payamgps.com

کلینزر طبیعی پوست

کلینزر طبیعی پوست

در این رابطه بخوانید:

کلینزر لومینس

انتخاب پاک کننده ی مناسب صورت

 

همه ی افراد برای مراقبت از پوست خود باید پاکسازی و شستشوی صورت را به عنوان اصلی ترین عامل در نظر بگیرند. برخی از افراد قادر به تهیه ی کلینزر ها نیستند. بنابراین، در مقاله ی پیش رو بعضی کلینزرها و یا پاک کننده های طبیعی پوست معرفی شده اند. این مواد طبیعی از دیرباز تا زمان حال استفاده شده اند. افزون بر این، پاکسازی پوست به بهبود بسیاری از عارضه ها و حساسیت های پوستی هم کمک می کند. در ادامه پرکاربردترین کلینزرهای طبیعی به شما معرفی می شوند.

 

کلینزرهای طبیعی پوست

 

 کلینزر شیر

 

از دیگر کلینزرهای طبیعی و مؤثر، شیر می باشد. این مایع به منظور پاک کردن هر نوع پوستی مؤثر است و تاثیر چشمگیری دارد.

برای استفاده از کلینزر شیر هم باید 5 قاشق شیر سرد را به اندکی نمک اضافه کنید. این دو را خوب با یکدیگر مخلوط کنید. پس از آن، با استفاده از یک پنبه ی بهداشتی، آن را روی پوست صورت و گردن بمالید و 1 تا 2 دقیقه منتظر بمانید تا شیر به خوبی به پوست جذب شود. بعد از زمان مشخص شده هم باید شیر را با حرکات دورانی از روی صورت پاک کنید. سپس صورت را بشویید.

مخلوط شیر و نمک افزون بر پاکسازی، لایه های مرده ی پوست را هم میزداید و پوست را نرم و درخشان و شاداب می سازد.

 

  کلینزر ترکیب کشک و خیار

 

خیار هم درنقش یک کلینزر طبیعی بسیار مؤثر است. خیار همچنین می تواند پوست را محکم می کند. افزون بر این، خیار لکه های پوستی را محو کرده و آن را نرم و شاداب می سازد.
برای تهیه ی کلینزر خیار، باید پوست یک خیار متوسط را بکنید. سپس آن را به همراه 2 تا 3 قاشق غذاخوری کشک درون مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید. سپس ترکیب به دست آمده را بر روی پوست صورت و گردن بمالید. بعد از چند دقیقه آن را با آب سرد و صابون بشویید.

 

 کلینزر ترکیب زردچوبه و آرد نخود

 

آرد نخود از پاک کننده ها و سفید کننده های طبیعی می باشد. این ماده به منظور از بین بردن لکه ها و کنترل کردن چربی پوست استفاده می شود. این ماده ی طبیعی افزون بر موارد گفته شده به طراوت پوست، نرم کردن آن و مقابله با جوش ها کمک می کند.

برای استفاده کردن از آرد نخود به عنوان کلینزر  باید 2 قاشق غذاخوری از آرد نخود را با 1 قاشق چایخوری زردچوبه و مقداری شیر ترکیب کنید. ترکیب حاصل شده را به خوبی به هم بزنید. پس از آن، خمیر حاصل شده را روی ناحیه ی مورد نظر و یا کل پوست صورت بمالید. توجه داشته باشید که خمیر روی صورت زیاد از حد غلیظ و ضخیم و یا خیلی رقیق نباشد. این ماسک باید در زمان حدود 10 تا 20 ثانیه روی صورت بماند. پس از آن، به آهستگی آن را ماساژ داده و پاک کنید. این ماسک به منظور پاک کردن پوست های چرب و یا مختلط بسیار کارآمد است.

 

کلینزر شیر و بلغور جو

 

بلغور جو هم یک لایه بردار و پاک کننده ی بسیار اثرگذار است. این ماده همه ی ناخالصی های پوست را می زداید و حتی روی پوست های دارای حساسیت هم کاربرد دارد. افزون بر این، بلغور جو دارای کلاژن است. بنابراین، پوست را سفت می کند و همچنین از پیری آن پیشگیری می کند.

برای تهیه ی ماسک بلغور جو باید 1 قاشق غذاخوری شیر را با 1 قاشق غذاخوری از بلغور جو مخلوط کنید. اگر تمایل دارید، کمی عسل و یا آب به آن بیفزایید. پس از آن، ترکیب به دست آمده را بر روی پوست صورت و گردن بمالید. آن را به آرامی و به صورت حرکات دورانی مالش دهید.  سپس صورتتان را شستشو دهید.

 

کلینزر شیر و عسل

 

عسل هم یک پاک کننده ی طبیعی می باشد. این ماده با برطرف کردن آلودگی های روی پوست، به جوانسازی آن کمک می کند. افزون بر این، عسل چربی های طبیعی پوست را نگه می دارد. عسل خواص آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده دارد، بنابراین برای برطرف کردن جوش ها هم مفید است.

برای استفاده از عسل باید از 1 قاشق غذاخوری عسل و 4 قاشق چایخوری شیر را در یک ظرف بریزید. بعد از ترکیب آن ها با همدیگر، خمیر حاصل شده را روی پوستتان بمالید. بعد از آن که همه ی ترکیب روی پوستتان قرار داده شد، 10 تا 20 ثانیه صبر کنید. پس از آن، صورت را با آب و یک صابون بسیار ملایم شستشو دهید.

 

برای استفاده از این کلینزر ها باید به زمان استفاده و ترکیب مواد دقت کنید. چون ممکن است با استفاده ی نادرست از کلینزر ها پوستتان زیاد از حد چرب شود. به جای این کار نیز می توانید از محصولات بهداشتی قابل اعتماد و مرغوب استفاده کنید.

 

ایران ژنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranjeunesse.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو