payamgps.com

محصولات جوانسازی پوست لومینس کمپانی ژنس گلوبال

محصولات جوانسازی پوست لومینس کمپانی ژنس گلوبال

در این رابطه نیز بخوانید:

پکیج محصولات جوانسازی لومینس LUMINESCE

شکل گیری برند جوانسازی پوست لومینس

پوست

پوست اندامی زنده است که در تمامی بدن گسترده شده است و وظیفه محافظت از اندام های بدن را بر عهده دارد. بنابراین تحت تأثیر عوامل محیطی قرار می گیرد و دچار آسیب های زیادی می شود.

پوست از لایه های مختلفی تشکیل شده است. هر کدام از این لایه ها وظایف متفاوتی را انجام می دهند. از ویژگی های مهم پوست این است که به ترمیم و بازسازی خودش می پردازند. بدین ترتیب که سلول های پوستی به سرعت تقسیم شده و سلول های جوان و تازه جای سلول های پیر را می گیرند. همچنین سلول های پوستی به تولید کلاژن و الاستین می پردازند و زیبایی پوست را همواره حفظ می کنند.

پیری پوست

اما به مرور زمان پوست دچار عوارض ناشی از پیری می شود. از این عوارض می توان بروز چین و چروک ها و انواع خط و خطوط در پوست را نام برد. همچنین پوست دچار لک های ریز و درشت رنگی می شود. به علاوه ممکن است پوست دچار شل شدگی با اصطلاحا افتادگی شود و از حالت خوش فرم خود خارج شود. این عوارض در افراد با سنین مختلف روی می دهند. اما به دلیل وراثت و یا برخی عادات غلط زندگی ممکن است این عوارض زودتر رخ دهند و فرد دچار پیری زودرس پوست شود. این اتفاق ممکن است در سن کمتر از 30 سالگی نیز رخ دهد.

افراد به جوانی و زیبایی خود اهمیت زیادی می دهند. به طوریکه داشتن پوست سالم و زیبا امروزه از دغدغه بسیاری از افراد است. امروزه روش های زیادی برای برطرف کردن پیری زودرس پوست وجود دارد. یکی از مهمترین این روش ها استفاده از محصولات بهداشتی درمانی می باشد. از مهمترین این محصولات می توان به محصولات جوانسازی لومینس اشاره کرد. در ادامه در رابطه با این محصولات به شما توضیحاتی می دهیم.

محصولات جوانسازی پوست لومینس کمپانی ژنس گلوبال

این محصولات ابداع دانشمند معروفی به نام دکتر ناتان نیومن هستند. ایشان جراح پوست هستند و اولین جراحی های موفق با استفاده از سلول های بنیادی برای پوست را انجام دادند. دکتر ناتان نیومن به طور انحصاری با کمپانی ژنس گلوبال آمریکا کار می کنند. بنابراین فرمولاسیون این محصولات را در برندهای دیگری نمی توانید ببینید. پکیج جوانسازی لومینس شامل محصولات مراقبتی از پوست است که به سادگی قابل استفاده هستند و درکمترین زمان ممکن بیشترین اثر را دارند.

سرم جوانسازی لومینس

این محصول از مهمترین محصولات پکیج جوانسازی لومینس کمپانی ژنس می باشد. این محصول در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این محصول به خوبی می تواند تمامی عارضه های ناشی از پیری زودرس پوست مانند چین و چروک ها و لک های پیری را برطرف کند. این محصول از فاکتورهای رشد بهره برده است و همین امر باعث شده سرعت رشد و تقسیم سلول ها و ترمیم پوست چندین برابر شود.

کرم روز لومینس

این کرم درواقع یک محصول مراقبتی است و می تواند در طول روز پوست را در برابر تمامی عوامل آسیب رسان محیطی محافظت کند.

این محصول دارای ترکیبات ضد آفتاب می باشد که پوست را در برابر پرتوهای UV خورشید محافظت می کنند. همچنین این کرم خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده ای دارد می تواند پوستتان را در تمام طول روز آبرسانی کند.

کرم شب لومینس

این کرم دارای فرمولاسیونی غنی است و دارای تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشد. این کرم دیر جذب می شود و تا لایه های عمقی پوست می رود و مواد مغذی را به تمامی سلول های پوستی می رساند. بنابراین با استفاده از این کرم می توانید به خوبی به فرآیند جوانسازی و خودترمیمی پوستتان کمک کنید.

ماسک آبرسان لومینس

این ماسک دارای قویترین ترکیبات آبرسان می باشد و در زمان کوتاه نیم ساعته می تواند پوست های خشک را در تمام طول روز آبرسانی کند. بدین ترتیب می توانید به سادگی پوستتان را از دهیدراته شدن و ترک برداشتن و پوسته پوسته شدن نجات دهید.

ماسک لیفتینگ لومینس

این ماسک دارای ترکیباتی است که پوست را سفت کرده و آن را خوش فرم می کنند. این ماسک هم روی پوست و هم روی ماهیچه های زیر آن اثر می گذارد و اثری مداوم و پایدار روی پوستتان می گذارد. بدین ترتیب می توانید پوستتان را از شل شدگی و افتادگی نجات دهید.

کلینزر لومینس

این محصول برای هر نوع پوستی قابل استفاده می باشد. این محصول دارای شوینده های ملایم و مطابق با pH پوست می باشد. بدین ترتیب به هیچوجه به پوست آسیب نمی رساند و نه تنها آن را خشک نمی کند بلکه دارای مواد آبرسان است و پوست را آبرسانی می کند.

این محصول به خوبی آلودگی ها و سموم را از پوست پاک می کند و راه را برای رسیدن اکسیژن به پوست باز می کند. همچنین مواد ضد پیری به خوبی به سلول های زیرین پوست می رسند و بهتر می توانند اثر خود را بگذارند. با استفاده از این محصول می توانید اثر سایر محصولات جوانسازی لومینس کمپانی ژنس را چندین برابر کنید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو