payamgps.com

فروش سرم جوانسازی لومینس

فروش سرم جوانسازی لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

شناخت سرم لومینِس (Luminesce)

آیا سرم های جوانسازی پوست مورد نیاز هستند؟

 

جوانسازی پوست

 

حتما بسیاری از افراد با نگاه کردن به چهره خود در آینه رضایتی که باید از صورت خود داشته باشند را ندارند. مخصوصا اگر سن آنها بالای چهل سال و به ویژه در خانمها پس از دوران یائسگی باشد. مهمترین عاملی که نازیبایی و پیری را به پوست تحمیل می کند، چین و چروک های پوست است.

برخی فکر می کنند چین و چروک ها را تنها می توان با محصولات آرایشی به صورت موقتی محو یا پنهان کرد. هر چند که محصولات این چنینی نیز در بسیاری از موارد کاربرد دارند، اما لومینس به ما کمک کرده است تا به طور مداوم و در کوتاهترین زمان چین و چروک ها را از بین ببریم.  در مقاله پیش رو در رابطه با سرم جوانسازی لومینس توضیح می دهیم.

سرم جوانسازی لومینس

سرم جوانسازی لومینس محصول تولیدی شرکت جنس آمریکا می باشد. این محصول از قوی ترین محصولات جوان کننده موجود در بازار می باشد. به دلیل اینکه دارای 200 فاکتور رشد می باشد. فاکتورهای رشد موادی هستند که سلول های بنیادی از خود ترشح می کنند و به واسطه آنها سلول ها می توانند ارتباطشان را با هم بهبود ببخشند. این امر موجب سرعت بخشیدن به فرآیند نوسازی سلولی و جایگزینی آنها می شود.

سرم جوانسازی لومینس علاوه بر زیبایی، قادر است تا شادابی و درخشندگی و بی عیب بودن را به پوست شما هدیه کند. همچنین این سرم با خاصیت درمانی که دارد می تواند بهبود اثرات زخم و جای سوختگی را موجب شود.

 

هدف عملکرد این سرم، بافت های سلولی پوست می باشد. بنابراین اثر ماندگار و درمانی داردو به طور موقتی نیست. این سرم کاملا طبیعی است و مواد دارای عوارض در آن به کار نرفته است. همچنین در تمامی رنج های سنی قابل استفاده است و افراد را دچار آلرژی نیز نمی کند.

دوره مصرف سرم جوانسازی لومینس

 

مدت زمان استفاده از این محصول دوره 3 ماهه می باشد تا بتواند اثر خودش را بر بافت های سلولی بگذارد. اما در بسیاری از موارد مصرف کننده ها در زمان کوتاه تری جواب گرفته اند. مثلا در هفته های اول و دوم مصرف نتیجه گرفته اند و نیازی به تکمیل دوره درمان نداشته اند.

 

فواید سرم جوانسازی لومینس

 

این سرم اثرات درمانی بسیاری دارد. به طوری که برای بهبود بسیاری از بیماری و عارضه های پوستی اثرات مفیدی دارد. همچنین یک محصول آنتی ایجینگ است. یعنی که بدون توجه به افزایش سن سلول های بافت پوستی شما را جوان می کند.

 

این محصول همچنین باعث روشن شدن و شفاف شدن پوست می شود. به دلیل اینکه می تواند تمام تغییر رنگ های غیر طبیعی پوست مانند کک و مک و آثار جوش ها یا همان اسکار ها را از بین ببرد.

این محصول همچنین به آبرسانی پوست کمک کرده و آن را همواره مرطوب نگه می دارد. بدین وسیله می تواند لطافت و کشسانی را به پوست بازگرداند و چین چروک ها و خطوط آن را کاهش دهد.

این محصول علاوه بر پیشگیری محصول درمان نیز می باشد. یعنی پوست های پیر که دچار چین و چروک شده اند نیز می توانند با این محصول بازیابی شده و به حالت عادی بازگردند.

این محصول می تواند منابع تولید کننده فاکتور های رشد را تجدید کنند. بنابراین می توانند پروتئین های ضروری پوست که با گذر زمان از بین رفته اند را بازیابی کنند. این محصول همچنین روند پیر شدن پوست را به تعویق می اندازد.

ویژگی های سرم جوانسازی لومینس

به دلیل اینکه این محصول با تکنولوژی نوین تهیه شده است، جذب بسیار بالا و سریعی دارد. همچنین پر کننده طبیعی چین و چروک ها و خطوط عمیق و سطحی پوست است. به علاوه می تواند خاصیت کشسانی پوست را به آن بازگرداند.

بیماری های پوستی که با سرم جوانسازی لومینس درمان می شوند:

1-التهاب های پوستی

سرم جوانسازی لومینس قادر است هر گونه التهاب و قرمزی پوست را در صورتی که در مراحل اولیه به سر ببرد درمان کند. برخی مواد گیاهی که در این سرم موجود هستند خاصیت تسکین دهندگی دارند و برای برطرف کردن این عارضه مناسب اند.

 

2-حساسیت پوستی

حساسیت های پوستی که همراه با خارش و التهاب هستند نیز با سرم جوانسازی لومینس قابل برطرف شدن می باشند.

3-اگزما

با توجه به فاکتور های رشد و بازسازی و ترمیم سریع سلول ها پس از مصرف این محصول، بیماری اگزما با این محصول قابل درمان می باشد.

4-ملاسما

این لکه ها برای افراد بسیار آزار دهنده هستند. این محصول قادر به درمان لکه های پوستی ملاسما نیز می باشد.

5-لکه های حاملگی

این نوع لکه ها در برخی افراد به وجود می آیند. معمولا به صورت قرینه و قوه ای هستند که اگر درمان نشوند ممکن است ماندگار شوند. سرم جوانسازی لومینس لکه های حامگی را در دوره مصرف نهایتا سه ماهه درمان می کند.

 

6-اثرات سوختگی و اسکار های آکنه

 

تکنولوژی سلول های بنیادی که در سرم جوانسازی لومینس استفاده شده است می تواند اثرات باقی مانده از آکنه و سوختگی را محو کند.

7-منافذ پوستی

این محصول می تواند منافذ باز پوستی را ترمیم کرده و آنها را ببندد.

8-لکه های پوستی و کک و مک

این محصول قادر به پاک کردن لکه های رنگی پوست و شفاف و روشن کردن پوست می باشد. این محصول همچنین عمل لیفت یا کشیدن پوست را می تواند انجام دهد. بنابراین پس از استفاده از این محصول پوست های شل رفته رفته سفت خواهد شد.

سرم جوانسازی لومینس حاصل تحقیقات فراوان کمپانی جنس

 

سرم جوانسازی لومینس از دستاورد های دانشمند معروف دکتر ناتان نیومن است. که امتیاز این کارش اکنون تحت انحصار شرکت جنش می باشد. که شرکت جنس نیز این محصول را در پکیج جوانسازی لومینس به بازار ارائه کرده است. این پکیج دارای تمامی محصولات مورد نیاز برای جوانسازی می باشد. اکنون این پکیج در تمام دنیا شناخته شده و طرفداران بسیاری دارد. کمپانی جنس بر روی نوین بودن و علمی فعالیت کردن تأکید دارد و رمز موفقیت این کمپانی شاید همین باشد که صرفا برای تبلیغات محصولاتش را تولید نمی کند . آنها را با توجه به نیاز جوان ماندن پوست به بازار عرضه می کند.

 

سایت https://iranjeunesse.com به طور انحصاری اقدام به فروش محصولات اورجینال کمپانی جنس می کند.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو