payamgps.com

کرم روز لومینس و پیشگیری از بیماری های پوستی

کرم روز لومینس و پیشگیری از بیماری های پوستی

در این رابطه نیز بخوانید:

قیمت کرم روز لومینس

معرفی کرم روز و شب لومینس

کرم روز لومینس یکی از اثرگذارترین محصولات کمپانی جنس می باشد. با این محصول خواهید توانست پوستتان را از عوامل محیطی نظیر آفتاب و آلاینده ها محافظت کنید.

ویژگی های کرم روز لومینس

این کرم حاوی ضد آفتابی قوی یعنی SPF 30 می باشد. این کرم همچنین می تواند به بازسازی و ترمیم سلول ها کمک کند. همچنین می تواند پوست را در طول روز از عوامل محیطی آسیب رسان در امان نگاه دارد. با این کرم همچنین می توانید روند جوانسازی پوست را سرعت ببخشید. این کرم همچنین یک آبرسان بسیار ویژه است و در هفته اول استفاده پوست را تا 85 درصد آبرسانی می کند. بنابراین با استفاده از این کرم پوستی لطیف و شاداب خواهید داشت.

کرم روز لومینس و رنگدانه های پوستی

برای اینکه بتوانید اثرات شگفت انگیز این کرم را درک کنید بهتر است ابتدا با ساختارهایی که رنگ پوست را می سازند آشنا شویم. تا کنون فکر کرده اید که دلیل تفاوت در رنگ پوست افراد چیست؟ تفاوت در رنگ پوست افراد به دلیل وجود ملانین های متفاوت در پوست آنهاست.

ملانین

ملانین نوعی رنگدانه می باشد. آمینواسیدی به اسم تایروسن این رنگدانه را تولید می کند. دست کم سه نوع رنگدانه متفاوت وجود دارد که مسئولیت تعیین رنگ یافت های مختلف را به عهده دارند. ملانین تعیین کننده رنگ چشم، ملانین رنگ مو و ملانین برای رنگهای مختلف پوستی. ملانین در واقع وظیفه مهمتری دیگری نیز دارد. این ترکیب از پوست در DNA موجود در سلول های آن در برابر عوامل محیطی مانند پرتوهای فرابنفش خورشید محافظت می کند.

با وجود ملانین افراد از بروز بیماری ای به نام ملانوما در امان می مانند و این بیماری نوعی سرطان خطرناک پوستی است. این بیماری بر اثر قرار گرفتن زیاد زیر پرتوهای فرابنفش خورشید ایجاد می شود.

پوست عضوی از بدن است که دائم در حال تقسیم کردن سلول های خودش است. ملانین به وسیله سلولهایی به نام ملانوسیت در پوست ساخته می شود.

زمانی که ملانین موجود در پوست به وسیله پرتوهای فرابنفش تخریب می شود شروع به ساخت ملانین بیشتر برای جبران آن می کند. تا بتواند خسارت های ناشی از این آسیب را خنثی کند. بنابراین ملانین بیشتری در پوست تولید می شود. برخی اوقات ملانین های اضافی در پوست لکه های رنگی ایجاد می کنند و پوست را کله دار می کنند. زمانی که این عمل شدیدتر شود ملانوسیت های پرکار و بافت های اطراف آنها غده های غیر سرطانی و رنگی به نام خال گوشتی را به وجود می آورند. زمانی که در این روند اختلالی ایجاد شود مانند اینکه سلول ها جابه جا تولید شوند و یا زمانی که سلول هایی که باید بمیرند نمیرند در یک جا تجمع می کنند و غده های سرطانی را پدید می آورند. در موارد حادتر این سلول ها خارج از کنترل تقسیم می شوند و نواحی بیشتری را درگیر می کنند.

کرم روز لومینس به ملانین ها کمک می کند

این محصول یک انتخاب هوشمندانه برای در امان ماندن از اثرات مضر خورشید می باشد. این کرم از سلول های بنیادی انسان که در چربی او موجود هستند تهیه شده است. بنابراین قدرت ترمیم و بازسازی بی نظیری دارد.

این کرم همچنین به دلیل داشتن مواد با خاصیت ضد آفتاب نیاز به مصرف جداگانه ضد آفتاب ندارد.

کرم روز لومینس از تحریک ملانین های پوست شما و تبدیل آنها به عوارض پوستی و بیماری های حادتر جلوگیری می کند.

سایر عملکرد های کرم روز لومینس

این محصول همچنین دارای ترکیبات دیگری همچون عصاره عدس، سیب، جلبک دریایی و جلبک سبز می باشد. این مواد به آبرسانی پوست کمک فوق العاده ای می کنند. به طوری که در 2 هفته اول استفاده از محصول خواهید توانست اثرات این کرم را بر لطافت و نرمی پوستتان به خوبی ببینید.

این کرم به علاوه دارای انواع ویتامین های ضروری برای پوست به ویژه ویتامین C می باشد. فاکتورهای رشد موجود در این کرم که از سلول های بنیادی انسان به منظور ارتباط بهتر بین سلولی گرفته شده اند سرعت ترمیم و جوانسازی پوست را چندید برابر می کنند.

این محصول همچنین به پوست کمک می کند تا سلول های مرده را از سطح خود بزداید. که این خود موجب افزایش سرعت ترمیم پوست می شود. این کرم برای تمامی انواع پوست و رنگهای مختلف آن مناسب است و سازگاری خود را نشان داده است.

این محصول همچنین فاقد هرگونه مواد شیمایی آسیب رسان مانند لایه بردارها، نگهدارنده ها و هیدروکینون نمی باشد. بنابراین پوست را دچار حساسیت و عوارضی مانند آکنه نمی کند.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو