODI  تعامل داشته باشید و راهنمایی بگیرید.

محصولات ZEN Bodi

 

 ZEN FIT

این محصول ﺑﺮای ﺑﻪ کمینه کردن از دﺳﺖ دادن ﻋﻀﻠات طراحی شده است. همچنین برای ﺑﺎزﺳﺎزی عضلات ساخته ﺷﺪه اﺳﺖ. اﻳﻦ ﻣﺤﺼﻮل ﻳﻚ ﻧﻮﺷﻴﺪﻧﻲ است که حالت آﻣﻴﻨﻮ اﺳﻴﺪی دارد. آﻣﻴﻨﻮ اﺳﻴﺪ ﻫﺎ ﻣﻮاد سازنده ی ﭘﺮوﺗﺌﻴﻦ ﻫﺎ هستند. اﻳﻦ نوشیدنی دارای آﻣﻴﻨﻮ اسید ﻫﺎﻳﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺪن به تنهایی برای ﺳﺎﺧﺖ آن ﻫﺎ توانمند نیست. بنابراین باید ﺑﻪ اﻧﺪازه ی کافی آنها را از ﺑﻴﺮون درﻳﺎﻓﺖ ﻛﻨﻴﻢ . ﻳﻌﻨﻲ جداگانه علاوه بر غذا ﺑﺨﻮرﻳﻢ.

اﻳﻦ ﻣﺤﺼﻮل همچنین از آﻣﻴﻨﻮاﺳﻴﺪﻫﺎیی ﻛﻪ از راه ﻧﮕﻬﺪاری ﻋﻀﻠﻪ و ﺟﺬب ﻣﻮاد ﻣﻐﺬی فرآیند ﻛﺎﻫﺶ ﭼﺮﺑﻲ را ﻓﻌﺎل ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ، غنی ﺷﺪه اﺳﺖ. اﻳﻦ آﻣﻴﻨﻮاﺳﻴﺪﻫﺎ، ﭘﻴﺎم رﺳﺎن ﻫﺎی ﻋﺼﺒﻲ در ﻣﻐﺰ را نیز ﻓﻌﺎل می ﻛﻨﻨﺪ. این امر ﺑﺎﻋﺚ ﻛﺎﻫﺶ تنش ها و اﻓﺰاﻳﺶ حوصله ی ﺷﻤﺎ ﻣﻲ شود.

اﻳﻦ ﻣﺤﺼﻮل دارای ﺗﺨﻢ ﻣﺮغ، ﺑﺎدام، ﻣﺎﻫﻲ، لبنیات، ﺳﺨﺖ ﭘﻮﺳﺘﺎن، بادام زﻣﻴﻨﻲ، ﮔﻨﺪم و ﻳﺎ ﺳﻮﻳﺎ نمی باشد .
ﻃﺒﻖ تازه ترین ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت ﻋﻠﻤﻲ، اثبات ﺷﺪه است که اﮔﺮ در ﺻﺒﺢ ﭘﺮوﺗﺌﻴﻦ ﻫﺎی ضروری ﺑﺪن، ﺑﻪ آن ﺑﺮﺳﺪ، متابولیسم ﺑﺪن در ﻃﻮل روز ﺗﻨﻈﻴﻢ می شود. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ علاقه و ﻧﻴﺎز ﺑﻪ ﭼﺮﺑﻲ و ﺷﻜﺮ ﭘﺎﻳﻴﻦ می آید. ﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ خاطر،ZEN PRO  به شیوه ای ﻃﺮاﺣﻲ ﺷﺪه ﻛﻪ ﭘﺮوﺗﺌﻴﻦ ﻫﺎی ضروری  ﺑﺪن را ﺑﻪ آن  می رساند.

شیوه ی استفاده

ﻫﺮ ﺟﻌﺒﻪ از اﻳﻦ ﻣﺤﺼﻮل، حاوی ۳۰ ﺑﺴﺘﻪ است.

ﻫﺮ بسته را در ۳۰۰ ﻣﻴﻠﻲ ﻟﻴﺘﺮ آب ﺳﺮد حل ﻛﻨﻴﺪ. ۳۰ دﻗﻴﻘﻪ ﻗﺒﻞ از هر وﻋﺪه ی ﻏﺬاﻳﻲ، ﻳﺎ بی درنگ ﻗﺒﻞ از ﺗﻤﺮﻳﻦ آن را ﺑﻨﻮﺷﻴﺪ.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو