payamgps.com

خرید کرم شب لومینس

خرید کرم شب لومینس

قیمت کرم شب لومینس

لکه ها، چین و چروک و خط و خطوط سطحی که بر روی پوست وجود دارند، قسمت اجتناب ناپذیری از زیاد شدن سن افراد هستند. به طور روزانه، بدن انسان به دلیل وجود آنزیم کلاژناز در پوست دست به تولید کردن و تجزیه کردن کلاژن می زند. اما با زیاد شدن سن انسان، بدن میزان کلاژن بیشتری نسبت به مقداری که تولید می شود را از دست می دهد. این عامل یکی از علل به وجود آمدن چین و چروک در پوست می باشد.

 

آیا شما نیز از آن دسته از بانوانی هستید که نیاز دارید از کرم های شب استفاده کنید؟

 

كرم‌های ترمیم کننده ی پوست، كرم‌‌هايی می باشند كه پوست‌های چین و چروک افتاده را نوسازی و ترميم می‌كنند. اين پوست‌های تخریب شده به طور معمول خشك و دارای آب کمی می باشند. اغلب قرمز و دارای التهاب به چشم می آیند. پوست در این حالت سفت شده و خاصيت کشسانی خود را از دست می دهد. از نظر بيمار، اين نوع از پوست‌ها اصطلاحا افتاده است.

متخصصان پوست دلیل ايجاد اين نوع عارضه را شست‌وشوی زياد، مصرف مواد شوينده ی غیر صحیح، کم شدن شديد وزن در مدت زمان كوتاه و استفاده کردن بيش از حد از ليزر و پيلينگ بیان می کند. از نظر این متخصصان، كرم‌های ترمیم کننده، كرم‌هاي چرب و با غلظت بالایی هستند. این کرم ها فاكتورهای تغذيه‌ای زیادی دارند. به دليل اینکه بسیار چرب هستند‌، نبايد از آنها برای پوست‌های دارای آکنه و خيلی چرب استفاده شود.

توصیه می شود آنها در يك مدت درمانی و به وسیله ی پزشك متخصص تجویز شوند. تا پوست به نرمی، ضخامت و یکدستی خود را باز یابد. بعد از آن كرم‌های تخصصی ديگر نیز می توانند جايگزين شوند. متخصصان پوست و مو در رابطه با مصرف‌كنندگان کرم ترمیم کننده ی شب بیان می کنند: در زنانی كه به سن يائسگی می‌رسند، فرآیند تخريب پوست‌ با سرعت بالایی زیاد می شود. به اين دسته از خانم ها توصیه می شود حتما از كرم‌های بازسازی‌كننده استفاده کنند.

بهترین زمان استفاده از کرم شب

 

بهترين موقع استفاده از اين نوع كرم‌ها، شب‌هاست. يعنی وقتی كه پوست در حال استراحت می باشد، توصیه می شود اين كرم‌ها روی پوست تميیز استفاده شوند. سپس كمی مالش داده شود تا جذب پوست شود. در زمان مصرف اين كرم‌ها حتما بايد از پاک کننده ی مناسب استفاده شود و از پاک کننده های قوی يا قليايی اجتناب شود. كنار اين كرم‌ها، اگر چربی‌های زیرلایه ای نيز آب شده باشند، می توان از تزریق ژل نیز بهره برد.

این به دلیل این است که اين كرم‌ها نمی توانند تا عمق پوست نفوذ كنند. پوستی كه با كرم‌های ترمیم کننده بهبود می شود، هم‌زمان نباید تحت تأثیر ليزر، پيلينگ و مواد شيميايی لايه‌بردار قرار بگیرد. در نتیجه بايد شکیبا بود تا پوست ترميم و نوسازی شود. سپس می توانید درمان ليزری را برنامه‌ريزی کنید.

خرید کرم شب لومینس

کرم شب لومینس

 

کرم ترمیم شب لومینس تشکیل شده از ترکیب های انتقال دهنده ای است. این ترکیبات باعث باز گشتن حالت طبیعی صورت و ترمیم DNA در سطح سلولی میشود.

این کرم موجب از بین بردن خطوط و چین و چروک و پف زیر چشم می شود. همچنین موجب انعطاف پذیری پوست می شود. این کرم حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است که سلول ها را از هجوم رادیکالهای آزاد حفاظت میکند. همچنین با سرعت زیادی جذب پوست میشود. این کرم دارای بیش از 250 نوع فاكتور رشد می باشد که موجب ترمیم در سطح سلول های بنیادی می شود. این کرم سرعت پیر شدن را از طریق اثرگذاری مستقیم روی سلول های پوست کم می کند.

ویژگی های کرم شب لومینس

کرم شب موجب زیاد شدن کلاژن پوست می شود. با زیاد شدن کلاژن پوست، پوست شما همواره جوان می ماند و در آن چین و چروک ایجاد نمی شود.
کرم شب موجب افزایش گردش خون در پوست می شود. زمانی که گردش خون در پوست زیاد می شود، مواد غذایی بهتر و بیشتر به سلول های پوست رسانده می شود.
کرم شب موجب کاهش چین و چروک، خطوط لبخند و اخم می شود. علاوه بر این از به وجود آمدن چروک پیشگیری می کند.
کرم شب لومینس موجب تقویت پوست می شود، همچنین موجب نرم و لطیف شدن پوست می شود.
کرم شب، از به وجود آمدن پیری زود رس پوست پیشگیری می کند.
کرم شب موجب زیاد شدن خاصیت کشسانی پوست می شود.
کرم شب سلول های پوستی را تجدید کردن وآنها را تغذیه می کند.

این کرم حاوی کو آنزیم Q10است. و برای شادابی و جوانسازی پوست بسیار مفید است.

 

http://iranjeunesse.com/

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو