payamgps.com

ماسک لیفت لومینس LUMINESCE ultimate lifting masque

ماسک لیفت لومینس LUMINESCE ultimate lifting masque

 

پیری و افتادگی و شل شدن پوست

 

زمانی که سنتان افزایش می یابد، پوستتان ناگزیر به سمت پیر شدن می روند. از علائم پیری پوست می توان شل شدگی و افتادگی آن را نام برد. این مسئله بسیاری از افراد را آزار می دهد. بنابراین اغلب افراد به دنبال روش هایی هستند که پوستشان را مثل دوران جوانی سفت و کشیده کنند.

برای درمان آن راه های زیادی وجود دارد. راه هایی که شامل موارد جراحی و غیر جراحی است. روش های جراحی هزینه ها، دوران نقاهت و عوارض خاص خود را دارند.

راه های غیر جراحی نیز هستند که با استفاده از محصولات بهداشتی ایفای نقش می کنند.

یکی از این راه ها استفاده از محصولات جوانسازی و ماسک های لیفتینگ است. که در ادامه معروفترین آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

ماسک لیفت لومینس LUMINESCE ultimate lifting masque

 

این محصول ترکیبی از قویترین آنتی اکسیدانها می باشد. که با روش سلول های بنیادی، می تواند به شما پوستی زیبا و جوان در طول مدت استفاده و حتی پس از تمام شده دوره ی  مصرف هدیه دهد.

فرمولاسیون ویژه ی ماسک لومینس از ترکیبات گیاهی نادر و اثرگذار به دست آمده است. از این ترکیبات گیاهی می توان  تارا و گیاه کاسنی را نام برد. که با وصل شدن به سطح پوست موجب آبرسانی فوری و لیفت آنی پوست می شوند.  گیاه کاسنی نیز به تنهایی پتانسیل حفظ کردن رطوبت در لایه های عمقی پوست را دارا می شود. گیاه تارا با وصل شدن به پوست موجب جذب حداکثری مواد مغذی موجود در ماسک می شود. از موادی که جذب می شوند می توان ویتامین C  را نام برد که موجب برطرف کردن لکه های پوستی و خطوط روی پوست می شود.

ماسک لیفت لومینس حاوی عصاره ی خیار است که موجب لطیف و نرم شدن پوست شده و آبرسانی پوست را برای زمان زمان طولانی انجام می دهد.  این محصول توزیع رطوبت برای پوست را نیز عهده دار است. با مصرف ماسک لیفت به پوست تان یک عمل لیفتینگ و جوانسازی ویژه هدیه دهید. با استفاده از این محصول علائم و نشانه های پیری محو می شوند.

در این رابطه بخوانید:

لیفتینگ صورت چیست؟

کرم لیفتینگ چیست؟

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس  

ویژگی های ماسک لیفت لومینس LUMINESCE ultimate lifting masque

این محصول به خاطر مرطوب شدن، در زمان طولانی تر هم به صورت فوری پوست صورت را بالا می برد.

این محصول به شکل عمقی تغذیه ی داخلی پوست را انجام میدهد.
این محصول ترکیب مخصوصی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها را ارائه داده است. این مواد با فرمولاسیون ویژه ای ترکیب شده اند. این فرمولاسیون باعث می شود تا جذب و اثرگذاری این مواد بسیار بالا باشد.
شامل عصاره خیار برای نرمی ظاهری پوست.

این محصول موجب می شود تا پوست مقاوم و محکم شود.

مواد استفاده شده در این محصول

Water (Aqua), PEG-16 Macadamia Glycerides, Glycerin, Polyvinyl Alcohol SD Alcohol 40-B,  PVP, Human Adipose Stromal Cell Conditioned Media Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Panthenol, Polysorbate 80, Algin, Tocopherol, Xanthan Gum, Cichorium Intybus (Chicory) Root Oligosaccharides, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyl Dimethyl Taurate Copolymer, Fragrance (Parfum)Caesalpinia Spinosa Gum, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Retinyl Palmitate,

شیوه ی مصرف

 

محصولات پکیج مراقبت و جوانسازی پوست لومینس تهیه شده اند که با همدیگر، اثرات هم را تشدید کنند. برای حصول کامل نتایج جوان سازی، بهتر است از تمام محصولات پکیج لومینس  هر روز استفاده کنید.

پیش استفاده از این محصول صورتتان را با آب رطوبت دهید. مقدار کمی از پاک کننده را روی انگشتتان یا بر روی صورتتان قرار دهید. پس از آن به آهستگی ماساژ دهید تا به آرامی جذب پوستتان شود.

پیش از استفاده از ماسک برای اینکه اثرگذاری آن بهتر باشد، باید پوستتان را شسته باشید. بدین منظور باید از کلینزر لومینس استفاده کنید. مقداری از کلینزر را به آهستگی روی پوست بگذارید و آن را آرام و به شکل یکنواخت و با حرکات چرخشی تا ۳۰ ثانیه روی پوست نواحی صورت و گردن مالش دهید. پس از انجام این کار، آن را بشویید و خشک کنید. پس از آن یک لایه ی نازک از ماسک را بر روی همه ی نواحی صورت و گردن بمالید. پس از ۲۰ دقیقه ماسک را از پوستتان بردارید و صورت خود را شستشو دهید.


هشدار

از تماس این محصول با چشم اجتناب کنید. اگر به طور اتفاقی با چشمتان تماس پیدا کرد، چشم ها را آب فراوان بشویید. این محصول را زیر نور مستقیم خورشید و در گرما نگذارید.

این محصول را در جای خشک و خنک با دمای بین ۲۰تا۲۵ درجه ی سانتیگراد نگهداری کنید. این محصول را در تاریکی نگه دارید. اگر هر گونه عوارضی در پوست مشاهده کردید، استفاده از این محصول را متوقف و به پزشک مراجعه کنید.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranjeunesse.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو