payamgps.com

اسکراب (لایه بردار) چیست؟

اسکراب (لایه بردار) چیست؟

در این رابطه بخوانید:

پاکسازی پوست صورت

ژل پاک کننده پوست لومینس LUMINESCE youth restoring cleanser

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که هر چقدر صورتتان را بشویید باز هم برای استفاده از مواد آرایشی با آن مشکل دارید. انگار مواد آرایشی نمیتوانند به خوبی به پوستتان نفوذ کنند و روی آن پوسته پوسته می شوند. باید به این نکته اشاره کنیم که پاک کننده ها گاهی اوقات کافی نیستند. زیرا توانایی زدودن سلول های مرده از سطح پوست را به خوبی ندارند. برای این منظور توصیه می شود از اسکراب ها استفاده کنید.

اسکراب یا همان لایه بردارها، سلول های مرده و پینه های ایجاد شده روی پوست را می زدایند. همچنین این محصولات موجب محو شدن خطوط سطحی به وجود آمده بر روی پوست می شوند.
معمولاَ پوست هایی که چربی زیادی دارند، جمع شدن سلول های مرده ی پوست در قسمت های آرنج، زانو و قوزک پایشان بیشتر است.
پس از استفاده از محصولات اسکراب، جوش های سطحی و سلول های مرده ی پوست، از روی پوستتان زدوده می شوند، و شما احساس خنک شدن، سبک شدن و جوان بودن خواهید کرد.


برای برطرف کردن چربی پوست صورت چه کار باید انجام دهیم؟

اگر پوست صورت یا بدن شما چرب می باشد، باید با ملاحظه ی بیشتری از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید. به دلیل اینکه اگراین  محصولات را غلط انتخاب کنید، ممکن است چربی پوست شما بیشتر شود و حتی عوارضی پدید آید و شما را آزار دهد.
اگر پوست صورت شما به طور آزاردهنده ای چرب است، توصیه می کنیم که از اسکراب استفاده کنید.

آیا اسکراب ها برای پوست فایده دارند؟

اسکراب ها دارای دانه های کوچکی مثل دانه ی پودر می باشند. این ترکیبات به پوست شما حس لطافت و جوانی می دهند. اسکراب ها از آخرین احتیاجاتی هستند که به مواد آرایشی و بهداشتی خانم ها راه یافته اند. بسیاری از افراد گمان می کنند این مواد جنبه ی لوکس دارند. ولی عملکرد آنها جدی تر از این تصور است. این محصولات در واقع به جوان سازی پوست ارتباط دارند.

ممکن است استفاده کردن از اسکراب ها خیلی ضروری به چشم نیاید. ولی اسکراب ها قادر هستند سلول های مرده را از سطح پوست بردارند و موجب سرعت بخشیدن به رشد سلول های جوان شوند. اسکراب ها دارای دانه های کوچکی مثل دانه ی پودر هستند که به پوست شما احساس لطافت و تازگی می دهند. این دانه ها می توانند سلول های مرده و پیر پوست را جدا کرده و لایه ی جوان تر پوست را پیدا و جایگزین کنند.

اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که به طور روزانه از مواد آرایشی استفاده می کنید. یعنی هر روز از پنکیک و کرم پودر به منظور یکنواخت کردن پوستتان استفاده می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که اسکراب را به عنوان یک ماده ی آرایشی ضروری در لوازم آرایشی و بهداشتی پوستتان جای دهید.

استفاده از اسکراب برای پاکسازی پوست

شما خواهید توانست با توجه به نوع پوستتان و نوع اسکرابتان، از اسکراب به جای پاک کننده استفاده کنید. برای این کار اسکراب را روی پوستتان بمالید و به مدت چند دقیقه به آهستگی با نوک انگشت هایتان به طور دورانی صورتتان را مالش دهید. اگر برای مالش دادن صورتتان وقت کافی نگذارید، اسکراب ها هیچ اثری نخواهند داشت.

شاید احساس کنید پوستتان کمی دارای التهاب و قرمز شده است. این مسئله طبیعی است و به خاطر جدا شدن لایه ها و سلول های پیر و مرده از پوستتان است. در صورتی که پوستتان حساس است، می توانید پس از استفاده کردن از اسکراب از ماسک های احیاء کننده و رطوبت دهنده به منظور آبرسانی به پوستتان استفاده کنید. این ماسک ها التهاب پوست را تسکین می دهند و به پوست خنکی خاصی می دهند.

چه نوع اسکرابی تهیه کنیم؟

بعضی اوقات برای پاک کردن پوست به ویژه پاک کردن آن به طور عمیق، حاضریم یک لیف زبر را با حرکات دایره ای و شدید روی پوست صورتمان بکشیم. و حتی ممکن است درد آن را تحمل کنیم. اما می شود با تهیه و مصرف یک اسکراب که ترکیبات و فرمولاسیون ملایم و طبیعی دارد، بدون درد کشیدن به پاکسازی روزنه ها بپردازیم و سلول‌های مرده و پیر را از روی پوست برداریم.

انتخاب صحیح و استفاده ی درست از اسکراب برای همه ی انواع پوست از جمله چرب، خشک، حساس و مختلط کار باورنکردنی ای انجام می دهد.
اسکراب ها افزون بر پاکسازی پوست و زدودن سلول های پیر، موجب روشن شدن رنگ پوست می شوند. بنابراین پس از استفاده، پوست را برای جذب کردن بهتر و بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی به ویژه مرطوب کننده ها مهیا می‌کنند. ولی نکته ی مهمی که باید بسیار به آن توجه شود این است که، همه ی اسکراب ها با کیفیت و خوب نمی باشند. تعداد زیادی از اسکراب ها دارای ترکیبات شیمیایی قوی هستند که موجب ایجاد شدن حساسیت در پوست می شوند.

توصیه هایی که باید برای خرید اسکراب به آنها توجه کنید:

دارای پروانه ی وزارت بهداشت باشد.

دارای بسته بندی صحیح باشد. روی برچسب بسته تاریخ تولید و انقضای آن نوشته شده و کاملا قابل دیدن باشد.

دارای خاستگاه گیاهی و طبیعی باشد.

مواد شیمیایی در فرمولاسیون آن به میزان بسیار کم و نزدیک به صفر باشد.

هیچگونه اسانس و عطر شیمیایی نداشته باشد.

شیوه ی استفاده از اسکراب

1-پیش از این که پوست خود، به ویژه پوست صورت را با اسکراب مالش دهید، در ابتدا آن را با پاک کننده ی مناسب بشویید تا به پاکیزگی کامل برسد.

 

2-اسکراب را بر روی پوست دارای رطوبت استفاده کنید.

 

3-پس از مالیدن اسکراب روی پوست،  آن را با فشار ملایمی روی پوست بمالید و پوست را ماساژ دهید.

4-دقت کنید که باید به زمان استاندارد نگه داشتن اسکراب روی پوست توجه کنید.

5- اسکراب باید حتما با فشار ملایم و به طور دورانی روی پوست مالیده شود.

6- در هفته بسته با توجه به میزان چربی پوست، و نیاز به استفاده از آن، ۱ تا ۲ بار از اسکراب استفاده کنید.

7-حتماَ پس از استفاده از اسکراب، مواد را از روی پوست خود برداشته و پوستتان را بشویید.

8-برای شستشوی صورت پس از استفاده از اسکراب، حتماَ از آب ولرم مایل به خنک استفاده کنید.

6-حتماَ پس از استفاده از اسکراب از ماسک های آب رسان یا نرم کننده استفاده کنید.

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranjeunesse.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو