payamgps.com

تونر صورت چیست؟

تونر صورت چیست؟
در این رابطه نیز بخوانید:

کلینزر لومینس

ماسک هایدروشیلد لومینس

ژل پاک کننده پوست لومینس LUMINESCE youth restoring cleanser

امروزه بسیاری از افراد به دنبال مراقبت از پوستشان هستند و در پی یافتن بهترین محصولات برای گنجاندن در برنامه مراقبت از پوستشان می باشند. یکی از مهمترین محصولات برای مراقبت از پوست تونر صورت است.

شاید بسیاری از افراد ندانند تونر چیست و درباره کاربرد آن اطلاعی نداشته باشند. این محصولات نا آشنا هستند و هنوز به خوبی به افراد معرفی نشده اند. اگر هم در برخی فروشگاه ها معرفی شوند استفاده از آنها اختیاری تلقی می شود و درباره لزوم آن تأکید نمی شود. زیرا بسیاری از فروشندگان هم خود به خوبی لزوم استفاده از تونر صورت را نمی دانند.

با استفاده از یک تونر خوب می توانید پوستتان را شاداب و نرم نگه دارید. این محصول همچنین از آسیب رسیدن به پوست شما جلوگیری می کند. اگر از مزایای تونر به خوبی اطلاع داشته باشید حتما این محصول مهم را در برنامه روزانه مراقبت از پوستتان قرار خواهید داد.

این محصول درواقع در دسته محصولات پاک کننده بدون نیز به آبکشی قرار می گیرد.

 

 تغییرات pH پوست با شوینده ها

pH معیاری است که میزان اسیدی یا بازی بودن یک ماده را نشان می دهد. عدد 7 حالت خنثی است و هر چه عدد کمتر شود به سمت اسیدی شدن می رود. هر چه بالاتر رود به سمت بازی شدن می رود. بسیاری از صابون ها حالت بازی یا قلیایی قوی دارد. این حالت به پوست که pH طبیعی آن 5/5 است و قدری حالت اسیدی دارد آسیب می رساند. علاوه بر صابون ها بسیاری از شوینده ها نیز بدین شکل هستند و pH طبیعی پوست را دچار اختلال می کنند. در این صورت سلول های پوستی دچار اختلال می شوند و نمی توانند به درستی عمل کنند. بنابراین پوست زودتر دچار عاضه ها شده و پیری زودرش پدیدار می شوند.

معرفی تونر صورت

اصلی ترین کار تونرها ی صورت متعادل کردن pH پوست صورت پس از شستشو می باشد. با این امر صورت می تواند حالت طبیعی خودش را باز یابد و عملیات ترمیم و جوانسازی خودش را به درستی انجام دهد.

البته امروزه بسیاری از شوینده های ملایم pH برابر با pH پوست دارند و از این جهت در پوست اختلال ایجاد نمی کنند. اما پس از شستشوی صورت همواره پوست رو به خشکی می رود زیرا بسیاری از چربی ها و مواد مورد نیاز خودش را از دست داده است. تولید مجدد این مواد و ترکیبات در پوست زمان می برد. اما تونر درواقع یک جایگزین مناسب است و می تواند به سرعت تمامی مواد مورد نیاز پوست را به آن بدهد و از آسیب دیدن آن جلوگیری کند.

 

ترکیبات اصلی موجود در تونر ها

همانطور که گفته شد پوستی که تازه شسته شده است بیشتر مستعد آسیب دیدن است. بنابراین تونر باید دارای ترکیباتی باشد که به سرعت از این آسیب جلوگیری کند.

تونر ها دارای ترکیباتی مانند آنتی اسیدان ها هستند. این مواد می توانند از پوست در برابر آسیب های رادیکال های آزاد محافظت کنند. رادیکال های آزاد به وسیله عوامل محیطی مانند نور خورشید، کشیدن سیگار و یا مصرف الکل وارد پوست می شوند. این ترکیبات یه سلول های سالم پوست آسیب زده و در روند خود ترمیمی پوست اختلال ایجاد می کنند. آنتی اکسیدان ها می توانند اثرات مخرب رادیکال های آزاد را خنثی کنند. بنابراین نیاز به آنها حیاتی است. زیرا باید وارد پوست شوند تا جلوی آسیب دیدن پوست را بگیرند.

یکی دیگر از مواد مهم در تونر ها وجود گلیسیرین است. این ماده می تواند چربی های از دست رفته پوست را جبران کند و مانع از آسیب رسیدن و چروک افتادن در پوست شود.

ترکیبات دیگری مانند اسید های چرب ضروری نیز در تونر صورت وجود دارد. این ترکیبات از بهترین مواد جوانساز هستند که به سرعت می توانند به عملیات ترمیم و جوانسازی پوست کمک کنند. تونرها با افزودن این مواد به پوست به جوان شدن آن کمک میکنند و مانع از پیری زودرس می شوند.

تونر ها همچنین حاوی ترکیباتی به نام سرامیدها نیز هستند.

بنابراین تونر صورت می تواند پوستتان را همواره با یک دوز متناسب و متعادل از مواد مغذی و مورد نیاز پوست تغذیه کند. با استفاده از تونر دیگر با شستشوی پوست به آن صدمه نمی زنید، بلکه می توانید به جوان شدن آن نیز کمک کنید.

برای تماس با ایران جنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو