payamgps.com

معرفی کرم دور چشم لومینس

معرفی کرم دور چشم لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

میکروکرم ایجلس، معجزه ای برای برطرف کردن پف یا کیسه های زیر چشم

چرا پوست دور چشم زودتر آسیب می بیند؟

زیبایی چشم ها در زیبایی کل صورت اهمیت زیادی دارد. چشم ها اثرگذارترین عضو چهره هستند. به طوریکه در ابتدا توجهات را به خود جلب می کنند. در عین حال زیبایی چشم ها از قسمت های دیگر چهره آسیب پذیرتر است. به دلیل اینکه پوست دور چشم ها نازکتر و ظریفتر است، این ناحیه زودتر دچار آسیب می شود.

همچنین زمانی که پوست دور چشم آسیب ببیند و چین و چروک ها در آن پدید بیایند، چروک ها بیشتر از سایر نواحی صورت به چشم می آیند.

به همین دلیل مراقبت از پوست دور چشم ها ضرورت زیادی دارد. افراد راه های متفاوتی را برای مراقبت از چشم هایشان امتحان می کنند. از این راه ها می توان به انجام جراحی ها و یا استفاده از ماسک های خانگی اشاره کرد. اما یکی از مهمترین راه ها برای درمان چروک های دور چشم استفاده از محصولات بهداشتی درمانی است. از مهمترین این محصولات می توان کرم های دور چشم را نام برد که برای جوانسازی و برطرف کردن چروک های دور چشم طراحی شده اند. در ادامه مهمترین کرم دور چشم موجود در بازار را به شما معرفی میکنیم.

آسیب پذیری پوست دور چشم

برند لومینس برای چروک های دور چشم فکری اساسی کرده است. طراحی این محصول بر عهده دکتر ناتان نیومن است که متخصص پوست هستند.

ناحیه دور چشم نسبت به سایر قسمت های صورت شکننده تر و نازکتر است. همچنین این ناحیه در اثر خستگی و یا تنش های روانی دچار دایره های کوچک سیاه رنگ می شود.

ما روزانه در حدود 10000 دفعه پلک می زنیم. هر دفعه با پلک زدن پوست اطراف چشم هایمان به طور مستقیم جمع می شود. در این ناحیه 22 ماهیچه وجود دارند که 14 عدد از آنها هر 10 ثانیه یک دفعه فعالیت می کنند تا بتوانند به طور دائمی به قرنیه چشم آبرسانی کنند. بنابراین پوست این ناحیه نیاز به تحریک آسانتری دارد. به همین دلیل پوست این ناحیه سبکتر و نازکتر است تا راحت تر حرکت کند. پوست این ناحیه 3 تا 5 برابر از نواحی دیگر صورت نازکتر است.

همچنین پوست این ناحیه کلاژن، الاستین و چربی کمتری دارد. به همین دلیل بیشتر احتمال دارد که خشک شود. در این صورت خط و خطوط زودتر پدیدار می شوند.

ژل دور چشم لومینس

ژل دور چشم لومینس محصولی بی نظیر است که می تواند آسیب هایی که به پوست دور چشم رسیده است را جبران کند. این محصول به شکل یک سرم پایدار کننده دور چشم است. این محصول 2 کار اساسی انجام می دهد. 1-فرم دهی پوست 2-بازسازی پوست ناحیه دور چشم.

این محصول دارای ترکیباتی است که به خوبی می توانند پوست دور چشم را سفت کرده و آن را فرم دهند. ترکیبی به اسم پافا تایت که عصاره نوعی جلبک دریایی است که حاوی ویتامین C و B12 می باشد و با پلی ساکارید مخلوط شده است.

تایکولوما متسوتیک نیز در این ژل وجود دارد که یک قارچ بسیار نایاب است که در چین پیدا می شود.

 

فواید ژل دور چشم لومینس

اثر این محصول را می توانید به سرعت ببینید. به سرعت پس از مصرف پوست دور چشم سفت تر شده و دایره های تیره از بین میروند. کیسه های زیر چشمی یا همان پف زیر چشم نیز برطرف می شوند.

این محصول همچنین دارای ترکیباتی است که به خوبی می توانند پوست دور چشم را جوانسازی کنند. اولین ترکیبات عناصر رشد هستند. این عناصر از سلول های بنیادی استخراج شده اند. عناصر رشد به برقراری ارتباط میان سلول ها کمک می کند. بنابراین باعث می شود که سلول ها به سرعت تقسیم شده و سلول های جوانتری بافت پوست را تشکیل دهند.

ژل دور چشم لومینس همچنین دارای پپتیدها و آمینو اسیدها می باشد که در فضای بین سلولی فعالیت می کنند و به پروتئین سازی پوست کمک می کنند.

ژل دور چشم لومینس همچنین دارای آنتی اکسیدان ها می باشد که با اثرات مخرب رادیکال های آزاد مقابله می کنند. برخی ویتامین ها و پلی فنولز ها که در این ژل وجود دارند خاصیت آنتی اکسیدانی دارند.

جوانسازی و ترمیم پوست نسبت به فرم دهی پوست زمان بیشتری نیاز دارد.

ژل دور چشم لومینس را باید چند بار در روز استفاده کنید تا اثر گذاری بهتری داشته باشد. اگر پیش از استفاده پوستتان را تمییز کنید نتیجه بهتری خواهید دید.

 

روش استفاده از ژل دور چشم لومینس

برای استفاده از این ژل بهتر است که آن را به آهستگی و به صورت دایره ای اطراف چشم هایتان بمالید. ماساژ دادن به صورت دایره ای باعث می شود تا ژل دور چشم لومینس بهتر جذب شود.

اگر فراموش کردید این ژل را استفاده کنید برای فعال کردن مجدد ناحیه دور چشمتان می توانید دو قاشق کوچک را به مدت یک ربع درون فریزر قرار دهید و قبل از مصرف ژل دور چشم قاشق ها را پایین پلک هایتان بچسبانید.

سرما باعث می شود تا جریان خون رسانی به پوست تحریک شود و ژل بهتر اثر می کند. برای گرفتن اثر بهتر توصیه می شود ژل را مرتب استفاده کنید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو