payamgps.com

معرفی پکیج جوانسازی لومینس

معرفی پکیج جوانسازی لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

پکیج محصولات جوانسازی لومینس LUMINESCE

شناخت سرم لومینِس (Luminesce)

کاربرد سلول های بنیادی برای درمان پوست

کمپانی جنس یکی از معروفترین کمپانی ها در دنیاست که در زمینه محصولات جوانسازی فعالیت می کند. این کمپانی در آمریکا واقع است و سالانه محصولاتش را به سراسر جهان عرضه می کند.
این شرکت بر مبنای تکنولوژی سلول های بنیادی انسان فعالیت می کند. بنابراین خواص درمانی بی نظیری دارد.
محصولات این کمپانی شامل کرم ضد چروک فوری ایجلس، مکمل های ضد پیری و پکیج جوانسازی می باشد که با برند اختصاصی لومینس ارائه می شوند.
محصولات این کمپانی از قدرتمندترین محصولات جوانسازی می باشند.

پیر شدن ناگزیر پوست

با افزایش سن رفته رفته چین و چروک ها در صورت پدیدار می شوند. این آثار پیری حتی می توانند در روحیه افراد تأثیر منفی بگذارند. علت چین و چروک های صورت به عوض شدن عملکرد بدن در سنین بالا بر می گردد.
از سن حدود 25 سالگی به بعد، بدن توانایی تولید کلاژن خودش را کم کم از دست می دهد. به طور میانگین از این سن به بعد بدن به طور سالانه 1 درصد از کلاژن خودش را از دست می دهد. کلاژن عامل حفظ کردن حالت کشسانی پوست است. بنابراین با از دست رفتن کلاژن، پوست حالت کشسانی خودش را از دست می دهد. از بین رفتن حالت کشسانی پوست موجب پدیدار شدن چین و چروک ها و سایر نشانه های پیری می شود.

همچنین با افزایش سن، DNA بدن کم کم تخریب می شود. بنابراین در تقسیم سلول ها و عملکرد آنها اختلال ایجاد می شود و کار خودشان را به درستی انجام نمی دهند. در این حالت سلول های بنیادی می توانند به کمک ما بیایند و به بهتر عمل کردن سلول های ما کمک کنند. این سلول ها موادی به نام فاکتور های رشد تولید می کنند که موجب تنظیم کردن و سرعت بخشیدن به ارتباط بین سلولی می شود. این مواد موجب تقسیم شدن سریعتر سلول ها و جوانسازی آنها شده و در عملکرد کلی سلول ها نیز اثر بسزایی دارند.

استفاده از سلول های بنیادی در پکیج جوانسازی لومینس

شرکت جنس گلوبال آمریکا پژوهشگران و اساتید بسیاری را در زمینه سلول های بنیادی به کار گرفته است. به طوری که بسیاری از نتایج تحقیقاتی آنها به طور انحصاری در اختیار شرکت جنس گلوبال می باشد. از این اساتید می توان به دکتر وینسنت گیام پاپا و دکتر ناتان نیومن اشاره کرد. این اساتید سالها بر روی استفاده از سلول های بنیادی برای درمان عارضه های پوستی کار کرده اند. بنابراین توانسته اند فرمولاسیون بسیار ویژه ای را برای تولید محصولات جوان کننده یا آنتی ایجینگ طراحی کنند.

در برخی از محصولات پکیج جوانسازی لومینس از بیش از 200 فاکتور رشد استفاده شده است که در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار باورنکردنی می باشد. این فاکتورهای رشد می توانند به شما کمک کنند تا پوستی جوان، شفاف و بی نقص داشته باشید.


محصولات موجود در پکیج جوانسازی لومینس

این محصولات شامل موارد زیر می باشند:

1-سرم جوانسازی لومینس

این محصول از مهمترین محصولات این کمپانی می باشد که دارای بیشتری میزان فاکتورهای رشد می باشد. با مصرف سه ماهه این محصول می توانید اثر بخشی بی نظیری را ببینید. این محصول طوری قدرتمند است که می تواند بیماری های پوستی نظیر اگزما را هم درمان کند.
اثرات این محصول پایدار است. زیرا این محصول خاصیت درمانی دارد و پس از قطع دوره مصرف نیز پوستتان همچنان جوان و زیبا می ماند.

2-کلینزر لومینس

این محصول نیز فرمولاسیون بی نظیری دارد. کلینزر لومینس می تواند به لایه های زیرین پوست نفوذ کند و آلودگی ها را به طور عمقی از پوست پاک کند. بنابراین کمک می کند تا منافذ پوستی باز شده و پوست بهتر بتواند نفس بکشد. در عین حال این محصول فرمولاسیون ملایمی دارد که با پوست صورت سازگار می باشد و هیچگونه آسیبی به آن نمی رساند.

با استفاده از این محصول تمام چربی ها و موادی که راه نفوذ در پوست را سد کرده اند از بین می روند. بنابراین مواد جوانساز می توانند بهتر به لایه های زیرین پوست و با سرعت بیشتری جذب شوند و به بهترین شکل ممکن اثر خودشان را بگذارند. استفاده از این کلینزر به شما کمک می کند تا درصد جذب و اثربخشی سایر محصولات پکیج جوانسازی لومینس را بالا ببرید.


3-ماسک لیفتینگ لومینس

این ماسک دارای ترکیبات بی نظیری است که به سفت شدن و جوانسازی پوست شما کمک می کنند. مواد موجود در این ماسک، کلاژن سازی را در پوستتان تحریک می کنند. بنابراین ویژگی ارتجاعی پوست بازگردانده می شود و پوست از حالت شل و آویزان و افتادگی نجات می یابد. این ماسک یک سفت کننده بسیار قوی است. اگر به طور روزانه این ماسک ها را به مدت 30 دقیقه روی پوستتان بگذارید بعد از گذشت حدود 2 ماه می تواند اثرات اعجاب انگیز این محصول را ببینید.

4-کرم روز لومینس

این محصول در واقع یک محافظت کننده فوق العاده برای پوست می باشد. کرم روز لومینس دارای مواد ضد آفتاب و آنتی اکسیدان با SPF استاندارد است که پوستتان را در مقابل آفتاب و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

5-کرم شب لومینس

این کرم دارای بالاترین میزان مواد ضد پیری می باشد. در هنگام شب که پوست در حال استراحت است و به ترمیم و جوانسازی سلول های خودش می پردازد، مواد جوانسازی موجود در کرم شب لومینس به کمکش می آیند و سرعت جوانسازی را چندین برابر می کنند. این جوانسازی تا سطح سلولی و ترمیم DNA پیش می رود.

6-لوسیون بادی رینوال لومینس

این محصول نیز از تکنولوژی سلول های بنیادی استفاده کرده و دارای فاکتورهای رشد می باشد و خاصیت درمانی فوق العاده ای دارد. ای محصول می تواند تمامی عارضه های پوستی از جمله سلولیت را از بین ببرد.

7-کرم ایجلس

این محصول دارای ماده ای ویژه به نام آرگیریلاین است. این ترکیب عضلات صورت را به حالت ریلکس در می آورد. بنابراین در عرض 2 دقیقه تمامی چین و چروک ها و نواقص صورت مانند تیرگی دور چشم و کیسه های زیر چشم را برطرف می کند.
ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو