payamgps.com

ویژگی های مهم کرم ضد چروک ایجلس

ویژگی های مهم کرم ضد چروک ایجلس

در این رابطه نیز بخوانید:

شیوه استفاده از کرم ضد چروک ایجلس

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس

جوانی پوست

داشتن پوستی صاف و عاری از چین و چروک آرزوی همه افراد است. همه دوست دارند پوستی زیبا و جوان داتشه باشند. حتی افراد با سن بالا نیز دوست دارند پوستی جوان و سالم داشته باشند. به دلیل اینکه پوست سالم و جوان سن فرد را کمتر از آنچه که هست نشان می دهد و زیبایی چهره به زیبایی پوست وابستگی زیادی دارد.

علل پیری پوست

اما با بالا رفتن سن پوست رفته رفته چروک می شود. به دلیل اینکه پس از سی سالگی بدن رفته رفته کلاژن خود را از دست می دهد. زیرا کلاژن سازی در پوست کم می شود. پس از چهل سالگی میزان کلاژن سازی کمتر می شود و پس از پنجاه سالگی و به ویژه در خانم ها پس از دوران یائسگی تقریبا به صفر می رسد. به همین دلیل لایه های پوست روی هم می افتند و خاصیت ارتجاعی پوست از دست می رود و پوست دچار چین و چروک می شود.

پیری زودرس پوست

اما در برخی موارد دیده می شود که فرد در سنین پایینتر یعنی در دهه دوم یا سوم زندگی اش دچار چین و چروک پوست می شود. به این مورد پیری زودرس پوست گفته می شود و دلایل بسیاری دارد. از مهمترین دلایل پیری زودرس پوست ماندن بدون محافظ زیر آفتاب می باشد. زیرا پرتوهای پر انرژی خورشید که UV هستند به لایه های زیرین پوست نفوذ می کنند و سلول های کلاژن ساز را تخریب می کنند.

همچنین رادیکال های آزاد که امروزه بسیار به بدن وارد ی شوند می توانند به سلول ها و ترکیبات سالم حمله کرده و آنها را از بین ببرند. بدین ترتیب در کار سلول های پوستی اختلال ایجاد می شود و پوست دچار آسیب ها و عارضه هایی می شود.

تغذیه نامناسب و خواب ناکافی نیز از مواردی هستند که باعث آسیب دیدن پوست می شوند. اگر ویتامین ها و موارد معدنی مورد نیاز پوست به آن نرسند پوست نمی تواند به ترمیم و بازسازی خود بپردازد. به همین دلیل دچار آسیب می شود.

برطرف کردن چروک های پوست

چین و چروک پوست از مهمترین عارضه های پیری یا پیری زودرس پوست می باشند و شیوع زیادی دارند. به همین دلیل امروزه روش های زیادی برای برطرف کردن آنها وجود دارد. یکی از مهمترین راه ها برای درمان چین و چروک های پوست استفاده از کرم های ضد چروک می باشد.

کرم های ضد چروک انواع مختلفی دارند و هر کدام برای برطرف کردن نوعی از چروک ها، برای نوعی از پوست و یا سن خاصی قابل استفاده می باشند. یکی از مهمترین محصولات موجود در بازار در این زمینه کرم ضد چروک ایجلس می باشد. این محصول برای افراد بزرگسال برای هر سنی قابل استفاده می باشد و همه انواع چین و چروک را می تواند از بین ببرد.

مهمترین ویژگی های کرم ضد چروک ایجلس

کرم ضد چروک ایجلس با مکانیسم های متفاوتی چین و چروک ها را از بین می برد. مهمترین ویژگی این کرم این است که در عرض 2 دقیقه می تواند چین و چروک های پوست را از بین ببرد. به دلیل اینکه این کرم دارای پروتئینی به نام آرگیرلاین است که می تواند راه ارسال پیام عصبی از ماهیچه ها به مغز را مسدود کند. در نتیجه ماهیچه ها نمی توانند منقبض شوند و در نتیجه پوست روی آن چروک نمی شود. در این حالت ماهیچه ها به حالت استراحت در می آیند و مکانیسم عمل آن با بوتاکس که عضلات را فلج می کند تفاوت دارد.

این کرم همچنین دارای ترکیبات پپتیدی پر کننده می باشد. این ترکیبات واحدهای سازنده پروتئین ها می باشند و به خوبی می توان در میان لایه های پوست نفوذ کنند و آنها را پر کنند. بدین ترتیب پوست با پر کننده های طبیعی و از جنس خود پر و یکدست می شود.

خاصیت آبرسانی کرم ضد چروک ایجلس

کرم ضد چروک ایجلس دارای ترکیبات سیلیکاتی نیز می باشد. این ترکیبات می توانند به خوبی پوست را آبرسانی کنند. همچنین به برطرف شدن تیرگی ها و سیاهی های موجود روی پوست نیز کمک می کنند. بنابراین با کرم ضد چروک ایجلس می توان حلقه های سیاه دور چشم را از بین برد.

ویژگی های ماندگار کرم ضد چروک ایجلس

اثر از بین برندگی سریع کرم ضد چروک ایجلس از 9 تا 12 ساعت ماندگار است. این اثر در زمانی که شما در محیط سرد و دربسته قرار دارید و تعریق و فعالیت بدنی ندارید در بالاترین زمان خود قرار دارد. اما کرم ضد چروک ایجلس ویژگی های ماندگارتری نیز دارد. این کرم می تواند چین و چروک های پوست را به طور دائمی از بین ببرد. به طوریکه اگر به طور روزانه برای 30 روز این کرم را استفاده کنید می توانید چین و چروک های پوستتان را تا 30 درصد برای همیشه از بین ببرید.

شیوه استفاده از کرم ایجلس

این کرم را باید به صورت ضربه ای استفاده کنید. در هنگام استفاده از این کرم باید عضلات صورتتان بی حرکت باشد. پس از خشک شدن کرم می توانید بخندید یا اخم کنید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو