payamgps.com

معرفی سرم جوانسازی پوست لومینس LUMINESCE cellular rejuvenation serum

معرفی سرم جوانسازی پوست لومینس LUMINESCE cellular rejuvenation serum

مقاله های مرتبط:

مهمترین محصولات جوانسازی لومینس

جوان کننده فوری ایجلس

عارضه های پوستی که با بالا رفتن سن پدیدار می شوند

جوان و زیبا بودن پوست برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افراد پس از اینکه دچار عارضه های پیری و یا سایر عارضه های پوستی شدند به فکر مراقبت از پوستشان می افتند. افراد ممکن است راه های زیادی را برای بازگرداندن سلامتی پوستشان امتحان کنند. راه هایی مانند جراحی ها و تزریق بوتاکس که سالهاست از آنها استفاده می شود. اما شاید همچنان در رابطه با روش های نوین مراقبت و جوانسازی پوست اطلاعی نداشته باشید. در این مقاله قصد داریم یکی از مهمترین راه ها برای جوانسازی پوست را به شما معرفی کنیم.

با بالا رفتن سن و پس از حدود 30 سالگی پوست رفته رفته ویژگی ارتجاعی خود را از دست می دهد و حالت شل شده و افتاده پیدا می کند. همچنین فیبروبلاست های پوست رفته رفته کمتر شده و یا غیر فعال می شوند.

همچنین انجام دادن برخی رفتارها مانند کشیدن سیگار و نوشیدن الکل نیز بر سرعت پیر شدن پوست را افزایش می دهد. همچنین پس از یائسگی بانوان علائم شدیدی از پیری پوست را مشاهده می کنند.

مهمترین عارضه پیری پوست وجود چین و چروک و خطوط عمیق روی پوست می باشد. خطوط اخم میان ابروها، روی پیشانی، چروک های دور چشم و گونه و خطوط کنار لب ها از چروک هایی هستند که بسیار به چشم می آیند و آزار دهنده هستند. بنابراین افراد پس از دیدن این چروک ها به فکر راه حلی می افتند تا پوستشان را مانند قبل جوان کنند.

یکی از مهمترین راه ها برای جوانسازی پوست استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی است. در این میان محصولاتی که از سلول های بنیادی استفاده کرده اند جایگاه ویژه ای دارند. در ادامه مهترین محصول که از سلول های بنیادی استفاده کرده است را برای جوانسازی پوستتان به شما معرفی می کنیم.

معرفی سرم جوانسازی پوست لومینس LUMINESCE cellular rejuvenation serum

 

سرم جوانسازی پوست لومینس از مهمترین محصولات جوانساز پوست در بازار میباشد. این محصول از سلول های بنیادی استفاده کرده است. بدین ترتیب که دارای بیش از 200 نوع فاکتور رشد می باشد. این فاکتورهای رشد از سلول های بنیادی انسان استخراج می شوند و سرعت انتقال پیام میان سلول ها را افزایش می دهند. به همین دلیل این محصول در دسته محصولات آنتی ایجینگ قرار گرفته است. زیرا فاکتورهای رشد باعث می شوند تا ارتباط بین سلول ها با سرعت بیشتری برقرار شود و سلول ها سریعتر تقسیم و تکثیر شوند. بنابراین سلول های جوان به سرعت جای سلول های پیر را می گیرند و سلول های مرده نیز به سرعت از پوست زدوده می شوند. به همین دلیل پوست جوانی خود را باز می یابد.

تعداد فاکتورهای رشد موجود در این محصول به طرز چشمگیری از محصولات مشابه در سایر برند ها بیشتر است و همین عامل اثرگذاری این محصول را بی نظیر کرده است.

ویژگی های سرم جوانسازی پوست لومینس

 

علاوه بر جوانسازی پوست، این سرم باعث می شود تا در تمام روز پوستی مرطوب، نرم و لطیف داشته باشید. همچنین این محصول با قدرت ترمیمی بسیار بالای خود به برطرف شدن اسکارهای ناشی از جوش ها و جای زخم ها و سوختگی و همچنین برطرف شدن بسیاری از عارضه ها و بیماری های پوستی کمک می کند.

 

اثرات سرم جوانسازی پوست لومینس

 

این سرم اثرات ماندگار دارد. به دلیل اینکه این سرم مستقیما بر روی سلول های پوستی اثر می گذارد و آنها را ترمیم می کند. بنابراین این سرم خاصیت دائمی و درمانی دارد.

به جز فاکتورهای رشد سایر ترکیبات موجود در این سرم ارگانیک است. این سرم هیچگونه عوارضی برای پوست ندارد و همچنین از سازمان غذا و داروی آمریکا تأییدیه دریافت کرده است.

این محصول ضد حساسیت بوده و در استفاده از آن محدودیت سنی وجود ندارد.

برای اینکه نتیجه قطعی بگیرید توصیه می شود دوره درمان را تا 3 ماه با سرم جوانسازی پوست لومینس ادامه دهید.

البته ممکن است پس از مصرف کردن سرم در هفته اول و یا ماه اول به نتیجه مطلوب برسید. در این صورت می توانید دوره درمان 3 ماهه را تکمیل نکنید.

برای اینکه از این محصول نتیجه مطلوب بگیرید بهتر است پیش از استفاده از سرم پوستتان را با پاک کننده مناسب تمییز کنید. این کار باعث می شود تا روزنه های پوست باز شوند و آلودگی ها و کثیفی ها که راه ورود مواد به لایه های زیرین را می گیرند برطرف شوند. بنابراین سرم جوانسازی پوست لومینس به خوبی می تواند به لایه های زیرین نفوذ کند و اثر درمانی خودش را بگذارد.

برای این کار می توانید از کلینزر لومینس استفاده کنید. این محصول دارای فرمولاسیون ملایم می باشد و به بافت اصلی پوست آسیب نمی رساند و چربی های ضروری پوست را از بین نمی برد. مصرف همزمان محصولات لومینس با یکدیگر باعث می شود تا اثرات آنها بر روی پوستتان چندین برابر شود.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو