payamgps.com

کرم های جوانسازی پوست

کرم های جوانسازی پوست

به طور معمول در داروخانه ها یا فروشگاه های لوازم بهداشتی کرم های مختلفی را می بینیم که از معروفترین آنها کرم های ضدچروک یا همان کرم های جوانسازی پوست می باشند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این کرم ها واقعا به چه دردی می خورند؟ آیا کرم های جوانسازی پوست تأثیر دارند و طبق ادعایشان عمل می کنند؟ این ها سوال هاییست که باید قبل از خرید این محصولات از خودتان بپرسید. نکته ی مهم اینجاست که از کجا می توانیم بفهمیم که محصولی که تهیه و استفاده می کنیم در سلامت پوست ما تأثیر دارد یا خیر؟ امروزه خریدن یک کرم بسیار سخت است.

زیرا در بازار انواع و اقسام کرم ها با برندهای متفاوت وجود دارند و همه ی آنها نیز ادعا دارند که برای پوست مفید هستند. نام همه ی آنها کرم ضد چروک و کرم جوانساز پوست است. اما باید بدانیم که چگونه می شود در بین این همه محصول کرم بهتری را انتخاب کنیم؟

در این مقاله به شما می گوییم چه نوع ترکیباتی در کرم های ضد چروک و کرم های جوانسازی پوست مفید هستند. همچنین چگونه این ترکیبات می توانند به سلامت پوست شما یاری دهند.

رابطه ی کرم های جوانسازی پوست با استحکام پوست

کرم های جوانسازی پوست اگر فرمولاسیون و مواد صحیحی داشته باشند، به خوبی قادر هستند با گذشت زمان پوست را سفت کنند. اگر کرمی که مصرف می کنید دارای ترکیبات deanol باشد، این معنی را می دهد که قادر است تولید کلاژن را سرعت ببخشد. در نتیجه باعث جوانسازی و سفت شدن پوست می شود. کلاژن، نوعی فیبر است که پوستتان را محکم و درخشان نگه می دارد. با گذشت زمان و با پیرشدن پوست سرعت تولید کلاژن در بدن آهسته می شود. همین امر موجب می شود اثرات چین و چروک و خطوط روی پوست دیده شود. برای مبارزه با از دست رفتن کلاژن، به ترکیبات Denaol احتیاج دارید تا سرعت رشد آنها را افزایش دهد.

رابطه ی کرم های ضد چروک و چروک های پوست

اگر محصولی با نام کرم ضد چروک تهیه می کنید، قطعا باید قادر باشد چروک ها را از بین ببرد. و اگر محصول خوبی باشد این کار را می تواند انجام  دهد. برای این عمل نیاز به اسید Hyaluronic است، این اسید ترکیبی است که به خوبی قادر است چروک های روی پوست را از بین ببرد. Hyaluronic acid یک ترکیب است که خاصیت مرطوب کنندگی قوی ای دارد و در بدن تولید می شود. این ماده برای تزریق فیلترها هم کاربرد دارد. این اسید در کرم های ضد چروک مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین به عنوان یک آبرسان قوی برای پوست نیز شناخته شده است. بنابراین با گذشت زمان چروک های روی پوست کم می شود.

بنابراین برای اینکه بتوانید کرم ضد چروک و کرم جوانسازی پوست را بهتر انتخاب کنید به ترکیبات آنها دقت کنید و به دنبال محصولی بروید که ترکیباتyaluronic acid , deanol , retinol , Shea butter   و ویتامین های E و C داشته باشند. این ترکیبات در کنار هم می توانند بهترین تاثیر را روی پوست بگذارند.

رابطه ی کرم های جوانسازی پوست و لکه های روی پوست

 

با کرم های جوانسازی پوست صحیح، لکه هایی که در نتیجه ی پیری پوست به وجود آمده امد، کم می شوند. ولی چنانچه روی پوستتان لکه ای می بینید حتما قبل از اینکه در نظر دارید کرم جوانسازی پوست یا کرم ضد لک را استفاده کنید، بهتر است با پزشک متخصص پوست مشورت کنید تا لکه های موجود در پوستتان را وارسی کند. پس از آن با آسودگی خاطر قادر خواهید بود از کرم های جوانسازی پوست برای رفع کردن آنها استفاده کنید. وجود ترکیب retinol در کرم قادر است باعث از بین رفتن لکه های روی پوست شود. رتینول سرعت ترمیم سلول های پوست را زیاد می کند.

همچنین با گذشت  زمان درخشندگی بیشتری روی پوستتان پیدا می شود. این ترکیب می تواند رنگ پوستتان را شفاف تر و درخشان تر کند. و جاهایی از پوستتان که رنگ یکسانی ندارد را می تواند ترمیم کند. این ترکیب می تواند برای افرادی که دارای لکه های ناشی از پیری هستند بسیار پر فایده باشد.

به خاطر داشته باشید، که جوانسازی پوست به معنای مراقبت ویژه از بدن و پوست است. حتما نباید منتظر باشید تا پوست شما پیر و چروک شود تا استفاده از محصولات جوانسازی پوست را آغاز کنید. برای اینکه بخواهید همیشه پوستی جوان و سالم داشته باشید، توصیه می شود به طور مداوم از پوستتان به شیوه ای مناسب نگهداری کنید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو