payamgps.com

معرفی لیزر جوانسازی پوست

معرفی لیزر جوانسازی پوست

در این رابطه نیز بخوانید:

روش های جلوگیری از پیری زودرس پوست

معرفی کرم جادویی ضد چروک ایجلس

پوست گسترده ترین عضو بدن است. پوست در رابطه با پیر یا جوان به نظر رسیدن افراد نقش بسیار مهمی دارد. اگر پوست دچار چین و چروک شود سن فرد خیلی بیشتر نشان می دهد. همچنین با بالا رفتن سن عارضه های دیگری مانند لک های پیری نیز پدید می آیند که موجب بیشتر نشان دادن سن افراد می شوند. این مسئله ممکن است بر روحیه بسیاری از افراد اثر بگذارد و اعتماد به نفس آنها را کم کند. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال روش هایی هستند تا پوست خودشان را جوان کنند.

داشتن یک پوست صاف، جوان و بی نقص از مهمترین مواردی است که کمک می کند تا افراد چهره ای جذاب داشته باشند. بنابراین روش های جوانسازی پوست امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

روش های جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با روش های مختلفی انجام می شود. برخی از افراد به جراحی ها روی می آورند. اما این روش ها عوارض خود را نیز دارند. برخی افراد دیگر نیز به تزریق بوتاکس و ژل روی می آورند که اثرات ماندگاری ندارند. برخی افراد نیز از کرم های بهداشتی درمانی استفاده می کنند و برخی دیگر از ماسک های خانگی. هر کدام از این روش ها طرفداران خاص خود را دارند. یکی از مهمترین روش های جوانسازی صورت استفاده از لیزر است که امروزه طرفداران زیادی دارد.

لیزر برای جوانسازی پوست

روش های جوانسازی پوست کمک می کنند تا لک ها، آثار زخم ها و جوش ها و چین و چروک ها از بین بروند. یکی از مهمترین روش ها برای جوانسازی پوست استفاده از لیزر است.

مکانیسم عمل لیزر بدین شکل است که لیزر در پوست حرارت ایجاد می کند و به کمک آن باعث می شود تا فیبروپلاست ها در پوست تحریک شوند. در نتیجه کلاژن سازی در پوست تحریک شده و کلاژن ها تولید و بازسازی می شوند.

همچنین لیزر کمک می کند تا پوست بهتر بتواند سلول های مرده را دفع کند. بنابراین سلول های جوانتر جای آنها را میگیرند و پوست جوانتر و زیباتر به نظر می رسد.

هر چند ممکن است افراد جوان نیز به پیری پوست دچار شوند. عواملی مانند نور خورشید، کشیدن سیگار، نوشیدن الکل و آلودگی ها و سموم باعث می شوند که پوست دچار پیری زودرس شود و عارضه های پیری در آن بروز کنند. بنابراین ممکن است افراد جوان نیز به لیزر نیاز داشته باشند.

انواع لیزر برای جوانسازی پوست

لیزر دی اکسید کربن

این نوع لیزر ماندگاری بالایی دارد. بنابراین طرفدارای زیادی دارد.

لیزر اربیوم

این روش برای افراد با پوست های تیره مناسبتر است. بنابراین کمتر از روش دی اکسید کربن به کار می رود.

لیزر N-lite

این روش اثر  بخشی کمتری دارد اما هزینه کمی دارد. بنابراین برای برطرف کردن چین و چروک های سطحی و عارضه های کوچک بسیار مناسب است.

مراقبت های پس از لیزر

پس از لیزر ممکن است نیاز باشد تا دکتر برای دو ساعت ناحیه لیزر شده را پانسمان کند. پس از اینکه پانسمان برداشته شد باید محل لیزر شده چرب شود تا پوسته پوسته نشود.

احتمال دارد فرد تا 3 روز پس از لیزر در ناحیه لیزر شده خارش حس کند. همچنین ممکن است تا 21 روز پوست آن ناحیه قدری قرمز و دارای التهاب باشد. می توان این قرمزی را با لوازم آرایش پوشاند.

لیزر کردن پوست یکی از مهمترین و در دسترس ترین راه ها برای داشتن پوستی سالم و جوان است. این روش فواید بسیاری دارد. در عین حال می تواند عوارضی نیز داشته باشد. در ادامه در رابطه با مزایا و معایب لیزر پوست به شما توضیح می دهیم.

فواید لیزر جوانسازی پوست

این روش باعث می شود تا پوست سفت و خوش فرم شده و همچنین دارای استحکام شود.

لیزر کمک می کند تا چین و چروک ها برطرف شوند.

لیزر باعث می شود تا اسکارها یا همان جای زخم ها ناشی از جراحی ها، سوختگی و یا جوش ها از بین بروند.

لیزر کمک می کند تا اثرات آفتاب سوختگی از بین بروند.

این روش کمک می کند تا منافذ پوست بسته شده و پوست صاف و یکدست شود.

لیزر کمک می کند تا پوست یک لایه برداری نیز انجام دهد.

با لیزر می توانید ترک های ناشی از بارداری را برطرف کنید.

با لیزر افتادگی یا همان شل شدگی پوست از بین می رود و پوست خوش حالت می شود.

با لیزر می توانید خال ها و یا سایر عارضه های پوستی را از بین ببرید.

لیزر خطر عفونت کردن پوست ندارد.

لیرر تنها دو روز دوران نقاهت دارد و پس از دو روز می توان به فعالیت های روزانه ادامه داد.

لیزر باعث می شود تا بافت پوست در طولانی مدت مستحکم شود.

معایب لیزر جوانسازی پوست

در برخی موارد لیزر همراه با بازسازی غیر طبیعی است و یا رنگدانه ها تغییر می کنند.

در برخی موارد ممکن است حساسیت های پوستی و یا تبخال را تشدید کند.

احتمال دارد در اثر حریکت کردن عضلات صورت چین و چروک ها دوباره پدید بیایند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو