payamgps.com

راهنمای خرید کرم ضدچروک زیر چشم

خرید کرم ضدچروک زیر چشم راه حلی مطمئن برای مراقبت از سلامت پوست است. تغییر بافت پوست بر اثر روند طبیعی افزایش سن ناگزیر اتفاق می‌افتد پس بهتر است با خرید کرم ضدچروک زیر چشم این آسیب‌ها را به حداقل برسانیم

. زیرا حقیقت این است که تأثیر کرم ضدچروک زیر چشم بیشتر به صورت پیشگیرانه است. البته امروزه انواع کرم ضد چروک زیر چشم قوی با اثرگذاری فوری نیز در بازار عرضه می‌شود که یکی از بهترین کرم‌های دور چشم در بازار کرم دور چشم لومینس است.

ولی متخصصین پوست معتقدند استفاده روزانه از کرم‌هایی که با آبرسانی و تقویت پوست مانع از ایجاد چین و چروک می‌شوند مفیدتر است.

چرا کرم ضد چروک زیر چشم استفاده کنیم؟

پوست انسان در قسمت‌های مختلف دارای ویژگی‌های متفاوتی است. یکی از قسمت‌هایی که پوست حساس و نازکی دارد پوست زیر چشم انسان است. پوست زیر چشم در مقایسه با سایر قسمت‌های صورت، غدد چربی کمتری دارد به همین دلیل این قسمت از پوست صورت به مراقبت بیشتری نیاز دارد.

۱

میزان حساسیت پوست زیر چشم به حدی است که  فعالیت بیش از حد، خستگی، استرس و بیماری به سادگی می‌تواند به صورت عوارضی مانند تیرگی دور چشم در آن آشکار شود.

۲

تنها آبرسانی مداوم و کافی به پوست زیر چشم می‌تواند موجب تقویت و استحکام پوست شده و مانع از صدمه دیدن آن شود. علاوه بر آن، مسئله میزان کلاژن در پوست انسان است. کلاژن ماده‌ای است که ضامن جوانی و شادابی پوست انسان است. در دوران جوانی کلاژن‌سازی طبیعی پوست، نیاز بدن به این ماده را برطرف می‌کند. ولی با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش یافته و سپس متوقف می‌شود. کرم دور چشم لومینس با بکارگیری مواد طبیعی مانند جلبک‌های خاص، ترکیبی مؤثر برای حفظ سلامت پوست عرضه کرده است.

بهترین کرم ضد چروک زیر چشم

خرید کرم ضدچروک زیر چشم کار چندان سختی نیست. کافی است نیاز پوست خود را بشناسید و بهترین درمان برای آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال برخی افراد از مشکلاتی نظیر پف زیر چشم یا تیرگی زیر چشم نیز رنج می‌برند. برای این افراد باید کرمی استفاده شود که علاوه بر خاصیت ضدچروک خواص مورد نظر ایشان را نیز داشته باشد. بنابراین بهترین کرم دورچشم کرمی است که مواد مغذی موردنیاز پوست شما را تأمین کند.

ا

به طور کلی برای خرید کرم دور چشم باید بر اساس سن و نوع پوست خود انتخاب کنید. واضح است که بانوان جوان نیازی به استفاده از کرم ضدچروک زیر چشم قوی ندارند به همین خاطر بهتر است از فروشنده بخواهید برای خرید کرم دور چشم مناسب شما را راهنمایی کند.

نوع پوست نیز باید در هنگام خرید کرم دور چشم مورد توجّه قرار گیرد. به عنوان مثال افرادی که پوست چرب دارند باید کرم‌هایی را انتخاب کنند که چربی کمتری داشته باشد. برای مثال ژل دور چشم لومینس برای این افراد بسیار مناسب است. ژل دور چشم لومینس با حذف چربی اضافه و با حفظ تمام خواص یک کرم دور چشم تولید شده است.

چه کسانی باید کرم ضد چروک زیر چشم استفاده کنند؟

همان‌طور که گفتیم در مورد پوست، مراقبت و پیشگیری اولویت دارد. انواع کرم دور چشم نیز با همین هدف تولید می‌شوند. لذا تمام افراد بالای  ۲۵سال می‌توانند استفاده از کرم ضدچروک زیر چشم را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

استفاده مداوم از کرمی که حداقل آبرسانی مناسبی برای پوست زیر چشم داشته باشد موجب استحکام پوست شده و از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کند. این همان تأثیری است که با یک بار استفاده از کرم دور چشم لومینس نیز آن را احساس خواهید کرد.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو