payamgps.com

فواید لوسیون بدن لومینس

فواید لوسیون بدن لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

خرید اینترنتی لوسیون بدن لومینس luminesce body renewal lotion

شکل گیری برند جوانسازی پوست لومینس

زیبایی و سلامت پوست بدن

بسیاری از فراد به فکر حفظ زیبایی و سلامتی پوست صورتشان هستند و وقت و هزینه زیادی برای حفظ سلامت آن صرف می کنند. غافل از اینکه پوست بدن نیز اهمیت زیادی دارد و باید از آن نیز مراقبت شود. پوست وظیفه مراقبت از بدن را به عهده دارد و به همین دلیل از بقیه اعضای بدن آسیب پذیرتر است. پوست در معرض سرما و گرما و عوامل مکانیکی قرار می گیرد و بیشترین احتمال برای آن وجود دارد که دچار آسیب شود. بنابراین حفظ سلامت و زیبایی پوست از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکی از مهمترین روش ها برای حفظ سلامت و زیبایی پوست استفاده از محصولات بهداشتی درمانی مانند کرم های بدن، کره بدن و لوسیون های بدن می باشد. لوسیون های بدن امروزه در میان محصولات مراقبتی از پوست جایگاه ویژه ای دارند و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله قصد داریم یکی از مهمترین برند های لوسیون بدن به نام لوسیون بادی رینوال یا لوسیون ترمیم کننده بدن لومینس را به شما معرفی کنیم.

برند لومینس

برند لومینس درواقع برند محصولات جوانسازی پوست کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. این برند در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد به دلیل اینکه به وسیله اساتید مهمی در زمینه پوست مانند دکتر ناتان نیومن فرموله شده است. ایشان جراح پوست هستند و از سلول های بنیادی نیز در جراحی های خود استفاده می کنند. عملی که هنوز در سراسر دنیا به خوبی جا نیفتاده است و به طور گسترده انجام نمی شود.

 

نکاتی درباره لوسیون بادی رینوال لومینس

این لوسیون به خوبی می تواند بر روی پوست عمل جوانسازی را انجام دهد و تمامی عارضه های پوستی را برطرف کند و برای شما پوستی صاف، لطیف و زیبا به ارمغان بیاورد.

لوسیون بادی رینوال لومینس دارای بست های پروتئینی می باشد که به خوبی می توانند رطوبت مورد نیاز پوست را به آن برسانند. همچنین نقطه اثر این لوسیون بر روی سلول های پوستی می باشد و به طور بنیادی سلول های پوست را ترمیم کرده و اثر بازگشت ناپذیر بر پوست دارد. این لوسیون اثر درمانی دارد و عارضه های پوستی پس از تمام شده دوره مصرف باز نمی گردند.

این لوسیون همچنین دارای آنتی اکسیدان های طبیعی می باشد. این ترکیبات از آسیب دیدن پوست در برابر حمله رادیکال های آزاد محافظت می کنند و کمک می کنند تا آسیب های پدید آمده نیز ترمیم شوند.

فاکتورهای رشد، مهمترین نکته درباره لوسیون بادی رینوال لومینس

لوسیون بادی رینوال لومینس دارای ترکیباتی به نام فاکتورهای رشد می باشد. این ترکیبات به طور اعجاب انگیزی پوست را ترمیم کرده و آن را صاف و بی نقص می کنند. به دلیل اینکه این ترکیبات از سلول های بنیادی استخراج می شوند و ارتباط میان سلول ها را سرعت می بخشند. بنابراین سلول ها با سرعت بیشتری با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. به همین دلیل می توانند به سرعت تقسیم شده و زیاد شوند و پوست را ترمیم کنند. فاکتورهای رشد تحت شرایط ویژه ای از سلول های بنیادی استخراج می شوند و قدرت تقسیم شدن و ترمیم شدن را بسیار بالا می برند.

ویژگی های ترمیمی لوسیون بادی رینوال لومینس

این لوسیون به خوبی می تواند تمامی عارضه های پوستی را از بین ببرد. عارضه هایی مانند سلولیت و یا استرچ مارک ها که ترک های حاصل از بارداری می باشند. این عارضه ها معمولا به خوبی از بین نمی روند و یا برای از بین رفتن به زمان بسیار زیادی نیاز دارند. اما لوسوین بادی رینوال لومینس می تواند در یک دوره درمانی سه ماهه به خوبی این عارضه ها را از بین ببرد.

این لوسیون ویژگی سفت کنندگی نیز دارد. به طوریکه می تواند پوست های شل و افتاده را سفت کرده و آنها را خوش فرم کند.

این محصول همچنین تمامی لک ها و تیرگی های روی پوست را از بین می برد. لک ها ممکن است به دلایل مختلفی پدید آمده باشند. به طور مثال برخی از لک ها مربوط به ماندن طولانی مدت و بدون محافظ زیر آفتاب می باشند. برخی دیگر از افراد دارای تیرگی هایی در ناحیه زیر بغل، کشاله ران و سر زانوها می باشند. لوسیون بادی رینوال لومینس به خوبی می تواند این تیرگی ها و لک های پوستی را برطرف کرده و پوست را روشن و شفاف کند.

این لوسیون همچنین می تواند بسیاری از بیماری های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس را برطرف کند. بسیاری از این بیماری ها درمان قطعی ندارند اما با این لوسیون یا می توانند بهبود یابند و یا به طور چشمگیری تسکین پیدا کنند.

عارضه سلولیت نیز که در بسیاری از افراد به ویژه در خانم ها و در افراد چاق شایع است به خوبی با لوسیون بادی رینوال لومینس ترمیم می شود.

لوسیون بادی رینوال لومینس همچنین می تواند جوش های بدن را برطرف کند و اسکارهای باقیمانده از جوش ها را نیز از بین برده و پوست را صاف کند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو