payamgps.com

مکانیسم های عمل میکروکرم ایجلس

مکانیسم های عمل میکروکرم ایجلس

در این رابطه نیز بخوانید:

میکروکرم ایجلس، معجزه ای برای برطرف کردن پف یا کیسه های زیر چشم

تفاوت کرم بوتاکس اینستنتلی ایجلس با تزریق بوتاکس

محصولات بهداشتی و درمانی در برنامه های مراقبت از پوست

داشتن پوستی سالم و زیبا از آرزوهای همه افراد است. برای داشتن پوستی شفاف افراد ممکن است هزینه های زیادی انجام دهند. داشتن پوستی زیبا و جوان نیاز به یک برنامه مراقبتی منظم دارد. در این برنامه باید از محصولات بهداشتی و درمانی و حتی آرایشی مرغوب و مورد اعتماد استفاده کنید.

محصولات بهداشتی و درمانی انواع گوناگونی دارند. برخی از آنها برای تیرگی ها و لک های ناشی از پیری طراحی شده اند. برخی دیگر ویژه پف زیر چشم هستند. برخی دیگر مخصوص چین و چروک ها و خط و خطوط موجود در پوست هستند و آنها را پر می کنند.

صرف نظر از کارایی آنها باید بگوییم که این محصولات نمی توانند همه عارضه های پوست را برطرف کنند و فقط برای یک نوع یا چند نوع آنها مناسب هستند.

اما ما می خواهیم محصولی را به شما معرفی کنیم که می تواند تمامی عارضه های موجود در پوست را برطرف کند و برای شما پوستی شفاف، جوان، زیبا و صاف به ارمغان بیاورد. این محصول میکروکرم ایجلس می باشد. در ادامه مکانیسم های عمل این محصول را به شما معرفی می کنیم.

مکانیسم های عمل میکروکرم ایجلس

میکروکرم ایجلس محصول ویژه ای از کمپانی جنس گلوبال آمریکاست که در دنیا فروش بسیار زیادی دارد. این محصول بر مبنای پیشرفته ترین تکنولوژی و دانش تهیه و تولید شده است. بنابراین می تواند تمامی عارضه های ناشی از پیری پوست را به شکل مؤثری برطرف کند. اما این محصول چطور کار می کند؟

میکروکرم ایجلس و خاصیت بوتاکس

این کرم دارای ترکیبی به نام آرگریلاین می باشد. این ماده پروتئینی ویژه است که می تواند راه انتقال پیام های عصبی به مغز را برای مدتی مسدود کند. به همین دلیل ماهیچه ها نمی توانند منقبض شوند. در نتیجه ماهیچه های صورت به حالت ریلکس در می آیند و پوست روی آنها صاف می شود. بدین ترتیب چین و چروک ها حتی چروک های عمیق برطرف می شوند. با این خاصیت میکروکرم ایجلس می توانید چین های عمیق ناحیه پیشانی و چروک های ظریف دور چشم همه را برطرف کنید.

این مکانیسم با بوتاکس تفاوت دارد. اما عملکردی شبیه به بوتاکس دارد. با این تفاوت که به سلول های پوست و ماهیچه ها آسیب نمی رساند و ماهیچه ها را فلج نمی کند. اما اثر مفید خود را می گذارد و می تواند پوست را برای مدت حدود 10 ساعت صاف و بدون چروک نگه دارد.

میکروکرم ایجلس و خاصیت پرکنندگی

شاید اسم پرکننده ها یا فیلرها را شنیده باشید. این مواد در لای شیارهای میان چروک ها می روند و می توانند آن را پر کنند. اما میکروکرم ایجلس یک تفاوت بنیادی با سایر محصولات دارد.

پرکننده ها در مواد آرایشی  بهداشتی دیگر مانند کرم پودرها و پرایمرها معمولا مواد معدنی هستند. این مواد پس از مدتی فرو می ریزند و جای خطوط خود را روی صورت به طور پررنگتری بر جای می گذارند.

اما مواد پرکننده در کرم ایجلس پپتیدها می باشند. پپتیدها اجزای پروتئین ها هستند. درواقع چند پروتئین با پیوند پپتیدی به هم متصل می شوند. این مواد پروتئینی در لای شیارها می روند و به لایه های پوست می چسبند. این مواد از جنس پروتئین های ساختاری خود پوست مانند کلاژن و الاستین هستند. بنابراین بهتر می توانند به پوست بچسبند و فرو نریزند. در این حالت مدت زمان بیشتری می توانید چروک های عمیق خود را بپوشانید.

میکروکرم ایجلس و رفع تیرگی ها و حلقه های سیاه دور چشم

میکروکرم ایجلس خواص زوداثر و ماندگار دارد. خواصی که زود خود را نشان می دهند پر کردن چروک ها و ریلکس کردن عضلات صورت هستند. البته این ویژگی ها با استفاده مداوم از این کرم ماندگار می شوند.

اما این کرم ترکیباتی دارد که خواص ماندگار کرم ایجلس را باعث می شوند. از این ترکیبات می توان ترکیبات سیلیکاتی را نام برد. این ترکیبات در میکروکرم ایجلس وجود دارند و باعث آبرسانی به پوست می شوند. به طوریکه می توانند تا لایه های عمیق پوست را آبرسانی کنند. این ترکیبات همچنین باعث برطرف شدن تیرگی ها و حلقه های سیاه دور چشم می شوند، همچنین می توانند لک های پوستی را برطرف کنند و پوستی شفاف و روشن را برای شما پدید می آورند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو