payamgps.com

پرطرفدارترین کرم ضد چروک، اینستنتلی ایجلس

پرطرفدارترین کرم ضد چروک، اینستنتلی ایجلس

در این رابطه نیر بخوانید:

اثرات شگفت انگیز میکروکرم ایجلس

معرفی کرم جادویی ضد چروک ایجلس

پس از سن 30 سالگی کم کم عارضه های پیری مانند چین و چروک ها و خط و خطوط ریز و درشت پوست پدیدار می شوند. در سنین بالاتر عارضه های دیگری مانند پف یا کیسه های زیر چشمی به آنها اضافه می شوند. این عارضه های پیری به ویژه پف زیر چشم چهره را خسته و اخمو نشان داده و از جذابیت و زیبایی فرد می کاهد. این امر برای افراد به ویژه برای خانم ها اهمیت زیادی دارد و حتی ممکن است بر اعتماد به نفس آنها نیز اثر بگذارد.

بنابراین امروزه بسیاری از افراد به دنبال روش هایی هستند تا بتوانند تمامی عارضه های پیری را به ویژه چین و چروک ها و پف زیر چشم را از بین ببرند. از میان این روش ها استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی جایگاه ویژه ای دارد. همچنین در میان محصولات مراقبت از پوست کرم های ضد چروک استفاده گسترده ای دارند.

اما از میان کرم های ضد چروک کرمی وجود دارد که در تمامی جهان طرفداران بسیاری دارد. به طوریکه در هر 3 دقیقه یکی از این کرم ها در دنیا ب فروش می رسد. این کرم، کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس می باشد. در ادامه در رابطه با این کرم به شما توضیحات بیشتری می دهیم.

ویژگی های استثنایی میکروکرم ایجلس

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس به طور انحصاری توسط کمپانی جنس گلوبال آمریکا فرموله شده است. به طوریکه مشابه این محصول را در هیچ برند دیگری نمی توانید پیدا کنید. این محصول ویژگی های بی نظیری دارد. به طوریکه می تواند درعرض تنها 2 دقیقه تمامی چین و چروک های عمیق و خط و خطوط و ریز روی پوست را از بین ببرد.

همچنین این کرم می تواند در همین زمان پف یا کیسه های زیر چشمی را برطرف کند. عارضه ای که با بسیاری از محصولات و روش های جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس و جراحی های لیفتینگ از بین نمی رود.

این محصول همچنین در خود دارای پپتیدهایی می باشد که خاصیت پر کنندگی یا فیلری دارند. این پپتیدها کمک می کنند تا تمامی پستی ها و بلندی های موجود روی پوستتان برطرف شده و پوستتان صاف و یکدست شود.

شیوه ارائه و بسته بندی کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس در پک هایی ارائه می شود که دارای 25 عدد بسته کوچک یا شاست می باشند. هر بسته کوچک حاوی 6/0 میلی لیتر از کرم است. بنابراین کل پک دارای 15 میلی لیتر کرم می باشد. هر شاست 6/0 میلی لیتری برای 2 بار استفاده کل صورت قابل استفاده است. این نوع بسته بندی به دلیل آن است که در معرض هوا بودن اثربخشی کرم را کم می کند و این بهترین نوع بسته بندی برای جلوگیری از این اتفاق است.

اثرات کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس

اثر این کرم از 9 تا 12 ساعت ماندگار است. میزان ماندگاری این کرم وابسته به میزان فعالیت روزانه، میزان تعریق، گرمای هوا و بودن در زیر آفتاب و یا فضای بسته می باشد. با فعالیت روزانه و تعریق بالا و در آفتاب می توانید تا 9 ساعت اثر این کرم را بر پوستتان داشته باشید.

این کرم همچنین اثرات پایدار دارد. به طوریکه اگر 30 روز پشت سر هم از این کرم استفاده کنید می توانید تا 30 درصد از چروک های پوستتان را به طور دائمی از بین ببرید.

علاوه بر چین و چروک، این محصول همچنین می تواند لک های پوستی را از بین ببرد. همچنین با ترکیبات سیلیکاتی که در خود دارد پوست را به خوبی آبرسانی کرده و به جوانسازی و ترمیم آن کمک می کند.

این محصول همچنین برای بستن منافذ روی پوست گزینه خوبی است و پوست را یکدست و هموار می کند.

با استفاده از این محصول می توانید سنتان را سالها به عقب بازگردانید و پوستی جذاب و زیبا داشته باشید.

شیوه استفاده از کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس

پیش از استفاده توصیه می شود تا شاست یا بسته کوچک را به آهستگی مالش دهید تا ترکیبات موجود در کرم با هم ترکیب شوند. زیرا ممکن است تفکیک جزئی رخ داده باشد. این امر باعث می شود تا اثربخشی کرم کم شود. اما با مالش آرام این مشکل حل می شود.

برای استفاده از این کرم بهتر است از سرانگشتانتان استفاده کنید. در هنگام مالیدن این کرم به صورت ضربه های بسیار آهسته به هیچ عنوان صورتتان را تکان ندهید. حتی لبخند هم نزنید. سپس صبر کنید تا کرم خشک شود. می توانید برای خشک کردن کرم از یک پنکه کوچک استفاده کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از این کرم مانند بسیاری از کرم های آرایشی قلق خاصی دارد و پس از مدتی استفاده آن را فرا میگیرید. پس اگر دفعات اول نتیجه مطلوب را نگرفتید نا امید نشوید.

می توانید پیش از استفاده از این کرم از مرطوب کننده ها استفاده کنید. اما مواد آرایشی از چند دقیقه پس از استفاده از این کرم روی پوستتان بمالید.

می توانید روی این کرم از پرایمر نیز استفاده کنید تا پوستتان درخشان و جذاب شود.

در استفاده از این کرم دقت و ظرافت را فراموش نکنید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو