payamgps.com

کرم ضد چروک فوری Instantly Ageless

یک روز عالی با پوستی شاداب آغاز می‌شود. ترکیب کرم ضد چروک فوری Instantly Ageless در نهایت دقّت و ظرافت از میان مواد مرطوب‌کننده و مواد معدنی صاف‌کننده پوست انتخاب شده که به راحتی جذب پوست می‌شود. این محصول بلافاصله پس از مصرف جذب پوست شده و چروک‌های پوست را به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد.

کرم ضد چروک فوری Instantly Ageless به طور ویژه برای بهبود قسمت‌های آسیب‌دیده پوست که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده‌اند، تغییر رنگ داده‌اند و یا دچار افتادگی شده‌اند، تولید شده است. مصرف کنند‌گان این محصول از نتایج آنی آن شگفت‌زده می‌شوند.

آغاز روند پیری پوست برای افراد مختلف، متفاوت است ولی توصیه کارشناسان این است که از 35 سالگی که تولید کلاژن در پوست کاهش می‌یابد اقدامات پیشگیرانه برای کاهش سرعت پیری پوست باید آغاز شود. یکی از عوامل خارجی که موجب افزایش سرعت پیر شدن پوست می‌شود رادیکال‌های آزاد هستند.

به عنوان مثال

در اثر تابش آفتاب این رادیکال‌ها در پوست تولید شده و به آن صدمه می‌زنند. البته تماس مکرر و طولانی با اشعه‌های آفتاب چنین مضراتی دارد. به همین خاطر محصولات مشابه فراوانی برای تقویت پوست آسیب دیده و افزایش مقاومت آن در برابر رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی در بازار عرضه می‌شوند ولی  از لحاظ فناوری، کرم ضد چروک فوری Instantly Ageless از تمامی آنها یک گام جلوتر است.

مزایای استفاده از کرم ضدچروک فوری

  • چروک‌های ریز و عمیق پوست را به نحو مؤثری کاهش می‌دهد.
  • مشکلاتی نظیر حلقه تیره زیر چشم و یا پف چشم را کاهش می‌دهد.
  • موجب کاهش منافذ پوستی می‌شود.
  • سطح پوست را صاف و هموار می‌سازد.
  • عیوب پوست را بر طرف می‌کند.
  • شادابی پوست را حفظ می‌کند.

مواد مؤثر موجود در کرم ضد چروک فوری Instantly Ageless

  • آرژیرلین

این ماده ترکیب مؤثری است که همانند بوتاکس در کاهش خطوط و چروک‌های پوست صورت عمل می‌کند. نکته مهم این است که این ماده قابلیت استفاده در هر ترکیبی را ندارد. انتخاب ترکیب مناسب برای بهره‌مندی از اثرات شگفت‌انگیز آرژیرلین نیازمند دانش و تبحّر فراوان است که در کرم ضد چروک فوری Instantly Ageless به خوبی نمایان است.

  • سیلیکات منیزیم و سدیم

با ترکیب این دو ماده با یکدیگر واکنشی روی پوست انجام می‌شود که منافذ پوست را مسدود کرده و منجر به لیفتینگ پوست صورت می‌شود.

نحوه مصرف:

لایه نازکی از کرم ضد چروک فوری Instantly Ageless را بر روی انگشتان خود ریخته و به آرامی آن را نواحی مورد نظر قرار داده و سپس با ضربه‌های ملایم آن را پخش کنید. دو تا سه دقیقه صورت را حرکت ندهید تا به خوبی جذب شده و نتیجه مطلوب حاصل شود.

میزان مصرف این محصول برای افراد مختلف متفاوت است ولی معمولاً هر ویال برای مصرف دو یا سه روز کافی است.

این محصول نباید با چشم‌ها تماس پیدا کند، اگر این اتّفاق افتاد بلافاصله چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

اگر سابقه حساسیت به مواد آرایشی دارید، قبل از مصرف کرم ضد چروک فوری با پزشک خود مشورت کنید. در ابتدا روی قسمتی از صورت خود این محصول را تست کنید و در صورت بروز عوارضی مانند تغییر رنگ یا خارش، مصرف آن را متوقّف کنید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو