payamgps.com

محصول ژنس A4 بانوان

محصول ژنس A4 بانوان

پیری ناگزیر است

آیا شما نیز وقتی در آینه نگاه می کنید از بدنتان رضایت ندارید؟ همیشه دوست داشته اید ظاهری خوش فرم تر از اکنون خود داشته باشید؟ قطعا بسیاری از بانوان مشکلاتی از قبیل شل بودن عضلات یا خوش فرم نبودن بدنشان را دارند. همچنین گاهی به دلیل ضعف سیستم تغذیه ای دچار اختلال در سیستم ایمنی و یا گردش خون می شوند. در موارد بسیار دیگری دیده شده که تنظیم هورمون های بانوان به هم خورده و عوارضی از قبیل ریزش مو بر جای گذاشته است. این مشکلات با افزایش سن بیشتر می شوند. شرکت لومینس برای درمان این موارد محصول ویژه ای را ارائه داده است. در مقاله ی پیش رو، این محصول را توضیح خواهیم داد.

محصول ژنس A4 بانوان

ویژه ی بانوان

این محصول، محصولي جديد از كمپاني محبوب آمريكايي ژنس  است. براي بانوان محصول بسیار بی نظیری است و در مدت کوتاهی پس از معرفی به بازار علاقه مندان زیادی به دست آورد. اين محصول براي افزايش دادن سايز سينه  ها عملکرد بسیار مناسبی دارد. همچنین سفت كننده ی عضلات سينه است.  بازسازي عضله های رحم و تنگ کردن واژن توسط این محصول به راحتی صورت می پذیرد. موجب  تنظيم آنزيم ها و هورمونهاي بدن زنان است. در کم کردن درد هاي نشأت گرفته از يائسگي بسیار مفید است. این محصول دارای انتي اكسيدان ها ی مؤثری است که به تقويت سيستم ايمني بدن  کمک می کنند. به علاوه باعث شفاف شدن و صافي پوست است. و موجب جوانتر شدن  بدن می شود. سيستم گردش خون را تقویت می کند. از بهترین عملکرد های این محصول كاهش ريزش مو است.

محصول ژنس A4 بانوان

ترکیبات و عملکرد

اين محصول به صورت قرص است.  از ٦ ماده ی کاملأ طبيعي ساخته شده است. ١) پروتئين سويا: دارای  بسياري از اكسيدانهاست كه از بيماريهايي مثل سرطان، بیماری های قلبی و عروقی و ديابت پیشگیری می کند. این محصول حاوی ويتامينهاي B1 و B2 نیز ميباشد. ٢)گياه دونگ كوئي: این  گياه دارای خواص جادويي می باشد. برای درمان دردهاي ناشی از قاعدگي، سندرم قبل از قاعدگي، نشانه های يائسگي، بهبود فشار خون بالا، تصفيه ی خون، نازایی ، درد مفصل ها، بهبود زخم، كم خوني، يبوست، پيشگيري و بهبود حملات ناشی از حساسیت، رنگ پريدگي (يا زردي پوست) بسیار مفید است. ٣)بتاگلوكان: این ماده در ديواره ی سلولي غلات موجود می باشد. دارای خواصی مانند بهبود از يبوست، درمان سرطان كولون، کم کردن كلسترول خون کاربرد دارد. همچنین برای کم کردن ميزان گلوكز خون و کم کردن انسولين به منظور كنترل ديابت، كاهش فاكتورهاي دارای اثر در چاقي و چربي خون و فشار خون بالا  نیز مفید است. برای بهبود بيماريهاي قلبي و عروقي، بهبود سيستم ايمني نیز اثرات خود را نشان داده است. این ماده ضد تومور است. بتاگلوكان برای ممانعت از فعاليت ويروس ايدز نیز نقش دارد. ٤)ال گلوتاتيون: این ماده انتي اكسيدانی بسيار قوي برای جوان سازي و روشنی و سفيدي پوست است. ٥) عصاره پوست درخت كاج: از بهترين انتي اكسيدان ها برای ارتقای جوانسازي است. خواص ضد پيري و ضد التهاب و ضد موتو که نوعي كم كاري مزمن تيروئيد است، دارد.  در سلامت قلب و طول عمر مؤثر است. ٦) آلفا ليپوئيك اسيد: آنتي اكسيدانی قوي است. باعث تسريع زدون سم ها  و پاكسازي بدن است. خواص ضد ميكروبي دارد .از خراب شدن بافتها و سلولها پیشگیری ميكند. از بافت عصبي و سلولهاي مغزي حمایت می کند، بنابراین موجب افزايش طول عمر و جلوگیری از آسيبهاي مغزي ميشود.

 ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمای

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو