payamgps.com

معرفی ژل روشن کننده لومینس

معرفی ژل روشن کننده لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

تأثیر ژل روشن کننده ی لومینس بر رنگدانه ها

خرید ژل روشن کننده ی لومینس

همه ی افراد دوست دارند پوستی روشن، صاف و بدون لکه داشته باشند. زیرا صافی پوست در زیبایی چهره افراد تأثیر فراوانی دارد. به صورت طبیعی در دوران بلوغ افراد دچار تغییراتی در پوستشان می شوند. پوست آنها از حالت لطیف کودکانه در می آید و در برخی موارد جوش ها ظاهر می شوند و نهایتا لکه هایی را بر پوست بر جای می گذارند. همچنین این لکه ها در دوران بارداری، در اثر نور شدید خورشید، سایر عارضه های پوستی و آثار جوش نیز پدید می آیند. برای درمان این تغییرات باید روش مفیدی را برگزینید که عوارض نیز نداشته باشد.

برای اینکه پوست روشن و صافی داشته باشید، ابتدا باید سبک زندگیتان را اصلاح کنید. دقت داشته باشید که اگر سبک زندگی ناسالم دارید روش های روشن کردن پوست نیز اثری گذرا خواهند داشت.

سبک زندگی شالم شامل رعایت کردن مواردی است. به طور مثال باید رژیم غذایی سالم و سرشار از ویتامین ها و اسید های چرب مفید برای پوست داشته باشید. باید روزانه حدود 2 لیتر آب بنوشید. ساعات طولانی زیر نور خورشید قرار نگیرید یا اگر این کار را می کنید حتما از محصولات مراقبتی پوست مانند کرم ضد آفتاب به میزان کافی استفاده کرده باشید. اگر این موارد را رعایت کنید می توانید به نتیجه هر درمانی امیدوار باشید.

برای داشتن چنین پوستی راه های بسیاری وجود دارد. برخی از این روش ها در ادامه توضیح داده شده اند.

روش های روشن کردن پوست

روشهای درمان خانگی مثل استفاده از انواع ماسک های روشن کننده می تواند کمک کننده باشد. مصرف انواع محصولات بهداشتی روشن کننده مانند صابون ها و لوسیون های مختلف. وارد کردن مواد غذایی مناسب برای پوست در رژیم غذایی نیز یکی از روش هاییست که در طولانی مدت اثربخشی خوبی دارد. روش های جراحی نیز وجود دارند. از میان این روش ها می توان پیلینگ و لیزر را نام برد. این روش ها سرعت بالایی دارند، اما نباید از عوارض آنها غافل شوید.

محصولات بهداشتی روشن کننده پوست

اکنون محصولات زیادی برای روشن کردن پوست در بازار وجود دارند. برخی از آنها اثربخشی فوق العاده ای بر پوست دارند. از این محصولات می توان ژل های روشن کننده را نام برد. این ژل ها برای برطرف کردن تیرگی های موجود در پوست و لکه ها رنگی موجود در پوست مانند کک و مک و جوش های رنگی استفاده می شود.

بنابراین برای داشتن پوستی روشن و سفید، می توانید از ژل های روشن کننده استفاده کنید که برای روشن کردن صورت و بدن در بازار موجود می باشند.

در مقاله پیش رو بهترین برند ژل روشن کنده موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

برطرف کردن لکه ها یا پوشاندن آنها؟

شاید تا کنون راه حلی برای برطرف کردن دائمی لکه ها پیدا نکرده باشید و با محصولات آرایشی مانند کرم پودر و پنکک برای چند ساعتی لکه های پوستتان را پوشانده باشید. شاید حتی از مواد آرایشی سنگین و با ماندگاری بالا استفاده کرده باشید. اما این روش دوام ندارد و همیشه به کارتان نخواهد آمد.

برای اینکه همیشه از دست لک های پوستی خلاص شوید باید به سراغ یک روش درمانی بروید که بر مبنای اصول علمی تهیه شده باشد. زیرا زمانی که قرار است عارضه ای برطرف شود باید داروهایی مناسب بر پایه تحقیقات پزشکی را استفاده کنید. در این رابطه بهتر است به توصیه پزشکان یا متخصصان خبره در زمینه پوست و مو توجه کنید. آنها می توانند بر مبنای نوع پوست شما بهترین محصول را به شما پیشنهاد دهند. در غیر این صورت و با انتخابی سرسری نه تنها لکه ها برطرف نخواهند شد بلکه ممکن است درگیر عوارض ایجاد شده از محصولات نا مناسب شوید.

ژل روشن كننده لومينس

ژل روشن کننده لومینس یکی از مهمترین محصولات در زمینه روشن کردن پوست است. این محصول دارای ترکیباتی است که لکه های رنگی پوست را از بین می برند و برای شما پوستی شفاف، مرطوب و روشن به ارمغان می آورند. این ژل همچنین پوست شما را هیدراته یا آبرسان می کند و می تواند به پوست شما کمک های دیگری نیز بکند. مانند بستن روزه های باز موجود در پوست و روشن کردن تیرگی های موجود در پوست به ویژه حلقه های سیاه دور چشم.

این ژل قادر است هر گونه تغییر رنگ در رنگدانه های پوستی را که بر اثر وجود اختلال در عملکرد هورمون ها پدید می آیند و یا بر اثر سوختگی با نور خورشید به وجود می آیند برطرف خواهد کرد. ژل روشن کننده لومینس برای نواحی صورت، بدن و گردن قابل استفاده می باشد.

نحوه عملکرد ژل روشن کننده لومینس

ژل روشن کننده لومینس رنگدانه های آسیب دیده و تغییر رنگ یافته را تغذیه کرده و باعث ترمیم آنها می شود. ژل هیدراته و روشن کننده لومینس دارای مواد مورد نیاز و مغذی برای پوست می باشد. این مواد لکه های موجود بر روی پوست را رفته رفته کمرنگ کرده و تیرگی های موجود در پوست مخصوصا تیرگی زیر چشم ها را از بین می برند.

 

ویژگی های ژل روشن کننده لومینس

انجام عمل لایه برداری از قسمت های تیره شده و یا دارای تجمع سلول های مرده را با خیال راحت می توانید به این محصول بسپارید. این محصول همچنین ترمیم و جوانسازی سلول های پوستی و عمل سفید کنندگی پوست را انجام میدهد. همچنین می تواند اسکار های پوستی را نیز برطرف کند. برای برطرف کردن تیرگی کشاله ران، زیربغل، اطراف واژن، آرنج و زانو نیز می توانید از این ژل استفاده کنید.

 

شیوه مصرف ژل روشن کننده لومینس

بهتر است که این محصول را در هنگام شب استفاده کنید. برای این کار مقداری از محصول را بر روی نواحی مورد نظرتان بمالید و آن را خوب مالش دهید. اجازه دهید تا ژل جذب پوستتان شود. سپس با همین محصول بخوابید و پس از بیدار شدن آن را به آرامی و با شوینده ملایم مناسب پوست شستشو دهید.

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.https://iranjeunesse.com

 

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو