payamgps.com

معرفی پاک کننده میسلار صورت

معرفی پاک کننده میسلار صورت

در این رابطه نیز بخوانید:

معرفی ژل روشن کننده لومینس

انتخاب تونر مناسب صورت

پاک کردن پوست یکی از مهمترین مراحل برنامه مراقبت از پوست می باشد. بنابراین انتخاب پاک کننده نیز از حساس ترین خرید ها می باشد. امروزه پاک کننده های زیادی مانند کلینزرها و تونرها برای پوست وارد بازار شده اند. یکی از جدیدترین پاک کننده های پوست میسلارها هستند. در ادامه در رابطه با این پاک کننده ها به شما توضیحاتی می دهیم.

 

پاک کننده بدون نیاز به آبکشی میسلار

 

میسلارها معمولا میان زنان فرانسوی محبوبیت زیادی دارند. زیرا پوست را مرطوب نگه داشته و در عین حال آن را براق و چرب نشان نمی دهند.

بهتر است بدانیم میسلار در کدام دسته از پاک کننده ها قرار می گیرد. میسلارها که درواقع میسلار واتر یا آب پاک کننده نام دارند، دارای ذرات زیری هستند که مثل اسفنج های مینیاتوری عمل می  کنند. این اسفنج ها می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و آلودگی ها را پاک کنند. این اسفنج های مینیاتوری درواقع میسل ها هستند. میسل ها سورفکتانت ها یا همان مواد فعال سطحی موجود در آب هستند که با آب ترکیب نمی شوند و محلولی دو فازی را تشکیل می دهند.

مواد فعال سطحی یک سر آبدوست دارند و یک سر آبگریز. سرهای آبگریز آنها درون گویچه میسل قرار گرفته و سر آبدوست آنها که بیرون گویچه است با آب محیط بیرون پیوند می دهد. بنابراین این گویچه ها می توانند چربی را به خود جذب کنند و سپس آن را به سر آبدوست خود و پس از آن، چربی را به آب بدهند. این در واقع عمل حل شدن چربی در آب و یا همان شستن و پاک کردن می باشد.

پاک کننده های میسلار با کیفیت کاربرد راحت تری دارند و به سرعت پوست را تمییز می کنند.

 

دلایل استفاده از میسلارها

 

یکی از مهمترین دلایل استفاده از میسلار وجود املاح در آب است. آب سنگین به شوینده های عادی اجازه کف کردن و پاک کنندگی را نمی دهد. همچنین با آب دارای املاح زیادی پوست خشک شده و مستعد چین و چروک می شود. بنابراین در مناطقی که املاح آب بالاست بهتر است از میسلار جهت شستشوی پوست صورت استفاده شود. دلیل محبوبیت میسلار در میان زنان فرانسوی نیز همین بالا بودن املاح آب در فرانسه می باشد.

میسلارها برای همه افراد با همه نوع پوستی مناسب می باشند. اما استفاده از آنها به افراد دارای پوست های خشک و حساس بیشتر توصیه می شود. اگر برندهای معتبر میسلار را تهیه کنید، علاوه بر پاک کردن پوستتان می توانید با میسلار آن را به خوبی و تا 90 درصد آبرسانی کنید. همچنین برخی میسلارها دارای ویتامین های مفید برای پوست و مورد نیاز برای جوانسازی آن می باشند.

ویژگی های پاک کننده های میسلار پوست صورت

از ویژگی های مهم میسلارها این است که این محصولات pH پوست را تحت تأثیر قرار ندادن و آن را از حالت طبیعی خارج نمی کنند. زیرا این پاک کننده ها پوست را قیلیایی نمی کنند. همچنین میسل هایی که وارد پوست می شوند نه فقط آسیبی به پوست نمی رسانند، بلکه آن را نرم و لطیف کرده و به مرطوب شدن آن کمک می کنند.

این میسلارها می توانند کار تونر را هم انجام دهند. بنابراین با استفاده از میسلار دیگر نیازی به استفاده از تونر ندارید.

میسلار ها پاک کننده هایی هستند که استفاده از آنها وقت کمی می گیرد و می توانید همینطور که سر جایتان نشسته اید از آنها استفاده کنید. بنابراین برای مسافرت محصولی ایده آل می باشند.

با میسلار می توانید تمامی آلودگی های ناشی از مواد شیمیایی، آلاینده ها، مواد آرایشی و سموم را از پوستتان پاک کنید.

شیوه استفاده از پاک کننده ‌های میسلار برای پوست صورت

استفاده از میسلارها بسیار ساده است. میسلار بر خلاف بسیاری از پاک کننده ها مانند کلینزرها نیازی به شستشو با آب یا آبکشی ندارد.

برای استفاده از میسلار تنها نیاز به یک پنبه و یا پد تمییز دارید. پد را به چند قطره از میسلار آغشته کنید و آن را به آرامی روی تمام پوستتان بکشید. به همین راحتی پوستتان پاک شد. نه نیازی به آبکشی دارید و نه نیازی به تونر.

افراد دارای پوست های خشک بهتر است پس از استفاده از میسلار از مرطوب کننده یا آبرسان استفاده کنند تا پوستشان دهیدراته نشود.

پس از استفاده از میسلار هیچگونه احساس چرب بودن و یا چسبندگی روی پوستتان نخواهید داشت. می توانیدآلودگی های برداشته شده را روی پد ببینید.

استفاده روزانه از میسلار به میزان استفاده از مواد آرایشی و چرب بودن پوست شما بستگی دارد. اما در حالت کلی بهتر است روزی 2 بار از میسلار استفاده کنید. یک بار صبح پس از بیدار شدن از خواب و یکبار نیز شب و پیش از رفتن به رختخواب. پس از استفاده از میسلار از مرطوب کننده استفاده کنید.

برای پاک کردن آرایش های غلیظ توصیه می شود ابتدا از پاک کننده های آرایش استفاده کنید و سپس با میسلار پاک کردن آرایش را تکمیل کنید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو