payamgps.com

ویژگی های کرم های ضد لک مناسب و اثربخش

ویژگی های کرم های ضد لک مناسب و اثربخش

در این رابطه نیز بخوانید:

کرم ضد لک لومینس

معرفی ژل روشن کننده لومینس

تأثیر ژل روشن کننده ی لومینس بر رنگدانه ها

 

بسیاری از افراد از داشتن لک های بزرگ و کوچک و با رنگهای متنوع روی پوستشان ناراضی هستند. این لک ها به دلایل بسیاری به وجود می آیند و برخی از انها مانند لک های بارداری اجتناب نا پذیر هستند. زمانی که لک ها به هر دلیلی در صورت پدید آمدند ممکن است رفته رفته با فعالیت های خود ترمیمی طبیعی بدن از بین بروند. اما برخی از آنها مانند لک هایی که به وسیله نور خورشید پدید می آیند به سختی از بین می روند. به هرحال برای از بین بردن لک های پوست صورت باید به آنها کمک کنیم. وگرنه یا از بین نمی روند یا ممکن است از بین رفتنشان خیلی طول بکشد.

لک های صورت با شیوه های مختلفی می توانند برطرف شوند. البته باید توجه داشته باشید که زمانی که می خواهید دست به درمان لک هاتان بزنید حتما قبل از آن عامل به وجود آمدن لک در پوستتان را برطرف کرده باشید. زیرا اگر این کار را نکرده باشید لک ها باز هم پدید خواهند آمد و درمان های شما را بی فایده می کنند.

شیوه های رایج از بین بردن لک های صورت

از روش های درمانی برای برطرف کردن لک های پوستی می توان به روش های پزشکی مانند مصرف دارو اشاره کرد. البته برخی داروها ممکن است عوارضی داشته باشند و اختلال دیگری ایجاد کنند. عوارض مصرف داروهای پوستی معمولا به مرور زمان خود به خود برطرف می شوند.

برخی روش های پزشکی دستگاهی نیز وجود دارند. از این روش ها می توان لیزر درمانی را نام برد. لیزر درمانی باید به وسیله متخصص و بسیار با دقت انجام شود. زیرا در غیر این صورت می تواند حتی به بافت های سالم پوست آسیب بزند. بنابراین برای انجام این کار نهایت دقت را انجام دهید. افزون بر این لیزر درمانی هزینه زیادی دارد و باید در چند جلسه انجام شود که ممکن است همه افراد توان پرداخت هزینه آن را نداشته باشند.

یکی دیگر از روش ها برای برداشتن لک های خیلی بزرگ که دیگر تبدیل به خال شده اند جراحی می باشد. جراحی نیز عوارض خود مانند عفونت را دارد و در برخی موارد با بخیه همراه است. که برای صاف شدن پوست و از بین رفتن جای بخیه باید صبر کنید.

در برخی از جراحی هایی که به درستی و تمام بافت های اضافی برداشته نشده اند، حتی برگشت خال ها بدتر از حالت قبل نیز دیده شده است.

درمان های خانگی نیز به برطرف شدن لک های پوستی کمک می کنند. این درمان ها شامل تهیه و استفاده از ماسک های خانگی می باشد. برخی از مواد طبیعی خاصیت روشن کنندگی دارند و می توانند به تجزیه ملانین تجمع یافته روی پوستی کمک کنند. اما برای نتیجه گرفتن از درمان های خانگی باید صبر زیادی داشته باشید.

درمان لک های پوستی با استفاده از کرم های ضد لک

استفاده از کرم های ضد لک روشی بسیار مطمئن است که نه هزینه و عوارض جراحی و مصرف دارو را دارد و نه به اندازه درمان های خانگی طول می کشد. امروزه کرم های ضد لک بسیاری در بازار وجود دارند که برخی از آنها واقعا اثر بخشی فوق العاده ای دارند. در ادامه به برخی ویژگی هایی که حتما یک کرم ضد لک باید داشته باشد اشاره می کنیم.

ویژگی هایی کرم ضد لک مناسب و اثربخش

کرم ضد لک مناسب باید جلوی تولید ملانین بیشتر را بگیرد و ترکیباتی داشته باشد که بتوانند ملانین تجمع یافته در پوست را تجزیه کنند. بنابراین باید پوست را شفاف کند و به طور کلی پوست را چند درجه روشن کند.

یک کرم ضد لک مناسب و اثربخش باید بتواند رنگ پوست را یکدست کند و لک های دیگری روی پوست برجای نگذارد.

این محصول همچنین باید آنتی اکسیدان های قدرتمند داشته باشد. این آنتی اکسیدان ها می توانند از بروز آسیب های جدید جلوگیری کنند و از تخریب شدن سلول های پوست ممانعت به عمل بیاورند.

کرم ضد لک مناسب همچنین باید تولید ماتریسی سلول ها را افزایش دهد.

این محصول همچنین باید دارای مواد نرم کننده و مغذی برای پوست باشد.

کرم ضد لک مناسب و اثر بخش معمولا مواد ضد پیری نیز دارد و از چروک شدن و پیر شدن پوست نیز جلوگیری می کند.

این محصول باید دارای مقدار کافی از ویتامین C پایدار باشد. زیرا ویتامین C نمی تواند در بافت ها تجمع پیدا کند و باید همواره به پوست برسد.

باید بتواند تولید کلاژن و الاستین را در پوست تحریک کند.

برای تماس با ایران جنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو