payamgps.com

تهیه کرم ضد چروک خانگی

تهیه کرم ضد چروک خانگی

در این رابطه نیز بخوانید:

مکانیسم های عمل میکروکرم ایجلس

تفاوت کرم بوتاکس اینستنتلی ایجلس با تزریق بوتاکس

افراد هر چه بیشتر پیر شوند و چین و چروک های پوستشان بیشتر شود، بیشتر به فکر پیدا کردن راه هایی برای سلامت و جوان نگه داشتن پوستشان می گردند.

جوانسازی پوست روش های مختلفی دارد. از این روش ها می توان به روش های دستگاهی مانند لیزر اشاره کرد. همچنین روش های تزریقی مانند تزریق ژل یا بوتاکس نیز امروزه طرفداران زیادی را پیدا کرده اند. برخی دیگر نیز به اصلاح رژیم غذایی می پردازند و یا از مکمل ها استفاده می کنند. یکی از مهمترین روش هایی که امروزه طرفداران زیادی دارد استفاده از محصولات بهداشتی درمانی مانند کرم های ضد چروک است. این محصولات از عوارض کمتری نسبت به سایر روش ها برخوردارند و به نسبت زود به شما پاسخ می دهند.

کرم های ضد چروک از مهمترین محصولات بهداشتی درمانی هستند که امروزه در انواع گوناگون و با برندهای مختلف در بازار وجود دارند و به طور گسترده استفاده می شوند. به دلیل پرطرفدار بودن این محصولات کرم های ضد چروک فیک و یا با برندهای بی نشان بسیار زیاد شده اند. بنابراین برای انتخاب کرم ضد چروک مناسب باید نهایت دقت را به خرج دهید تا محصولی با کیفیت و مناسب پوستتان خریداری کنید.

برای اینکه به محصولی مطمئن دست یابید و همه ترکیبات داخل آن را بدانید می توانید این کرم ها را خودتان در خانه تهیه کنید. تهیه این کرم ها کار سختی نیست. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که کرم های خانگی دیرتر جواب می دهند و برای نتیجه گرفتن از آنها باید صبور باشید. همچنین باید نوع ترکیبات داخل این کرم ها را با توجه به نوع پوستتان انتخاب کنید تا دچار عوارض جانبی نشوید.

کرم ضد چروک نوع 1

این کرم را می توانید با استفاده از فندق و آلوئه ورا تهیه کنید. ابتدا یک فنجان فندق را درون ظرفی بریزید. یک قاشق آلوئه ورا به آن بیفزایید. سپس یک قاشق جوش شیرین و چند قطره روغن گیاه اسطوخودوس به آن اضافه کنید. سپس مواد را به خوبی هم بزنید تا یکدست شوند. ترکیب به دست آمده را در یخچال نگهداری کنید.

جوش شیرین باعث می شود تا لک های پوستی بهبود پیدا کنند. همچنین آلوئه ورا پوست را مرطوب می کند و باعث می شود تا پوست  دچار آسیب های ناشی از خشکی نشود.

کرم ضد چروک نوع 2

برای تهیه این کرم ضد چروک قدری موم عسل و چند قاشق روغن زیتون و چند قاشق آلووئه ورا را آماده کنید. ابتدا موم عسل را کمی حرارت دهید تا ذوب شود. سپس آن را درون مخلوط کن بریزید و با بقیه مواد به خوبی هم بزنید.

برای اثرگذاری بهتر می توانید به آن چند قطره روغن کل رز نیز بیفزایید. سپس دوباره مواد را خوب هم بزنید تا یکدست شوند. این مواد را درون ظرفی بریزید و در یخچال نگه دارید. روغن گل رز به پوست کمک می کند تا شاداب بماند و رطوبت خودش را حفظ کند.

این کرم باعث می شوند تا به مرور چشن و چروک ها و خط و خطوط صورتتان از بین بروند. این کرم را می توانید برای چروک های دور چشم نیز استفاده کنید.

کرم ضد چروک نوع 3

برای تهیه این کرم به خیار، چند قاشق غذاخوی آووکادو، چند برگ نعناع تازه، روغن بادام و آب نیاز دارید. ابتدا آب را جوش بیاورید و اجازه دهید تا سرد شود.

تمامی این ترکیبات را درون مخلوط کن بریزید و خوب هم بزنید تا کاملا یکدست شوند.

این ترکیب را بر روی چین و چروک ها بمالید و مدت 20 دقیقه صبر کنید تا جذب پوستتان شود. سپس آن را با شوینده ملایم ویژه صورت بشویید.

اگر در استفاده از این کرم مداومت داشته باشید می توانید چین و چروک های پوستتان را تا حد زیادی از بین ببرید.


کرم ضد چروک نوع 4

برای تهیه این کرم به موز نیاز دارید. یک عدد موز بردارید و به آن یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل اضافه کنید و آن را خوب مخلوط کنید.

بهتر است این کرم را به میزان کم تهیه کرده و همان موقع استفاده کنید. زیرا موز اکسید می شود و نمی توانید این کرم را زیاد نگه دارید.

پس از تهیه این کرم، آن را حدود یک ربع روی پوستتان قرار دهید و سپس آن را با شوینده ملایم مناسب صورت پاک کنید.

 

این کرم های ضد چروک را باید به مدت زیادی استفاده کنید تا از آنها نتیجه بگیرید. کلا محصولات خانگی مانند ماسک های آبرسان و تقویت کننده پوست نیز پس از گذشت مدت زمانی اثر خود را نشان می دهند. زیرا پوست باید زمان داشته باشد تا مواد مغذی را از این محصولات خانگی استخراج و دریافت کند. بنابراین برای استفاده از این محصولات باید صبور باشید. اما این محصولات در مقایسه با استفاده از سایر روش های برطرف کننده چین و چروک عوارض کمتری دارند و به پوستتان آسیب نمی رسانند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو