payamgps.com

مهمترین محصولات جوانسازی لومینس

مهمترین محصولات جوانسازی لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

سرم جوانسازی لومینس و درمان بیماریهای پوستی

فروش کرم روز و کرم شب لومینس

کلینزر (پاک کننده ) صورت لومینس

کمپانی جنس گلوبال آمریکا سالهاست که در زمینه ضد پیری یا آنتی ایجینگ Anti-Aging فعالیت می کند. این کمپانی محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند و در کل دنیا محبوبیت زیادی دارد. این کمپانی بر مبنای آزمایشات دقیق و با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی محصولات خود را طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند.

یکی از مهمترین مثال ها از نوین بودن محصولات این شرکت استفاده از فاکتورهای رشد در این محصولات است. فاکتورهای رشد از سلول های بنیادی به دست می آیند و برقراری ارتباط میان سلول ها را سرعت می بخشند.

کمپانی جنس محصولات خود را در دسته بندی های مختلفی ارائه می دهد. مکمل های غذایی، محصول ویژه بانوان، محصولات مربوط به تناسب اندام و پکیج جوانسازی پوست لومینس از این دست هستند.

با استفاده از محصولا کمپانی جنس می توانید جوانی و زیبایی را به پوست و بدنتان بازگردانید و سالها به عقب بازگردید.

برند لومینس

برند لومینس شامل محصولات مراقبت از پوست است که مواد مغذی مورد نیاز پوست را به آن می رسانند و می توانند تمامی عارضه های ناشی از پیری را از پوست بردارند. این محصولات اثر هم افزایی دارند و اگر با هم استفاده شوند اثر یکدیگر را تشدید می کنند.

محصولات جوانسازی پوست لومینس

سرم جوانسازی پوست لومینس

این محصول برای از بین بردن تمامی عارضه های پیری مناسب است. همچنین می توانید سایر عارضه ها و بیماری های پوستی مانند التهاب پوستی، اگزما و پسوریازیس را برطرف کند.

این محصول دارای تمامی مواد و ترکیبات مغذی برای پوست است و آنها را به سلول های پوستی می رساند تا به سرعت رشد کنند.

این محصول همچنین دارای فاکتورهای رشد می باشد. فاکتورهای رشد این محصول بیش از 200 نوع است که به پوست کمک می کنند تا با سرعت بالایی عملیات جوانسازی را انجام دهد و آثار پیری پوست را از بین ببرد.

با مصرف این محصول کمتر از 3 ماه می توانید تغییرات مثبت زیادی را در پوستتان ببینید.

کرم شب لومینس

این محصول دارای ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست است و فرمولاسیون سنگینتری دارد. بنابراین در هنگام شب که پوست ما از عوامل خارجی در امان است پوست را به خوبی تغذیه می کند. این کرم دیر جذب می شود تا عمیقترین لایه های پوست می تواند نفوذ کند. بنابراین اثر خود را به خوبی بر پوست می گذارد و به ترمیم و جوانسازی آن کمک می کند.

 

کرم روز لومینس

این محصول دارای ترکیباتی است که از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می کنند. این محصول دارای مواد ضد آفتاب است که از پوست در برابر پرتوهیا پر نفوذ و خطرناک خورشید محافظت می کند. بنابراین با استفاده از این محصول دیگر نیازی به استفاده از ضد آفتاب ندارید.

این محصول همچنین دارای آنتی اکسیدان ها است که می توانند از سلول های پوستی در برابر رادیکال های آزاد محافظت کنند. رادیکال های آزاد ترکیباتی بسیار فعال هستند که سلول های پوستی حمله کرده و آنها را از بین می برند. بدین ترتیب در روند ترمیم و بازسازی پوست اختلال ایجاد می کنند. اما آنتی اکسیدان های موجود در کرم روز لومینس پوست را در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد حفظ می کنند.

کلینزر لومینس

این محصول درواقع پاک کننده پوست است که می تواند به لایه های عمقی پوست نفود کرده و آلودگی ها و سموم را در عمق نیز پاک کند. این محصول کاملا با پوست سازگار است و به آن آسیب نمی رساند.

با استفاده از کلینزر لومینس می توانید روزنه های پوست را باز کنید و راه را برای رسیدن مواد ضد پیری به سلول های عمقی پوست باز کنید. در این صورت با استفاده از این محصول اثر سایر محصولات ضد پیری را چندین برابر می کنید و زودتر از آنها نتیجه خواهید دید.

 

ماسک لیفتینک لومینس

این محصول دارای ترکیبات سفت کننده است و پوست را سفت می کند. با بالا رفتن سن پوست دچار عارضه ای به نام شل شدن و افتادگی پوست می شود. در این حالت پوست فرم خود را از دست داده می افتد. اما با ماسک لیفتینگ لومینس می توانید پوست را به حالت اولیه و خوش فرم در بیاورید. برای اثر دیدن باید این ماسک را نیم ساعت روی پوستتان قرار دهید. در این صورت از انجام عمل های جراحی و یا تزریق بوتاکس بی نیاز خواهید شد و با کمترین هزینه و بدون عوارض پوستی خوش فرم خواهید داشت.

 

ماسک آبرسان لومینس

این ماسک به خوبی پوست را آبرسانی می کند و به آن رطوبت می دهد. اگر پوست دهیدراته باشد مواد مغذی به خوی به پوست نمی رسند و کلاژن ها نیز از بین می روند. در نتیجه پوست دچار چین و چروک می شود. اما ماسک آبرسان لومینس در عرض کمتر از نیم ساعت می تواند پوست را به خوبی آبرسانی کند. به طوریکه در تمام طول روز پوستتان آب کافی داشته باشد و دهیدراته نشود. در این حالت پوستتان همواره نرم و شاداب خواهد ماند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو