payamgps.com

شکل گیری برند جوانسازی پوست لومینس

شکل گیری برند جوانسازی پوست لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

مهمترین محصولات جوانسازی لومینس

آیا در محصولات بهداشتی از سلول های بنیادی استفاده می شود؟

محصولات لومینس برای پوست

کمپانی جنس گلوبال آمریکا سالهاست در زمینه جوانسازی و سلامت بدن و پوست فعالیت می کند. این کمپانی در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. به دلیل اینکه بهترین متخصصین را در زمینه سلول های بنیادی به کار گرفته و از به روزترین تجهیزات استفاده می کند.

برند لومینس شامل پکیج جوانسازی پوست لومینس می باشد. در طراحی و تولید این پکیج از تکنولوژی سلول های بنیادی استفاده شده است. در بیشتر محصولات این پکیج از فاکتورهای رشد استفاده شده است. فاکتورهای رشد ترکیباتی هستند که از سلول های بنیادی استخراج می شوند و ارتباط میان سلول ها را سرعت می بخشند. بنابراین سلول ها بهتر می توانند با هم ارتباط برقرار کنند و سریعتر تقسیم شده و سلول های نو را پدید بیاورند.

بنابراین این محصولات تأثیرات شگرفی بر جوانسازی پوست دارند. در ادامه در رابطه با شکل گیری این برند بیشتر به شما توضیح می دهیم.

دلیل تولید برند لومینس برای مراقبت از پوست

 

شکل گیری برند لومینس به حدود 6 سال پیش بر می گردد و منشأ آن بیورلی هیلز کالیفرنیا می باشد.

همه چیر از دوستی میان رندی ری و دکتر ناتان نیومن شروع شد. رندی ری از مؤسسان کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. دکتر ناتان نیومن نیز جراح پلاستیک می باشند ودر زمینه پوست تخصص دارند.

رندی ری خلاقیت بالایی دارد و به خوبی ایده پردازی می کند. رندی ری به ملاقات دانشمند ناتان نیومن می رود. سپس ارتباطی شگفت انگیز میان آن دو شکل می گیرد و اینجا تازه شکل گیری داستان کمپانی جنس می باشد.

 

شیوه دکتر ناتان نیومن برای مراقبت از پوست

دکتر نیومن یه شیوه ای خاص به نام لیفت سلول های بنیادی پوست را جراحی می کند. شیوه این عمل بدین شکل است که در آن چربی های شکم را بر می دارند و سلول های بنیادی موجود در آن را استخراج می کنند. سپس آن سلول ها را به همان بیمار تزریق می کنند. این تزریق ممکن است به صورت و یا هر ناحیه دیگر از بدن انجام شود. این عمل نتایج بسیار بی نظیری را نشان داده است. نتایج آنقدر شگفت انگیز است که رسانه های تلویزیونی در محل حضور پیدا می کنند و تمامی مراحل جراحی را فیلمبرداری می کنند به دلیل اینکه می خواهند ثابت کنند هیچ حقه ای در کار نبوده است.

این عمل ابتکاری دکتر نیومن پیشرفت چشمگیری در زمینه پوست می باشد. به دلیل اینکه در این عمل هیچگونه کوتاه کردن، برش، استفاده از پروتز و یا جابه جایی صورت نمی گیرد.

پس از انجام این عمل سلول های بنیادی شروع به فعالیت می کنند. این سلول ها دوباره تولید می شوند و شروع به ترمیم ناحیه آسیب دیده می کنند. به همین دلیل ناحیه عمل شده به خوبی و به طور اعجاب انگیزی ترمیم می شود.

 

ارتباط استفاده از سلول های بنیادی به وسیله دکتر نیومن و محصولات کمپانی جنس

ابتکار دکتر ناتان نیومن منحصر به خود ایشان است. این عمل یک پروتکل سختگیرانه دارد و به طور انحصاری در اختیار ایشان قرار دارد. بنابراین کمپانی جنس نمی تواند از آن استفاده کند. ولی رندی ری راهی را پیدا می کند که بتواند از این نو آوری به خوبی در کمپانی جنس استفاده کند. اینجا نقطه عطف ارتباط دو انسان خلاق و هوشمند با یکدیگر است.  عناصر یا همان فاکتورهای رشد انقلابی عظیم در محصولات جوانسازی پدید بیاورد.

رندی ری امتیاز انحصاری استفاده از شیوه دکتر نیومن را دارد. درواقع این دو با هم شراکت کردند و محصولات کمپانی جنس انحصاری بوده و فرمولاسیون دکتر نیومن در محصولات دیگری یافت نمی شود.

شکل گیری برند جوانسازی پوست لومینس

پس از پا گرفتن کمپانی جنس و تهیه و تولید محصولات ضد پیری فراوان، محصولات جوانسازی پوست آن در زمینه پوست به نام لومینس بازار را فتح کردند.

این محصولات با ایده ای فراتر از سلول های بنیادی تهیه شده اند. زیرا سلول های بنیادی سلول های زنده هستند و نمی توانند در کرم ها، ماسک ها، لوسیون ها و سایر محصولات بهداشتی وجود داشته باشند. بنابراین باید از مولکول های پیغام دهنده آنها استفاده کرد که می توانند در محیط این محصولات وجود داشته باشند.  این مولکول ها که همان فاکتورهای رشد می باشند درواقع مولکول هایی فرمان دهنده هستند که فرمان بازسازی سلول ها را به آنها می دهند. به همین دلیل سلول ها به سرعت شروع به بازسازی و رشد کرده و ناحیه آسیب دیده را ترمیم می کنند.

این محصولات اثرگذاری بالا داشته و ماندگاری بسیار خوبی هم دارند.

امروزه این فاکتورهای رشد در محصولات متنوعی مانند کرم روز، کرم شب، لوسیون بدن، ماسک لیفتینگ، کرم روشن کننده، کرم دور چشم و سرم جوانسازی وجود دارند. این محصولات کاربرد گسترده ای دارند و اثرات بی نظیری را نشان داده اند.

اما هدف برند لومینس و کمپانی جنس بسیار بیشتر از این حرف هاست. این کمپانی قصد دارد مشکل پیری را به کلی حل کند. شاید در آینده ای نه چندان دور این اتفاق بیفتد.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو