payamgps.com

خرید سرم جوانسازی لومینس

خرید سرم جوانسازی لومینس

پس از ۲۵ سالگی هر سال پوست شما ۱ % از کلاژن خود را از دست می دهد. این امر موجب از بین رفتن حالت کشسانی پوست شده، بنابراین چین و چروک ها نمایان می شوند. پس باید برای حفظ صافی و زیبایی پوست چاره ای اندیشید.

 

شرکت آمریکایی ژنس برای جوانسازی پوست شما محصول بی نظیری به اسم لومینس را عرضه کرده است. این محصول از مواد طبیعی تهیه شده است. پایه ی اصلی آن، سلول های بنیادی انسان است. این سلول ها با سازو کاری متفاوت عملکرد خود را می گذارند. یعنی سیگنال هایی را به سلول های بنیادی میفرستند تا موجب زیاد کردن تولید فاکتور رشد در بدن شوند. این عمل نهایتأ باعث  کلاژن سازی و جوانسازی خواهد شد.

سرم لومینس از محصولات زیبایی در بازار جهانی می باشد که دارای بیشتر مواد غنی است. بنابراین جوانی، شادابی و درخشندگی را به پوست می بخشد و موجب ترمیم زخم ها و اثرات سوختگی می شود .

فواید سرم جوانسازی لومینس

پوشاندن  ظاهر سن

تغذیه کردن پوست با ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها

کم کردن چین و چروک و خطوط روی پوست

زیاد کردن رطوبت پوست

ضدالتهاب بودن یعنی موجب از بین بردن جوش ، سوختگی ، عارضه های پوستی و قرمزی پوست  می شود.

زدودن جوش و اثرات آن

ار بین بردن لکه ها و کک و مک

از ویژگی های عالی دیگر این محصول این است که حاوی مواد حساسیت زا و پارابد نمی باشد.

 

ترکیبات 

 

این محصول مشتق شده از سلول های بنیادی چربی بالغ ،گلیسرین، آب خالص و عصاره ی ساکارومیسیس است.

Hydroxyethylcellulose, Gluconolactone (and) Sodium Benzoate, Sodium Hyaluronate, Xanthan Gum, DL-Panthenol, Sodium PCA, Allantoin, Superoxide Dismutase, Sodium Hydroxide

 

شیوه ی مصرف

 

مقداری بسیار کم روی انگشت قرار دهید. روی پوست صورت آن را بمالید و به صورت چرخشی مالش دهید. تا گردن نیز این حرکت را ادامه دهید. این محصول را هنگام صبح و هنگام شب پس از شستن و قبل از استفاده از محصولات دیگر پوست استفاده کنید.

برای گرفتن بهترین نتیجه، از ترکیب مرطوب کننده ی روزانه ی لومینس در صبح استفاده کنید. همزمان با آن بهتر است محصول ترمیم پیشرفته ی شبانه ی لومینس را نیز استفاده کنید.

 

احتیاط

 

این محصول را زیر نور خورشید و دمای بالا نگذارید. این محصول را در جای خشک و خنک  و در جای تاریک نگه داری کنید. عملکرد این محصول با توجه به رنگ و غلظت پروتئین و فاکتور های رشدی آن فرق دارد. بنابراین چنانچه هر گونه عارضه یا حساسیت در پوست مشاهده کردید، استفاده از این محصول را متوقف کنید و با پزشک متخصص مشورت کنید.

کرم صورت

 

خرید سرم جوانسازی لومینس

 

شاداتی و طراوت جوانیتان را با سرم جوانسازی لومینس باز گردانید. این سرم حالت ابریشمین دارد. پوست شما را با فرمولاسیون بی نظیر خود لطیف کرده و از آن پشتیبانی می کند. به شما ظاهری جوانتر، سالمتر و درخشانتر  می دهد. سرم جوان کننده ی سلولی لومینس به آرامی خطوط و چین و چروک صورت شما را ناپدید می کند.

جهت خرید سرم جوانسازی لومینس می توانید همین حالا سفارش خود را در سایت http://iranjeunesse.com ثبت کنید. از این طریق محصول اورجینال، مطمئن و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو