payamgps.com

لوسیون بدن لومینس و درمان عارضه های پوستی

لوسیون بدن لومینس و درمان عارضه های پوستی

در این رابطه نیز بخوانید:

ضرورت استفاده از لوسیون های بدن دارای فاکتورهای رشد

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن luminesce essential body renewal

پوست بدن نیز مانند پوست صورت نیاز به مراقبت دارد. حتی در بسیاری از موارد پوست بدن بیشتر در معرض مبتلا شدن به عارضه های پوستی مختلف می باشد.

عارضه های رایج پوستی

به طور مثال برخی از بیماری ها مانند حساسیت های پوستی بیشتر در قسمت هایی از بدن که پوست روی هم می افتد مانند زیر بغل و یا کشاله ران پدید می آیند. همچنین نواحی از بدن مانند زانوها و یا آرنج ها که پوست کلفت تری دارند بیشتر مستعد ابتلا به پینه و سیاه شدن و یا حتی بیماری هایی مانند پسوریازیس می باشند.

همچنین بیشتر احتمال دارد قسمت هایی از بدن که چربی بیشتری دارند مانند باسن و ران ها به عارضه سلولیت دچار شوند. این عارضه آنقدر رایج است که بسیاری از خانم ها به آن مبتلا می شوند.

همچنین چاقی و لاغری اثرات خود را در برخی از قسمت های بدن به صورت ترک ها می گذارند. این ترک ها معمولا در پشت ساق پا، کناره های خط مایو، در باسن و در خانم ها در سینه ها قابل دیدن می باشند. همچنین خانم هایی که حامله می شوند در موارد زیادی دچار ترک های زیادی روی شکمشان می شوند. این ترک ها یا استرچ مارک ها گاهی تمامی شکم را می پوشانند و فرد را آزار می دهند.

بنابراین ضرورت دارد که همانطور که از پوست صورتمان مراقبت می کنیم از پوست بدنمان نیز مراقبت کنیم تا هم پوستی لطیف و شاداب داشته باشیم و هم از ابتلا به عارضه های پوستی در امان باشیم.

کمپانی جنس گلوبال آمریکا

کمپانی جنس گلوبال آمریکا نگران سلامت و زیبایی پوست بدن ما نیز بوده. این کمپانی برای درمان عارضه های پوستی، شاداب و جوان شدن پوست و داشتن حس خوب، محصولی به نام لوسیون بادی رینوال را تولید کرده است. این محصول به خوبی می تواند پوست را ترمیم کند و تمامی عارضه های آن را از بین ببرد.

کمپانی جنس گلوبال آمریکا برای تهیه محصولات لومینس اساتید برجسته ای در زمینه سلول های بنیادی را به کار گرفته است. به طوریکه این محصولات دارای ترکیبات حاصل از سلول های بنیادی بوده و تأثیر معجزه آسایی بر پوست دارند.

لوسیون بادی رینوال لومینس دارای تمامی ترکیبات مغذی مورد نیاز پوست می باشد. این ترکیبات سلول های پوستی را برای کلاژن سازی تحریک می کنند و همچنین روند رشد و تکثیر سلول ها را جلو می اندازند.

ترکیبات لوسیون بدن بدن لومینس

این محصول دارای ترکیباتی خاص به نام بست های پروتئینی می باشد. بست های پروتئینی دراصل فسفولیپیدهای قوی می باشند و قادر هستند رطوبت طبیعی پوست را تأمین کنند. بدین وسیله پوست در سطح سلولی آبرسانی می شود و تمامی سلول های پوستی از دهیدراته شدن نجات پیدا می کنند.

لوسیون بدن لومینس دارای آنتی اکسیدان های قوی می باشد. آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مقابله می کنند و جلوی اثرات مخرب آنها را می گیرند. رادیکال های آزاد از عوامل اصلی در پیری زودرس پوست می باشند. این ترکیبات به سلول های پوستی صدمه زده و در کار آنها اختلال ایجاد می کنند. اما آنتی اکسیدان ها می توانند صدمات ناشی از آنها را ترمیم کرده و جلوی ایجاد آسیب های جدید را بگیرند.

استفاده از سلول های بنیادی در ساخت لوسیون بدن لومینس

بسیاری از محصولات بهداشتی ادعا دارند که در محصولات خود از سلول های بنیادی استفاده می کنند. بسیاری از ادعاها غلط است. زیرا از خود سلول های بنیادی نمی توان در محصولات بهداشتی استفاده کرد.

اما کمپانی جنس گلوبال توضیح داده که چطور از سلول های بنیادی در محصولات خود استفاده کرده است.

این کمپانی درواقع از ترکیباتی استفاده کرده که از سلول های بنیادی تولید و به بیرون ترشح می شوند. این ترکیبات سلول های بنیادی نام دارند.

فاکتورهای رشد به وسیله پژوهش های دانشمندان بزرگ بر روی سلول های بنیادی می باشند. این ترکیبات کمک می کنند تا سلول ها به سرعت تقسیم شوند و بتوانند بافت های جدید را تشکیل دهند.

به دلیل اینکه تاکنون عمل پیوند سلول های بنیادی به ناحیه آسیب دیده موفقیت آمیز نبوده و رایج نشده است، اکنون بهترین روش برای بهره مندی از خواص سلول های بنیادی برای پوست استفاده از فاکتورهای رشد می باشد.

فاکتورهای رشد

فاکتورهای رشد درواقع قدرت رشد و تقسیم شدن سلول ها را بالا می برند زیرا ارتباط میان سلول ها را سرعت می بخشند.

تعداد فاکتورهای رشد موجود در لوسیون بادی رینوال لومینس 200 می باشد. این تنوع در فاکتورهای رشد کمک می کند که بسیاری از سلول های پوستی برای رشد و تقسیم تحریک شده و بتوانند به خوبی و به سرعت پوست را ترمیم کنند.

این تعداد فاکتور رشد در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار بسیار بیشتر است و این امر اثرگذاری بی نظیر محصولات لومینس را نشان می دهد.

با لوسیون بادی رینوال لومینس می توانید به سرعت تمامی عارضه های پوستی خود را از بین برده و پوستی شاداب و جوان داشته باشید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو