payamgps.com

نکات مهم در مراقبت از پوست

رازهای مراقبت از پوست

هیچ‌چیز به اندازه دیدن چین و چروک تازه بر روی صورت نمی‌تواند توهم پیری زودرس را در انسان ایجاد کند. بیشتر مردم افزایش سن و پیری را تنها عامل ایجاد چین و چروک می‌دانند. کمتر کسی می‌پذیرد که گاه عادات غلط ما مهم‌ترین عامل پیری زودرس پوست هستند. در مقابل، مراقبت اصولی از پوست به سادگی می‌تواند اثرات محسوسی در جوانسازی پوست داشته باشد. مهم نیست چه سن و سالی دارید از همین امروز مراقبت صحیح از پوست خود را جزئی از برنامه زندگی روزمره خود قرار دهید. اگر در دوران جوانی به سر می‌برید روند پیری پوست را به تأخیر می‌اندازید. اگر در دوران میانسالی هستید هنوز فرصت درمان برای شما باقی است. اگر هم در سنین پیری به سر می‌برید از شدت عوارض پیری و پیشروی آن جلوگیری می‌کنید. نکات مهم مراقبت از پوست با انجام رعایت عاداتی چون خواب کافی، نظافت لوازم آرایشی، گرفتن دوش آب سرد و نکات تغذیه ای چون مصرف سبزیجات، آجیل و استفاده از محصولات آرایشی چون کرم ضد آفتاب قادر انجام می شود.

دنبال یک کرم مناسب برای جلوگیری از پیری زودرس صورت هستید؟ اگر می خواهید پوستی جذاب داشته باشید و به صورت مداوم از پوستتان مراقبت کنید کافیست از محصولات ژنس چون کرم روز، سرم جوانسازی لومینس و… دیدن کنید و برای دیدن تمامی این محصولات با شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ یا ۰۹۰۵۰۶۴۱۳۰۰تماس بگیرید.

انجام نکات مهم در مراقبت از پوست با ترک عادات

عادات مفید برای سلامت پوست

خواب کافی

آرامش شبانه فرصتی است که نباید آن را از خود دریغ کنید. ساده‌ترین تأثیر بی‌خوابی و کم‌خوابی برای پوست، رنگ پریدگی است. مهم‌تر این که خواب شب بهترین زمان بازسازی پوست است. به همین دلیل متخصصین توصیه می‌کنند قبل از خواب از محصولات مغذی و آبرسان استفاده کنید.

پاک کردن آرایش

باقی ماندن مواد آرایشی بر روی صورت می‌تواند عوارضی مانند قارچ ، التهاب، جوش‌های زیرپوستی و . . . به همراه داشته باشد. حتماً پیش از خواب هرگونه مواد آرایشی را از روی صورت خود پاک کنید. فراموش نکنید شب، فرصت استراحت و بازسازی سلول‌‌های پوستی است.

نظافت لوازم آرایشی

تحقیقات جدید نشان داده برس‌ها و اسفنج‌های آرایشی آلودگی فراوانی دارند. هنگام استفاده از لوازم آرایشی این آلودگی به سادگی بر روی صورت شما قرار می‌گیرد. بنابراین شستشوی مرتب این وسایل برای حفظ سلامت پوست لازم است.

دوش آب سرد

گرچه یک دوش آب داغ در یک روز سرد زمستانی بسیار دلچسب به نظر می‌رسد ولی برای سلامت پوست کاملاً مضر است. ممکن است در جوانی دوش آب داغ آسیب چندانی به پوست شما وارد نکند ولی در میانسالی دشمن درجه یک پوست است. زیرا در این دوران خاصیت کشسانی پوست تضعیف شده و بسیار آسیب‌پذیر است.

عینک آفتابی

اوّلین آثار پیری پوست در چین و چروک اطراف چشم ظاهر می‌شود. برای پیشگیری از چروک دور چشم بهترین گزینه استفاده از عینک آفتابی است. عینک آفتابی برای محافظت در برابر اشعه UV نیز بسیار بهتر از کرم ضدآفتاب عمل می‌کند.

عادات مفید برای سلامت پوست

عادات غذایی مفید برای سلامت پوست

آب بنوشید.

نوشیدن آب به مقدار کافی نقش مهمی در سلامت بدن و در نتیجه سلامت پوست انسان دارد. مهم‌ترین فواید نوشیدن آب عبارتند از:

  1. دفع سموم
  2. بهبود فرایند انتقال اکسیژن و مواد مغذی به سلول‌های پوستی
  3. جلوگیری از خشکی پوست
  4. مانع پیری زودرس پوست
  5. افزایش شادابی پوست

سبزیجات تازه مصرف کنید.

گنجاندن مواد طبیعی در برنامه غذایی به خصوص موادی که حاوی آنتی‌اکسیدان و ویتامین C هستند فواید بسیار دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  1. جلوگیری از آسیب رادیکال‌های آزاد به سلول‌های پوستی
  2. بهبود روند ترمیم پوست
  3. روشن شدن پوست
  4. درمان چین و چروک

آجیل مصرف کنید.

یکی از مواد مورد نیاز پوست سلنیوم است که در انواع آجیل به وفور یافت می‌شود. برخی از فواید سلنیوم عبارتند از:

  1. افزایش خاصیت کشسانی پوست
  2. جلوگیری از بروز آکنه
  3. کنترل بیماری‌های التهابی مانند اگزما
  4. پیشگیری از ابتلا به سرطان پوست

هندوانه مصرف کنید.

هندوانه منبع سرشار از ماده‌ای به نام لیکوپن است که برای درمان مشکلات پوستی بسیار مفید است. برخی از خواص این ماده عبارتند از:

  1. درمان التهاب پوست
  2. جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  3. پیشگیری از ابتلا به سرطان پوست
عادات غذایی مفید برای سلامت پوست

خرید محصولات مراقبت از پوست

کرم ضد آفتاب

شاید تصور کنید مصرف کرم ضدآفتاب نمی‌تواند معجزه خاصی به همراه داشته باشد. در حالی که سخت در اشتباه هستید. به جرأت می‌توان گفت مصرف کرم ضدآفتاب، ساده‌ترین و مؤثرترین روش پیشگیری از پیری زودرس پوست است. زیرا اوّلین عامل ایجاد چین و چروک، اشعه مضر آفتاب است. این اشعه در هر شرایط و هر فصلی به پوست آسیب می‌زند و سبب ایجاد چین و چروک می‌شود. حتّی در فصل زمستان و زمانی که ظاهراً آفتابی درکار تیست از آسیب این اشعه در امان نیستید. پس در مصرف کرم ضدآفتاب زیاده‌روی کنید و در هیچ شرایطی آن را ترک نکنید.

کرم مرطوب کننده

اگر می‌خواهید اهمّیت رطوبت رسانی به پوست را درک کنید تصویر یک کشمش و یک انگور را در ذهن خود داشته باشید. برای پیشگیری از پیری، پوست شما باید همواره رطوبت کافی داشته باشد. بخشی از این رطوبت از طریق نوشیدن آب تأمین می‌شود. ولی بخشی از آن حتماً باید به صورت موضعی جذب شود. پس استفاده مداوم از مرطوب کننده را فراموش نکنید. در نظر داشته باشید کرم مرطوب کننده حاوی ویتامین C و آنتی‌اکسیدان اثرگذاری بیشتری دارد.

کرم لایه‌بردار پوست

پوست انسان به طور طبیعی برای حذف سلول‌های آسیب دیده اقدام می‌کند. ولی با افزایش سن، این فرایند دچار اختلال می‌شود. باقی ماندن مواد زائد و سلول‌های مرده بر روی پوست سبب می‌شود پوست تیره و کدر به نظر برسد. بنابراین یک برنامه منظم برای لایه‌برداری پوست به حفظ سلامت و شادابی آن کمک می‌کند.

سرم‎‌های پوستی

به گفته متخصصین، سرم،های پوستی از انواع کرم و لوسیون قوی‌تر هستند. آنها به راحتی جذب شده و به عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ می‌کنند. بهترین زمان استفاده از سرم پس از شستشوی صورت است.

خرید محصولات لومینس برای حفظ سلامت پوست

شرکت لومینس یکی از پیشگامان عرصه تولید محصولات مراقبت از پوست به شمار می‌رود. فرمول انحصاری محصولات لومینس با استفاده از عصاره مواد طبیعی، فاکتورهای رشد و سلول‌های بنیادی اثرات چشمگیری در جوانسازی پوست دارد. این شرکت برای هریک از نیازهای روزانه مشتریان خود محصول مناسبی عرضه کرده است. در ادامه با مزایای محصولات لومینس آشنا می‌شویم:

مزایای کلینزر لومینس

  1.  پاکسازی عمیق در سطح سلولی
  2. لایه‌برداری ملایم
  3. آبرسانی و جوانسازی

مزایای کرم روز لومینس

  1. مرطوب کننده قوی
  2. سرشار از ویتامین C
  3. حاوی ضد آفتاب
  4. فاقد پارابن و چربی

مزایای کرم شب لومینس

  1. سرشار از آنتی‌اکسیدان
  2. دارای خواص جوانسازی و ترمیم پوست
  3. افزایش تولید کلاژن و الاستین
  4. از بین بردن چین و چروک و لک‌های پوستی

مزایای سرم جوانساز لومینس

  1. افزایش خاصیت کشسانی پوست
  2. دارای خواص ضد التهابی
  3. درمان منافذ باز پوست
  4. از بین بردن چین و چروک، جای جوش، لک پوستی و …
  5. لیفت پوست صورت

مزایای لوسیون ترمیم‌کننده لومینس

  1. آبرسانی عمیق
  2. جذب سریع و آسان
  3. تسریع روند بهبود زخم
  4. درمان جای جوش، جای بخیه و . . .
خرید محصولات لومینس برای حفظ سلامت پوست
اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو